eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa wraz z instalacją urządzeń drukujących i skanujących (plotery, drukarki i skanery)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Warszawa: Dostawa wraz z instalacją urządzeń drukujących i skanujących (plotery, drukarki i skanery)
Numer ogłoszenia: 283633 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 459 23 13, 22 459 21 55, faks 22 459 20 23, 22 459 20 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z instalacją urządzeń drukujących i skanujących (plotery, drukarki i skanery).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z rozładunkiem, montażem, instalacją, konfiguracją, kalibracją odwzorowania kolorów, uruchomieniem i przeglądami w okresie gwarancji urządzeń drukujących i skanujących (plotery, drukarki i skanery) określonych co do rodzaju i ilości w załączniku nr 2A i 2B do Instrukcji - Formularzu cenowym dla części 1 i części 2 zamówienia, do miejsc wskazanych przez Zamawiającego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia oraz minimalne dopuszczalne parametry techniczne sprzętu zostały szczegółowo opisane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdział 2 SIWZ oraz załączonych Specyfikacjach technicznych zamawianego sprzętu nr 1 - 9 dla części 1 zamówienia i 1-2 dla części 2 zamówienia. 3.Zamówienie zostało podzielone na dwie części : Część 1. Urządzenia małoformatowe Część 2. Urządzenia wielkoformatowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Dla części 1: 4.000 PLN (słownie: cztery tysiące zł) Dla części 2: 1.500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset zł)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak wymagań szczególnych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1 a. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ostatnich 3-ch latach przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej trzy podobne dostawy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 90.000 zł brutto, każda oraz załączą dokument lub dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej realizacje zostały wykonane należycie. dla części 2 b.W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ostatnich 3-ch latach przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej trzy podobne dostawy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 40.000 zł brutto, każda oraz załączą dokument lub dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej realizacje zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak wymagań szczególnych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak wymagań szczególnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak wymagań szczególnych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnione Specyfikacje techniczne nr 1 - 9 dla części 1 zamówienia i 1-2 dla części 2 zamówienia. 2. Na potwierdzenie spełniania wymagań technicznych i legalności zainstalowanego oprogramowania w oferowanym sprzęcie Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumentację techniczną (w języku polskim i/lub ewentualnie obcym) wraz oświadczeniem, iż oferowany sprzęt posiada oznaczenie CE i certyfikaty CE (w języku polskim i/lub ewentualnie obcym) oraz Certyfikaty HCL na platformę systemową MICROSOFT WINDOWS

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają wprowadzenie istotnych zmian w postanowieniach umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Wykonawcę ani osoby, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy; 2) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy; 3) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 4) zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie wykonawcy a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ. 5) nastąpiła zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, osób kontaktowych itp. 2. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl pod zakładką przetargi/dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Rakowiecka 4, bud. A, pok. 231.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie, ul. Rakowiecka 4, Bud. A; Nr pokoju 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia małoformatowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z rozładunkiem, montażem, instalacją, konfiguracją, kalibracją odwzorowania kolorów, uruchomieniem i przeglądami w okresie gwarancji urządzeń drukujących i skanujących (plotery, drukarki i skanery) określonych co do rodzaju i ilości w załączniku nr 2A do Instrukcji - Formularzu cenowym dla części 1 zamówienia, do miejsc wskazanych przez Zamawiającego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia wielkoformatowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z rozładunkiem, montażem, instalacją, konfiguracją, kalibracją odwzorowania kolorów, uruchomieniem i przeglądami w okresie gwarancji urządzeń drukujących i skanujących (plotery, drukarki i skanery) określonych co do rodzaju i ilości w załączniku nr 2B do Instrukcji - Formularzu cenowym dla części 2 zamówienia, do miejsc wskazanych przez Zamawiającego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.