eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynzarządzanie i nadzór nad realizacją projektu Nr Z/2.28/I/1.1.1/138/04 pt. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 650 na odcinku Boćwinka - Grabowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-16

POZYCJA 28357

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: zarządzanie i nadzór nad realizacją projektu Nr Z/2.28/I/1.1.1/138/04 pt. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 650 na odcinku Boćwinka - Grabowo Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, do kontaktów: Repliński Adam Grzegorz, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, tel. +48 89 5346265 w. 22, fax +48 89 5399876, e-mail: przetargi@zdw.olsztyn.pl, www.zdw.olsztyn.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zarządzanie i nadzór nad realizacją projektu Nr Z/2.28/I/1.1.1/138/04 pt. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 650 na odcinku Boćwinka - Grabowo. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Świadczenie usług doradczych związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją umowy, której przedmiotem jest wykonanie obiektu pt. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 650 na odcinku Boćwinka-Grabowo, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR). Przedstawiciel Wykonawcy, Inżynier Kontraktu, będzie działał zgodnie z rolą, jaką przypisano Inżynierowi w Warunkach Kontraktowych dla Budowy dla Robót Inżynieryjno - Budowlanych Projektowanych przez Zamawiającego (FIDIC - 1999r.) oraz w Warunkach Szczególnych zawartych w SIWZ, jak również będzie pełnił funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa oraz postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Droga wojewódzka nr 650 Barciany - Węgorzewo - Banie Mazurskie - Gołdap na odcinku Boćwinka - Grabowo; od km 59+000,00 do km 67+114,80; długość odcinka 8,11480 km. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.31.40 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.14.00 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia zawiera się pomiędzy 60.000 a 130.000 euro; zakres zamówienia to zarządzanie i nadzór nad całością zadania pt. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 650 na odcinku Boćwinka - Grabowo, od km 59+000,00 do km 67+114,80; długość 8,11480 km. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 18;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 8 500,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Finansowanie z dotacji Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu województwa warmińsko-mazurskiego; płatność będzie dokonywana etapami na podstawie faktur i protokołów odbiorów częściowych. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Umowa konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, a ponadto spełniają warunki dodatkowe (wymienione niżej) oraz złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zwanym dalej wnioskiem wraz z załączonymi do niego (wymienionymi niżej) dokumentami. 1. Warunki dotyczące potencjału ekonomiczno-finansowego. Wykonawca musi wykazać: a) średnioroczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln PLN (na podstawie Rachunku zysków i strat, pozycja Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi; osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, które nie są zobowiązane do sporządzania bilansu winny przedłożyć oświadczenie o osiągniętych przychodach netto). Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy przedstawić przychód za cały okres prowadzenia działalności; b) wskaźnik płynności bieżącej (xpb) w ostatnim roku obrotowym, tj. 2004r., liczony zgodnie ze wzorem: xpb=majątek obrotowy / zobowiązania krótkoterminowe, nie mniejszy niż 1,0 (jeden); c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie innego konkretnego celu) lub promesą kredytową - w wysokości nie mniejszej niż 0,070 mln PLN; d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 0,3 mln PLN. Potencjał ekonomiczno-finansowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - warunek opisany w pkt. 1a) muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólny wniosek, przy czy jeden z nich musi spełniać ten warunek co najmniej w 60%; - warunek opisany w pkt. 1b) musi być spełniony przez każdy z podmiotów składających wspólny wniosek; - warunek opisany w pkt. 1c) i 1d) muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólny wniosek, przy czym jeden z nich musi spełniać ten warunek co najmniej w 60%. 2. Warunki dotyczące potencjału kadrowego. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby wykwalifikowane do realizacji zamówienia, posiadające - w przypadkach wymaganych przez Prawo budowlane, uprawnienia w danej specjalności, do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na każde niżej wymienione stanowisko. Pod względem doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełniać co najmniej podane niżej wymagania: a) Inżynier Kontraktu (Kierownik Zespołu Nadzoru) - wykształcenie wyższe techniczne (pożadanie branżowe), uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót drogowych i / lub mostowych albo uprawnienia wykonawcze konstrukcyjno - budowlane, przynależność do PIIB; nie mniej niż 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu budową dróg i / lub obiektów mostowych, doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w nadzorze (Inżynier, Inżynier Rezydent) na co najmniej 1 (jednym) projekcie zrealizowanym według warunków FIDIC - praca przez okres co najmniej 12 miesięcy (co najmniej jeden projekt drogowy lub mostowy podobny technicznie i technologicznie do obiektów budowlanych stanowiących przedmiot Kontraktu); referencje; znajomość warunków FIDIC dla kontraktów budowlanych; obsługa komputera; b) Inspektor Nadzoru Robót Drogowych - wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo lądowe), uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w specjalności drogowej, przynależność do PIIB; nie mniej niż 6-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi i / lub nadzorach inwestorskich nad robotami drogowymi; doświadczenie na min. 1 (jednym) projekcie zrealizowanym według warunków FIDIC na stanowisku Inspektora Nadzoru, podobnym technicznie i technologicznie do obiektów budowlanych stanowiących przedmiot Kontraktu; referencje; znajomość warunków FIDIC dla kontraktów budowlanych; znajomość obsługi komputera; c) Inspektor Nadzoru Robót Mostowych - wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo lądowe), uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w specjalności mostowej, przynależność do PIIB; nie mniej niż 6-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami mostowymi i / lub nadzorach inwestorskich nad robotami mostowymi; doświadczenie na min. 1 (jednym) projekcie zrealizowanym według warunków FIDIC na stanowisku Inspektora Nadzoru, podobnym technicznie i technologicznie do obiektów budowlanych stanowiących przedmiot Kontraktu; referencje; znajomość warunków FIDIC dla kontraktów budowlanych; znajomość obsługi komputera; d) Inspektor ds. rozliczeń - wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo lądowe) lub średnie techniczne (komunikacja budownictwo); co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych; minimum roczne doświadczenie przy rozliczeniach kontraktów na wykonanie robót budowlanych według zasad FIDIC; referencje; znajomość obsługi komputera; e) Inni Inspektorzy - nie wymaga się przedłożenia we wniosku dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie inspektorów innych branż, nie mniej powinni oni posiadać wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, uprawnienia do kierowania robotami i / lub nadzorowania w proponowanej specjalności, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; wykazać się co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami w proponowanej specjalności, w tym roczne doświadczenie na co najmniej jednym kontrakcie na stanowisku Inspektora Nadzoru. 3. Warunki dotyczące potencjału technicznego. Wykonawca na czas pełnienia nadzoru inwestorskiego wyposaży i utrzyma pomieszczenia biurowe. Wykonawca we własnym zakresie zapewni: - komputer z możliwością korzystania z Internetu (w zestawie nagrywarka płyt + CD, drukarka, skaner) - min. 1 szt., - centrala telefoniczna z wewnętrznymi aparatami telefonicznymi w każdym pomieszczeniu biurowym - 1 kpl., - telefaks - 1 szt., - telefon komórkowy dla każdego Inspektora, - samochody osobowe umożliwiające dotarcie na miejsce prowadzenia robót o każdej porze, wynikające z zaistniałej sytuacji oraz na wezwanie Wykonawcy robót - min. 2 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie nin. zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 2 i 3. 4. Warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, tj. od 01.06.2002r. do 31.05.2005r., wykonał w sposób należyty, jako strona umowy (a nie np. jako podwykonawca), co najmniej 1 (jeden) nadzór nad kontraktami na wykonanie robót branży drogowej i mostowej ( w przeważającej ilości) wraz z branżami towarzyszącymi, o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotu nin. zamówienia, prowadzone według procedur FIDIC; każda usługa o wartości nie mniejszej niż 0,4 mln PLN (brutto). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 4. Oznacza to, że suma wartości usług w nadzorowanych przez nich kontraktach musi być nie mniejsza niż 0,4 mln PLN (brutto) przy czym podmiot wiodący (Lider) musi wykazać, że wykonał jako strona umowy (a nie jako podwykonawca) co najmniej 1 (jeden) nadzór o wartości równej co najmniej 60% wartości określonej w pkt. 4, natomiast każdy z Partnerów musi wykazać, że wykonał, jako strona umowy (a nie np. jako podwykonawca) co najmniej 1 (jeden) nadzór o wartości co najmniej 20% wartości określonej w pkt. 4. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, wniosek powinien zawierać następujące dokumenty i oświadczenia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na formularzu załącznika Nr 1; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 4) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wniosek powinien zawierać następujące dokumenty:. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) sprawozdanie finansowe (bilans oraz rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatnie 3 (trzy) lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim; 2) informacja banku (banków) , w którym Wykonawca posiada rachunek (rachunki) bankowy (e) potwierdzająca, że posiadane środki finansowe i / lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt. 1c) i może on otrzymać kredyt w wysokości 0,070 mln PLN przeznaczony wyłącznie na realizację umowy będącej wynikiem nin. postępowania. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt. 1d). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) informacja o kluczowych ekspertach, którzy będą skierowani do wykonania zamówienia, na formularzu załącznika Nr 2 "Potencjał kadrowy". Informacja ta musi zawierać dane nt. kwalifikacji i umiejętności oraz doświadczenia zawodowego (życiorysy zawodowe - na załączniku Nr 2a) tych osób, potwierdzające spełnienie warunków określonych w pkt. 2. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymienionych w niej kwalifikacji i umiejętności, przy czym: a) w przypadku osób, od których wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, należy ponadto przedstawić dokumenty potwierdzające posiadanie takich uprawnień, b) dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 2) informacja o posiadanym potencjale technicznym wymaganym do realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 3 "Potencjał techniczny". Informacja ta musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 4. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1.1 ppkt 2), 4) oraz 5) składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1.1 ppkt 3), Wykonawca powinien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia Wykonawcy lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 2.1.1 ppkt 1) do 5) oraz w pkt. 2.1.2 ppkt 1) do 3) a także w pkt. 2.1.3 ppkt 3) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; 2) dokumenty wymienione w pkt. 2.1.3 ppkt 1) i 2) przedkłada w imieniu wszystkich Wykonawców pełnomocnik (Lider); 3) Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie nin. zamówienia oraz dołączyć do wniosku pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. Wniosek wraz z załącznikami musi być podpisany na każdej stronie przez Wykonawcę i złożony w zamkniętym opakowaniu z napisem "Wniosek w przetargu ograniczonym na zarządzanie i nadzór nad realizacją projektu Nr Z/2.28/I/1.1.1/138/04 pt. "Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 650 na odcinku Boćwinka - Grabowo". - Nie otwierać przed godz. 10:00 w dniu 23.06.2005r.". 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 ze zm.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: na mocy art. 49 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZDW-TZP-3321/6/ZiN/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 11.07.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: Na pisemny wniosek, płatność gotówką w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.06.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 28.06.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Postępowanie jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 11.07.2005, godzina 11:30, siedziba Zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zarządzanie i nadzór nad realizacją projektu Nr Z/2.28/I/1.1.1/138/04 pt. "Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 650 na odcinku Boćwinka - Grabowo". 4) Informacje dodatkowe: Wzór formularza wniosku można otrzymać od Zamawiającego: - faks: 089 539 98 76, - e-mail: przetargi@zdw.olsztyn.pl. 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.