Ogłoszenie z dnia 2010-02-10
Bydgoszcz: Wykonanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport na rzecz miasta Bydgoszczy w 2010r. w oparciu o zespół siatkarek występujących pod nazwą GCB Centrostal Bydgoszcz
Numer ogłoszenia: 28359 - 2010; data zamieszczenia: 10.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, faks (052) 58 58 273.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport na rzecz miasta Bydgoszczy w 2010r. w oparciu o zespół siatkarek występujących pod nazwą GCB Centrostal Bydgoszcz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport na rzecz miasta Bydgoszczy w 2010r. w oparciu o zespół siatkarek występujących pod nazwą GCB Centrostal Bydgoszcz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.10.00 - Usługi promocji wydarzeń sportowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KLUB SPORTOWY "PAŁAC" BYDGOSZCZ
jakie przetargi wygrała firma
KLUB SPORTOWY "PAŁAC" BYDGOSZCZ
- Klub Sportowy Pałac Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 27, 85-097 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245901,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 300000
Oferta z najniższą ceną: 300000 / Oferta z najwyższą ceną: 300000
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przesłanka prawna: art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a uPzp. - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Przesłanki faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport. Sport jest jednym z podstawowych sposobów skutecznej reklamy i promocji, skierowanej do szerokiego grona publiczności (konsumentów) nastawionej głównie na rozrywkę dostarczającej pozytywnych bodźców emocjonalnych. Jest, więc jednym z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw własnych, które identyfikują konsumentowi konkretną rzecz bądź miejsce. Skierowanie kampanii promocyjnej w stronę popularnych dyscyplin sportowych gwarantuje w możność kreowania pozytywnego wizerunku miasta, który ma zachęcić odbiorców reklamy do odwiedzin miasta Bydgoszczy w celach turystycznych bądź biznesowych. Klub Sportowy Pałac Bydgoszcz, noszący nazwę GCB Centrostal Bydgoszcz (występujący nieprzerwanie od 1992r. w I lidze seria A piłki siatkowej kobiet, która od sezonu 2008/2009 przyjęła nowa nazwę Plus Liga Kobiet) poprzez zespół siatkarek od lat promuje z dużym sukcesem Miasto Bydgoszcz. Działania promocyjne na rzecz miasta Bydgoszczy będą świadczone przez Wykonawcę przez cały 2010 rok. W tym okresie zespół siatkarek będzie uczestniczył w meczach, treningach, zgrupowaniach sportowych oraz turniejach towarzyskich rozgrywanych na terenie całej Polski. Okres ten obejmuje dwa sezony 2009/2010r. oraz 2010/2011r. w tym czasie do końca grudnia 2010r. Klub świadczyć będzie usługi promocyjne na rzecz Zamawiającego m.in. takie działania jak: 1) prezentacje reklamy miasta Bydgoszczy na bandach elektronicznych umieszczonych z trzech stron boiska siatkówki podczas transmisji telewizyjnych z udziałem drużyny siatkarek podczas spotkań w Bydgoszczy jak również na spotkaniach wyjazdowych, 2) umieszczenie logo miasta i nazwy Bydgoszcz na koszulkach meczowych drużyny wykonawcy, umieszczenie na parkiecie za linią końcową boiska w strefie zagrywki dwóch naklejek o wymiarach 3x1m każda z logotypem Miasta Bydgoszczy, 3) umieszczenie na bandach obrotowych ustawionych wokół boiska do piłki siatkowej podczas meczów w Bydgoszczy - 2szt. banerów reklamowych o wymiarach 5m x 0,80m każdy, 4) umieszczenie logo miasta i nazwy Bydgoszcz na tablicy wykorzystywanej podczas konferencji prasowych, umieszczenie logo miasta na materiałach poligraficznych klubu w tym: na plakatach z zapowiedzią meczu, biletach wstępu, karnetach, kalendarzach Klubowych, 5) umieszczenie logo miasta w zapowiedziach meczu publikowanych w Gazecie Wyborczej, 6) umieszczenie logo miasta oraz nazwy Bydgoszcz na dresach zawodniczek podczas wyjazdów zespołu na zawody sportowe, 7) umieszczenie logo miasta i nazwy Bydgoszcz na stronie internetowej Klubu wraz z linkiem na stronę Urzędu Miasta Bydgoszczy. Wykonawca - dzięki umowie podpisanej pomiędzy Zarządem Profesjonalnej Ligi Piłki Siatkowej, a telewizją POLSAT zapewnia transmisje meczy ligowych również z udziałem zespołu GCB Centrostal Bydgoszcz na na żywo na antenie TV4 bądź Polsatu Sport. Czas transmisji każdego meczu zawiera się pomiędzy 90 - 150 minut. Dodatkowo mecze te będą retransmitowane na antenie kanału Polsat oraz Polsat Sport. Telewizja Polsat od kilku lat transmituje na swoich kanałach mecze piłki siatkowej kobiet jak i mężczyzn. Siatkówka żeńska jest klasyfikowana na czwartym miejscu wśród najbardziej popularnych dyscyplin sportowych w Polsce. Wartość medialną Plus Ligi Kobiet w ubiegłym sezonie wyceniono na ok. 74,5 mln zł. Niewątpliwie daje to poważny sygnał reklamodawcom, iż piłka siatkowa jest tą dyscypliną sportu, która po piłce nożnej znajduje się w czołówce dyscyplin sportowych najchętniej oglądanych przez telewidzów. Reklama dociera bowiem do bardzo szerokiej widowni. Przekaz jest widoczny praktycznie dla wszystkich grup docelowych, co stanowi szerokie spektrum odbiorców przekazu informacyjnego (marketingowego). Dla każdego reklamodawcy widz to konsument, a konsument to potencjalny klient. W związku z jw. miasto Bydgoszcz, widząc jak potężną siłą oddziaływania jest reklama oraz przekazy werbalno - wizualne emitowane przez telewizję postanowiło w roku 2010 kontynuować współpracę z Klubem Sportowym Pałac Bydgoszcz. Miasto, gmina czy region niewątpliwie potrzebują takich samych działań promocyjnych jak każdy produkt, ponieważ są postrzegane jak duże firmy działające na wolnym rynku. Nie można, więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. 2001 nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) - należy do jej zadań własnych. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia ww. Wykonawcy - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a uPzp.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu komputerowego
- WZPiFP-15-25 Dostawa namiotów pneumatycznych z nagrzewnicami
- Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2025 r. z podziałem na VI części
- Odnowa nawierzchni DW Nr 538 na odc. Łasin DK16-Goczałki od km 19+676 do km 25+421, dł. 5,745 km
- Wyposażenie dla Zintegrowanego Bloku Operacyjnego 2
- (16-25) Dostawa odzieży jednorazowej operacyjnej z użyczeniem jednego dystrybutora wydającego odzież operacyjną
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.