Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-11
Rozogi: Zagospodarowanie terenów zieleni wokół stawu we wsi Faryny
Numer ogłoszenia: 28347 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rozogi, ul. 22 Lipca 22, 12-114 Rozogi, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7226002, fax 089 7226055.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów zieleni wokół stawu we wsi Faryny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1. roboty przygotowawcze i ziemne, 2. wykonanie boiska do siatkówki o nawierzchni piaszczystej -312 m2, 3. wykonanie minitrybun - 47 mb, 4. urządzenie zieleni (nasadzenia + trawniki) - 6 997 m2, w tym: a) sadzenie drzew liściastych - 52 szt., b) zakładanie (renowacja) trawników - 2 100 m2, 5. zagospodarowanie placu zabaw -300 m2, w tym: a) drewniane stoły i ławy biesiadne ( 1 stół + 2 ławy) - 7 szt., b) drewniane ławki bez oparcia - 14 szt., c) kosze na śmieci - 12 szt., d) bujaki na sprężynie - 3 szt. e) huśtawka podwójna - 1 szt., f) zestaw wielofunkcyjny (zabawowy) - 1 szt., w składzie : - wieża krzyżakowa, - zjeżdżalnia głęboka, - trap schodki, - drabinka krzyżakowa, - przeplotnia drewniana, - zabezpieczenie sklejkowe, 6. wykonanie drewnianego pomostu (szer. 2,5 m i dł. 20 m) - 50 m2, 7. wykonanie piaszczystej plaży + schody terenowe - 162 m2, w tym: drewniana palisada o średnicy 12 cm. - 85 m2, 8. budowa miejsca na ognisko (średnica 7 m) -38,47 m2. W/w zakres zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, SIWZ, Specyfikacją techniczną, zgłoszeniem zamiaru budowy i uzgodnieniami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 02.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.000 zł. należy wnieść przed terminem składania ofert w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie odpowiednich dokumentów/ oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE O NIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi załączyć do oferty następujące dokumenty /oświadczenia: 1. dowód wpłacenia /wniesienia w terminie wadium w wysokości określonej przez Zamawiającego, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 4. upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów, 5. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby wykonawcy o nie zaleganiu z podatkiem związanym z działalnością wykonawcy wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające wiarygodność finansową, ekonomiczną, techniczną, kadrową i doświadczenie wykonawcy: 1)sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanie należycie (listy referencyjne, protokoły odbioru), 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakim dysponuje wykonawca w asortymencie i ilościach wynikających z technologii robót i Specyfikacji Technicznej, 5) wykaz pracowników nadzoru przewidywanych do realizacji zamówienia, posiadających odpowiednie uprawnienia z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa oraz uprawnionego geodetę posiadającego zaświadczenie o wpisie do rejestru osób posiadających kwalifikacje zawodowe w geodezji i kartografii z minimum 3-letnim stażem pracy w zawodzie w/w osób, od chwili uzyskania odpowiednich uprawnień, potwierdzony wykazem, zakresem zrealizowanych w tym okresie robót. W przypadku gdyby w/w osoby przewidywane przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami - należy załączyć oświadczenie o gotowości współpracy z wykonawcą, 6) dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia, jeśli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców. Należy wówczas dołączyć oświadczenie podwykonawcy o współpracy z wykonawcą. POZOSTAŁE DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: 1. Formularz ofertowy. 2. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zamówienia .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rozogi-ug.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rozogi, ul. 22 Lipca 22 , 12 -114 Rozogi.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rozogi , ul. 22 Lipca 22, 12-114 Rozogi, pok. nr 12 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane związane z remontem części piwnicznej budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Nowym Targu - filia (obiekt) w Rabce Zdrój
- Zagospodarowanie terenu wokół budynku Przedszkola ze żłobkiem w Sobieniach-Jeziorach
- Utworzenie zielonych przystanków na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- "Przebudowa węzła przesiadkowego przy stacji PKP Tuchów na ul. Kolejowej w formule Park & Ride"
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie alei w ramach rozbudowy parku miejskiego w rejonie SP nr 18 przy ul. Bł. Karoliny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.