eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnikprzebudowa budynku mieszkalnego - leśniczówki w Przełęku nr 68 - leśnictwo Markowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-18

POZYCJA 28356

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Prudnik: przebudowa budynku mieszkalnego - leśniczówki w Przełęku nr 68 - leśnictwo Markowice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prudnik, do kontaktów: Halina Skowrońska, ul. Dąbrowskiego 34, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363241, e-mail: prudnik@katowice.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lasykatowice/prudnik Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka organizacyjna LP; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa budynku mieszkalnego - leśniczówki w Przełęku nr 68 - leśnictwo Markowice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Leśniczówka w miejscowości Przyłęk (Woj. opolskie, Powiat Nysa). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi przebudowa części ponad parterem istniejącego budynku mieszkalnego, zagospodarowania poddasza z wykonaniem nowych instalacji wod-kan, co i elektrycznych, wykonanie osłony wejścia - ganku do kancelarii a w szczególności: - Roboty rozbiórkowe - Wykonanie ścianek diałowych w poziomie poddasza - Roboty murarskie, zbrojarskie, betoniarskie i ciesielskie - Roboty montażowe więźby dachowej - Roboty pokrywcze - Roboty izolacyjne - Wykonanie wewnętrznych inst. wod-kan, co i elektrycznych podłaczeń do istniejących sieci - Biały montaż - Roboty malarskie - Docieplenie budynku 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku zał. nr 1, b) Kosztorys ofertowy, szczegółowy z ceną jednostkową wg dołączonego przedmiaru robót - zał. nr 9 do SIWZ; c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia określone w art. 24 ( załącznik nr 3 do SIWZ); d) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (dotyczy konsorcjum), e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert), f) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 4 do SIWZ); f) zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; (zaświadczenia z ZUS i US ); g) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy-konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -(zał. nr 7 do SIWZ), h) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia: sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca - wg zał. nr 8 do SIWZ. i) wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym rodzaju i wielkości, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc realizacji (przynajmniej 1 wykonane zamówienia o wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia, ) - załącznik nr 5 do SIWZ + referencje j) wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonywania realizowanej części zamówienia oraz dokumentami wymienionymi w pkt. 9.1.o (załącznik nr 6); k) upoważnienie do podpisania oferty w przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/y, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty; l) dowód wniesienia wadium; m) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia ( uprawnienia kierownika budowy + zaświadczenie o przynależności do OIIB); n) informacją z banku potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wskazująca ,że wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytowa jest nie mniejsza niż 1/3 ceny złożonej oferty; o) w przypadku zamiaru zatrudnienia podwykonawców dane dotyczące podwykonawców nie sumują się z danymi Oferenta. Do ofert należy załączyć następujące dokumenty podwykonawców: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - oświadczenie podwykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie podwykonawcy o wyrażeniu zgody na realizację powierzonych mu robót zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji, odpowiednimi przepisami i w terminach zgodnych z podanymi przez oferenta ofercie. W oświadczeniu muszą znaleźć się również wyszczególnione zakresy powierzonych robót. - Oświadczenie podwykonawcy, że może ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Określona w SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U Nr. 109 , poz. 1158, z póżn.zm. ). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego nr : BZ WBK S.A. I O/Prudnik 45 1090 2226 0000 0005 7401 0913 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 26.06.2007 r., do godz. 9:00 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego lub w kasie nadleśnictwa. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: upływie terminu związania ofertą, zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona, Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwrócić je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (udokumentowane kserokopią uprawnień budowlanych kierownika budowy, zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i zaświadczeniami z ZUS i US o braku zaległości w opłacaniu podatków i składek ubezpieczeniowych); - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (udokumentowane liczbą zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 3 lat - minimum 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone referencjami), - posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia (udokumentowane wykazem sprzętu budowlanego niezbędnego do wykonania zamówienia), - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (udokumentowane wykazem osób które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia), - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, udokumentowane odpowiednim oświadczeniem). - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia (udokumentowane informacją z banku potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wskazujacą że wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytowa jest nie mniejsza niż 1/3 ceny brutto złożonej oferty). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9.1 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku zał. nr 1, b) Kosztorys ofertowy, szczegółowy z ceną jednostkową wg dołączonego przedmiaru robót - zał. nr 9 do SIWZ; c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia określone w art. 24 ( załącznik nr 3 do SIWZ); d) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (dotyczy konsorcjum), e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert), f) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 4 do SIWZ); f) zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; (zaświadczenia z ZUS i US ); g) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy-konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -(zał. nr 7 do SIWZ), h) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia: sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca - wg zał. nr 8 do SIWZ. i) wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym rodzaju i wielkości, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc realizacji (przynajmniej 1 wykonane zamówienia o wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia, ) - załącznik nr 5 do SIWZ + referencje j) wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonywania realizowanej części zamówienia oraz dokumentami wymienionymi w pkt. 9.1.o (załącznik nr 6); k) upoważnienie do podpisania oferty w przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/y, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty; l) dowód wniesienia wadium; m) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia ( uprawnienia kierownika budowy + zaświadczenie o przynależności do OIIB); n) informacją z banku potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wskazująca ,że wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytowa jest nie mniejsza niż 1/3 ceny złożonej oferty; o) w przypadku zamiaru zatrudnienia podwykonawców dane dotyczące podwykonawców nie sumują się z danymi Oferenta. Do ofert należy załączyć następujące dokumenty podwykonawców: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - oświadczenie podwykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie podwykonawcy o wyrażeniu zgody na realizację powierzonych mu robót zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji, odpowiednimi przepisami i w terminach zgodnych z podanymi przez oferenta ofercie. W oświadczeniu muszą znaleźć się również wyszczególnione zakresy powierzonych robót. - Oświadczenie podwykonawcy, że może ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 0,95 2. Warunki gwarancji 0,05 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasykatowice.com.pl/prudnik. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przy zamówieniu specyfikacji u zamawiającego płatność na miejscu w kasie zamawiającego (przy odbiorze osobistym) lub za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pocztą). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.06.2007, godzina 10:00, Siedziba zamawiającego w Prudniku przy ul Dąbrowskiego 34 (lokal nr 7 - świetlica na parterze).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wizja terenowa przedmiotowego budynku odbędzie się w dniu 19.06.2007 0 godz 10:00. Spotkanie zainteresowanych ofrentów w Nadleśnictwie Prudnik 48-200 Prudnik ul. Dąbrowskiego 34 pokój nr 20 (dział budowlany). 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.