eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TomyślDOSTAWA ELEKTROENCEFALOGRAFU I ELEKTROMIOGRAFU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Nowy Tomyśl: DOSTAWA ELEKTROENCEFALOGRAFU I ELEKTROMIOGRAFU
Numer ogłoszenia: 283529 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi , ul. Poznańska 30, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4427314, 4427311, faks 061 4422152.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowytomysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ELEKTROENCEFALOGRAFU I ELEKTROMIOGRAFU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektroencefalografu i elektromiografu. Szczegółowy opis techniczny urządzeń wchodzących w skład zamówienia znajduje się w załączniku A do SIWZ. Ogólny zakres zadań związanych realizacją przedmiotu zamówienia: - sprzedaż i dostawa urządzeń; - transport na miejsce montażu; - montaż; - uruchomienie urządzeń; - testowanie weryfikacyjne i kalibracja; - szkolenie personelu w zakresie użytkowania i obsługi technicznej dostarczonych urządzeń; - przeprowadzenie wraz z Zamawiającym odbioru urządzeń i podpisanie protokołu odbioru; - przedłożenie przy odbiorze następujących dokumentów: potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń oraz wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi, dokumentacji technicznej i dokumentów gwarancyjnych. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia przedstawione są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na Pakiety: nr 1. (Dostawa elektroencefalografu) i nr 2. (Dostawa elektromiografu). Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia (dwa pakiety) bądź ofertę częściową (na jeden pakiet). Wykonawca nie może złożyć oferty częściowej uwzględniającej jedynie część asortymentu z danego pakietu. Opis poszczególnych części zamówienia (pakietów) został zamieszczony w Załączniku A do SIWZ. Wielkość zamówienia:mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.11.00-5, 33.12.13.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP zgodnie z wzorem stanowiącym Część I. Załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP zgodnie z wzorem stanowiącym Część I. Załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP zgodnie z wzorem stanowiącym Część I. Załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP zgodnie z wzorem stanowiącym Część I. Załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP zgodnie z wzorem stanowiącym Część I. Załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Foldery z dokładnym opisem technicznym oferowanych urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zaopatrzonych w zdjęcia lub rysunki techniczne; 2) Deklaracje zgodności i certyfikaty CE dla każdego z oferowanych urządzeń

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach na określonych warunkach: a) zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego bez zmiany samych stron umowy (zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy ) w przypadku zaistnienia wymienionych wyżej zmian po danej stronie umowy, b) zmiana przedstawicieli reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę podczas realizacji umowy i osoby upoważnionej ze strony Wykonawcy do wystawiania faktur w przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych wymienionych wyżej osób, - nie wywiązywania się wymienionych osób z obowiązków wynikających z umowy, - jeżeli zmiana wymienionych wyżej osób okaże się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu wykonania umowy określonego w § 3 ust. 1 w przypadku niemożności udostępnienia Sprzedawcy obiektu, w którym mają zostać zainstalowane Urządzenia. Zmiana umowy odbywa się na wniosek stron umowy i wymaga wykazania przez stronę występującą z wnioskiem o zmianę umowy okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej i zgody Zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowytomysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ IMIENIA DOKTORA KAZIMIERZA HOŁOGI ul. Poznańska 30 64-300 Nowy Tomyśl fax 061 44 22 152.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 08:30, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ IMIENIA DOKTORA KAZIMIERZA HOŁOGI ul. Poznańska 30 64-300 Nowy Tomyśl Pokój nr 3. (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elektroencefalografu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.11.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elektromiografu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.13.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.