Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Białystok: dostawa stacjonarnego systemu do kontroli samochodów ciężarowych i kontenerów wyposażonego w generator promieni rentgenowskich Nr SCH/04.01.01.23.02 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewoda Podlaski, do kontaktów: Marcin Pajkert, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, tel. 085 7439387, fax 085 7439254, e-mail: mpajkert@bialystok.uw.gov.pl, www.bialystok.uw.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wojewoda Podlaski, Marcin Pajkert, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, tel. 085 7439387, fax 085 7439254, e-mail: mpajkert@bialystok.uw.gov.pl, www.bialystok.uw.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku, Marcin Pajkert, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, tel. 085 7439387, fax 085 7439254, e-mail: mpajkert@bialystok.uw.gov.pl, www.bialystok.uw.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego, Marcin Pajkert, ul. Mickiewicza 3, pok. 12, 15-213 Białystok, tel. 085 7439387, fax 085 7439254, e-mail: mpajkert@bialystok.uw.gov.pl, www.bialystok.uw.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa stacjonarnego systemu do kontroli samochodów ciężarowych i kontenerów wyposażonego w generator promieni rentgenowskich Nr SCH/04.01.01.23.02. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie stacjonarnego systemu do kontroli samochodów ciężarowych i kontenerów wyposażonego w generator promieni rentgenowskich, zwanego dalej "urządzeniem". 1. Urządzenie musi posiadać pomieszczenie operatorskie izolowane cieplnie, wyposażone w klimatyzację i system grzewczy zapewniający optymalne warunki pracy operatora i urządzeń w warunkach klimatycznych przewidzianych w Polsce północno-wschodniej oraz musi być przystosowane do użycia w dowolnych punktach dla kontroli towarowej. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2005r. 2. Urządzenie musi umożliwić wykrywanie specjalnie przygotowanych skrytek dla nielegalnie przewożonych towarów, takich jak dodatkowe ściany ciężarówek, podwójna podłoga, dodatkowe zbiorniki itp. Urządzenie musi umożliwić wykrycie nielegalnych ładunków i przemycanych towarów w trakcie kontroli celnej w szczególności materiałów niebezpiecznych: broni, materiałów wybuchowych, narkotyków oraz ludzi. 3. Urządzenie musi umożliwiać szybkie badanie ładunku ciężarówek, kontenerów ( bez kabiny kierowcy) bez potrzeby ich otwierania. 4. Urządzenie musi mieć możliwość uruchomienia i przygotowania do pracy w czasie krótszym niż 0.5 godziny. 5. Urządzenie ma posiadać zdolność do skanowania obiektów o wymiarach do min. 2,6 m szerokość, do min. 18 m długość i od maksymalnie 0,4m do min. 4,3 m wysokości. 6. Urządzenie musi umożliwiać skanowanie nie mniej niż 20 pojazdów (o długości 18 metrów) na godzinę. 7. Rozwinięte do pracy urządzenie nie może zajmować większej powierzchni niż 16 m długości x 15 m szerokości (łącznie z obszarem protekcyjnym). 8. Generator promieni: moc minimum 2 500 keV, penetracja (w kierunku promienia) minimum 180 mm dla stali, kolimator z odpowiednim regulatorem i urządzeniem kontrolnym, osłony (ekrany) zabezpieczające przed promieniowanie. 9. Szkolenie i przeprowadzenie egzaminu zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2005r w sprawie stanowisk mających istotne znaczenie dla zapewnienia bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej oraz inspektorów ochrony radiologicznej (Dz.U. Nr. 21 poz 173) dla stanowiska - operator akceleratora stosowanego do kontroli pojazdów na przejściach granicznych ( dla 16 osób, czas trwania wg programu jednostki wpisanej do rejestru Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdzie się w SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Międzynarodowe drogowe przejście graniczne w Bobrownikach. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Oryginalny kod CPV: 33.11.13.00 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.13.00 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające Oryginalny kod CPV: 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego Kod CPV wg słownika 2008: 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Stacjonarny system do kontroli samochodów ciężarowych i kontenerów wyposażony w generator promieni rentgenowskich - szt 1. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.11.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Kwota wadium: 195000 PLN słownie: sto dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych. a) termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. b) wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. c) w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Wydziału Finansów i Budżetu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku Kredyt Bank S.A. II o/Białystok Nr 26150013441213400104710000, z dopiskiem: "wadium w przetargu ograniczonym na dostawę systemu do kontroli samochodów ciężarowych". d) wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. e) wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu powinno zostać złożone w sekretariacie Biura Dyrektora Generalnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: "wadium w przetargu ograniczony na dostawę systemu do kontroli samochodów ciężarowych" i być ważne przez cały okres związania ofertą. 2. Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 6%. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będą w polskich złotych (PLN). 2. Rozliczenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy odbędzie się jedną fakturą VAT. 3. Podstawą wystawienia faktury VAT jest protokół zdawczo-odbiorczy sporządzony po bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę. 4. Zamawiający opłaci fakturę VAT przelewem na wskazane w fakturze konto Wykonawcy w ciągu 45 dni od daty jej otrzymania. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt III 2.1.1, pkt III 2.1.2 i pkt III 2.1.3 składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w pkt III.2.1.1 ppkt 1,2,3,4,5, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. 5. Dokumenty wymienione w pkt III 2.1.1, pkt III 2.1.2 i pkt III 2.1.3 Wykonawca składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Warunki będą oceniane na podstawie kryteriów określonych w pkt III 2.1.3 ppkt 1 i 2 oraz druku ZP-13. Do złożenia ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców, którzy otrzymają największą liczbę punktów. W przypadku złożenia wniosków przez mniej niż 5 Wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają wymagane warunki. W przypadku gdy więcej niż 5 Wykonawców uzyska równą (największą) liczbę punktów wówczas wszyscy z nich zostaną zaproszeni do złożenia ofert. Niespełnienie któregokolwiek z warunków lub niezałączenie wymaganych dokumentów i oświadczeń spowoduje niezaproszenie Wykonawcy do złożenia ofert. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt III 2.1.1 ppkt 2, 4 i 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III 2.1 ppkt 7 oraz pkt III 2.1.1 ppkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osób lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1, pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zezwolenie na działalność związaną z narażeniem na promieniowanie jonizujące wydanym przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki, na podstawie ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (D. U. z 2004 r. Nr 161 poz. 1689 z późn. zm.). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejsza niż 9 000 000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców zagranicznych przeliczenie w/w kwoty na walutę polską nastąpi po średnim kursie ustalonym przez NBP na dzień złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu wyznaczony przez Zamawiającego. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie np. opinie, referencje (minimum 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 6.000.000 PLN każde i parametrach takich lub zbliżonych, jak w niniejszym postępowaniu). Wykonawca przedstawia wykaz wykonanych dostaw w formie tabeli. Zamawiający ten warunek będzie oceniał w następujący sposób: za każdą zrealizowaną dostawę o wartości nie mniejszej niż 6 000 000 PLN i parametrach takich lub zbliżonych, jak w niniejszym postępowaniu (potwierdzoną opinią, referencją) ponad wymagane minimum zostaną przyznane 2 pkt. Maksymalnie wykonawca może uzyskać 10 pkt. W przypadku wykonawców zagranicznych przeliczenie w/w kwoty na walutę polską nastąpi po średnim kursie ustalonym przez NBP na dzień złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu wyznaczony przez Zamawiającego. 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Wykonawca powinien dysponować minimum 2 osobami z uprawnieniami do instalowania i obsługi aparatury rentgenowskiej, na podstawie ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. z 2004 r. Nr 161 poz. 1689 z późn. zm). Zamawiający ten warunek będzie oceniał w następujący sposób: za każdą osobę z ww. uprawnieniami ponad wymagane minimum zostaną przyznane 2 pkt. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 10 pkt. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RR.IX.322- 18/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.06.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 25.06.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Schengen Nr SCH/04.01.01.23.02. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.06.2005.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Dostawa analizatora do multipleksowej analizy kwasów nukleinowych i przeciwciał anty-HLA - ZP/TP-22/25
- Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalem Klinicznym w Białymstoku
- Zakup analizatora aminokwasów w ramach projektu PB 5.0 - ZK-DZP.262.122.2025
- Wykonanie prac geodezyjnych obejmujących opracowanie dokumentacji geodezyjnej dotyczącej podziałów geodezyjnych
- Usługa wynajmu długoterminowego 2 fabrycznie nowych samochodów osobowych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu cyfrowego do radiografii konwencjonalnej wraz z adaptacją pomieszczenia
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Aparatura rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





