Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-20
Ogłoszenie nr 28368 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
Chojnice: " Dostawy materiałów do bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych - masa na zimno" z podziałem :
Część 1 : Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 80,00 Mg.
Część 2 : Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Chojnicei Konarzyny w ilości 70,00 Mg.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, krajowy numer identyfikacyjny
092351239, ul.
31 Stycznia
56,
89-600
Chojnice, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 3966501, e-mail
przetargi@powiat.chojnice.pl, faks
52 3966503.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.powiat.chojnice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.powiat.chojnice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
oferty należy złożyć
Adres:
Starostwie Powiatowym w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56 89-600 Chojnice Biuro Obsługi Interesantów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: " Dostawy materiałów do bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych - masa na zimno" z podziałem :
Część 1 : Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 80,00 Mg.
Część 2 : Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Chojnicei Konarzyny w ilości 70,00 Mg.
Numer referencyjny: ID.272.9.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: A.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia p.n. "DOSTAWY MATERIAŁÓW DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG I ULIC POWIATOWYCH - MASA BITUMICZNA NA ZIMNO " B.Zakres dostaw: Część I : Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 80,00 Mg. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa masy bitumicznej na zimno, w ilości - 80,00 Mg wraz z transportem do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych - wypełniania ubytków, wybojów, wyrównywania nawierzchni, w ramach bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych, na terenie powiatu chojnickiego. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 roku. Zamawiający przewiduje jednorazową dostawę w ilości maksymalnej do 22,00 Mg. Miejscem dostawy jest: Brusy. Dostawy winny następować w godzinach od 700 do 1500 w dni pracujące. Termin realizacji dostawy danej partii materiału ustala się na maksymalnie do 3 dni roboczych lub do 5 dni roboczych, w zależności jaki termin zaznaczy wykonawca w ofercie składanej w postępowaniu, (kryterium oceny ofert) liczonych od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany natychmiast potwierdzić termin dostawy. Za datę otrzymania zamówienia uważa się datę wysłania faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający ma prawo żądać okazania atestów na dostarczany produkt, a Dostawca ma obowiązek te dokumenty okazać. Odbioru materiału dokonuje przedstawiciel Powiatu Chojnickiego kierujący pracami bieżącego utrzymania dróg na podstawie zapisów w kartach drogowych podpisanych przez przyjmującego dostawę. Wymagania dla masy bitumicznej na zimno: 1. Materiał musi być zgodny z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881. ze zm.) 2. Mieszanki mineralno - asfaltowej musi posiadać aprobatę techniczną, wydaną przez uprawnioną jednostkę badawczą (np. IBDiM), zgodnie z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz. U. z 2004 r. Nr 249, poz. 2497 ze zm.) lub dokument równoważny. 3. Mieszanka mineralno-asfaltowa musi spełniać wymogi zawarte w Aprobacie Technicznej i powinna być: - wykonana na bazie asfaltu upłynnionego z modyfikatorami z przeznaczeniem na warstwę ścieralną nawierzchni bitumicznej, - produkowana z mieszaniny kruszywa łamanego o uziarnieniu od 0/8 mm, i modyfikowanego upłynnionego asfaltu drogowego, - charakteryzować się dobrą urabialnością, bez konieczności smarowania lepiszczem krawędzi łatanych ubytków, zagęszczana płytą wibracyjną lub ręcznym ubijakiem, - po wypełnieniu zachować pełną szczelność i elastyczność oraz nie ulegać oderwaniu od brzegów nawierzchni w niskich temperaturach osiąganych przez nawierzchnię w okresie zimowym, - o długim okresie składowania w pomieszczeniach zamkniętych lub zadaszonych bez utraty właściwości fizyczno - chemicznych z gwarancją trwałości dla każdej partii minimum 6 miesięcy od daty jej dostawy, - znosząca niskie temperatury (mrozy, odwilż) tj. w okresie wiosenno - jesiennym i zimowym przy temp. powietrza w przedziale min. - 100 C ÷ + 300 C, - pakowana w zgrzewane worki foliowe ok.30 kg mieszanki 4. Skład mieszanki powinien zapewniać właściwości umożliwiające: - szybkie i trwałe naprawy nawierzchni bitumicznych przy jej użyciu (przygotowana do bezpośredniego zastosowania z opakowania); - doskonałą przyczepność do podłoża i wypełnienia ubytków mieszanką mineralno - asfaltową o jednorodnym wyglądzie; - wbudowanie nie wymagające smarowania krawędzi ubytków nawierzchni oraz nadawania regularnego kształtu krawędziom; - oddanie remontowanej nawierzchni do eksploatacji natychmiast po wbudowaniu mieszanki mineralno- asfaltowej; - Mieszanka mineralno - asfaltowa powinna także posiadać Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest również w Załączniku do SIWZ KOSZTORYS OFERTOWY dla CZ.I, Dziale D SIWZ - Istotne postanowienia do umów. Część II : Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 70,00 Mg. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa masy bitumicznej na zimno, w ilości - 70,00 Mg wraz z transportem do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych - wypełniania ubytków, wybojów, wyrównywania nawierzchni, w ramach bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych, na terenie powiatu chojnickiego. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 roku. Zamawiający przewiduje jednorazową dostawę w ilości maksymalnej do 22,00 Mg. Miejscem dostawy jest: Racławki , gmina Chojnice. Dostawy winny następować w godzinach od 700 do 1500 w dni pracujące. Termin realizacji dostawy danej partii materiału ustala się na maksymalnie do 3 dni roboczych lub do 5 dni roboczych, w zależności jaki termin zaznaczy wykonawca w ofercie składanej w postępowaniu, (kryterium oceny ofert) liczonych od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany natychmiast potwierdzić termin dostawy. Za datę otrzymania zamówienia uważa się datę wysłania faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający ma prawo żądać okazania atestów na dostarczany produkt, a Dostawca ma obowiązek te dokumenty okazać. Odbioru materiału dokonuje przedstawiciel Powiatu Chojnickiego kierujący pracami bieżącego utrzymania dróg na podstawie zapisów w kartach drogowych podpisanych przez przyjmującego dostawę. Wymagania dla masy bitumicznej na zimno: 1. Materiał musi być zgodny z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881. ze zm.) 2. Mieszanki mineralno - asfaltowej musi posiadać aprobatę techniczną, wydaną przez uprawnioną jednostkę badawczą (np. IBDiM), zgodnie z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz. U. z 2004 r. Nr 249, poz. 2497 ze zm.) lub dokument równoważny. 3. Mieszanka mineralno-asfaltowa musi spełniać wymogi zawarte w Aprobacie Technicznej i powinna być: - wykonana na bazie asfaltu upłynnionego z modyfikatorami z przeznaczeniem na warstwę ścieralną nawierzchni bitumicznej, - produkowana z mieszaniny kruszywa łamanego o uziarnieniu od 0/8 mm, i modyfikowanego upłynnionego asfaltu drogowego, - charakteryzować się dobrą urabialnością, bez konieczności smarowania lepiszczem krawędzi łatanych ubytków, zagęszczana płytą wibracyjną lub ręcznym ubijakiem, - po wypełnieniu zachować pełną szczelność i elastyczność oraz nie ulegać oderwaniu od brzegów nawierzchni w niskich temperaturach osiąganych przez nawierzchnię w okresie zimowym, - o długim okresie składowania w pomieszczeniach zamkniętych lub zadaszonych bez utraty właściwości fizyczno - chemicznych z gwarancją trwałości dla każdej partii minimum 6 miesięcy od daty jej dostawy, - znosząca niskie temperatury (mrozy, odwilż) tj. w okresie wiosenno - jesiennym i zimowym przy temp. powietrza w przedziale min. - 100 C ÷ + 300 C, - pakowana w zgrzewane worki foliowe ok.30 kg mieszanki 4. Skład mieszanki powinien zapewniać właściwości umożliwiające: - szybkie i trwałe naprawy nawierzchni bitumicznych przy jej użyciu (przygotowana do bezpośredniego zastosowania z opakowania); - doskonałą przyczepność do podłoża i wypełnienia ubytków mieszanką mineralno - asfaltową o jednorodnym wyglądzie; - wbudowanie nie wymagające smarowania krawędzi ubytków nawierzchni oraz nadawania regularnego kształtu krawędziom; - oddanie remontowanej nawierzchni do eksploatacji natychmiast po wbudowaniu mieszanki mineralno- asfaltowej; - Mieszanka mineralno - asfaltowa powinna także posiadać Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest również w Załączniku do SIWZ KOSZTORYS OFERTOWY dla CZ.II, Dziale D SIWZ - Istotne postanowienia do umów.
II.5) Główny kod CPV: 44.11.36.00 - Bitum i asfalt
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale C Siwz -załączniki, załącznik nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1)Wypełniony formularz druk "OFERTA" wg załącznika Dział. B do Siwz. 2)Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycje treści oświadczeń zostały zamieszczone w Dziale C Siwz - Załączniki: załącznik nr 1. i 2. 3)INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: a)wypełniony KOSZTORYS OFERTOWY osobno dla części, na którą składana jest oferta - załącznik do Siwz KOSZTORYSY OFERTOWE, b)dokumenty, o których mowa w rozdziale IX, ust. 2 i 4 SIWZ ( Zobowiązanie o współpracy zgodnie z treścią załącznika nr 3 w Dziale C Siwz - jeżeli dotyczy), c)pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 5 w Dziale C Siwz - jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
Termin wykonania jednorazowej dostawy liczony od dnia zgłoszenia | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Dla potrzeb Umowy, "Siła Wyższa" oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art.144 ustawy Pzp oraz: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp, 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane- jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 6) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 7) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, 8) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 9) wystąpienie siły wyższej, której definicję określa siwz, 10) skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, 11) sądowej waloryzacji zamówienia, 12) zmiany rozwiązań/parametrów technicznych lub technologicznych, które jednak spełnia wymagania siwz i ma parametry identyczne lub lepsze od tych zaproponowanych w ofercie, 13) zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku konieczności realizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych, 14) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych lub wynikłych z przyczyn losowych. 15) zmiany osób pełniących funkcję kierownika budowy lub kierowników robót w danej branży - w takim przypadku nowa osoba musi spełniać wymagania określone w siwz. 2. W przypadkach, o których mowa w ust. 4 pkt 2) i pkt 3) Zamawiający nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy lub umowy ramowej w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy. 3. W przypadkach, o których mowa w ust. 4 pkt 1), pkt 3) i pkt 5), zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy lub umowy ramowej. 4. W przypadkach, o których mowa w ust. 4 pkt 2) i pkt 3), Zamawiający, po dokonaniu zmiany umowy, zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazuje Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenie o zmianie umowy. 5. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 6. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w siwz oraz określił warunki takiej zmiany. 7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: 1) wprowadzenia podwykonawcy, 2) zmiany podwykonawcy, 3) rezygnacji podwykonawcy, 4) zmiany wartości lub zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawców. 8. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 9. Istotne dla Stron postanowienia umowy stanowią integralną część niniejszej SIWZ. 10. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 11. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 12. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Każda zmiana umowy musi nastąpić w formie pisemnej, w formie aneksu pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 02/03/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Część I : Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 80,00 Mg.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa masy bitumicznej na zimno,
w ilości - 80,00 Mg wraz z transportem do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych - wypełniania ubytków, wybojów, wyrównywania nawierzchni, w ramach bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych, na terenie powiatu chojnickiego.
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w terminie
od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 roku.
Zamawiający przewiduje jednorazową dostawę w ilości maksymalnej do 22,00 Mg.
Miejscem dostawy jest: Brusy.
Dostawy winny następować w godzinach od 700 do 1500 w dni pracujące.
Termin realizacji dostawy danej partii materiału ustala się na maksymalnie do 3 dni roboczych lub do 5 dni roboczych, w zależności jaki termin zaznaczy wykonawca w ofercie składanej w postępowaniu, (kryterium oceny ofert) liczonych od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany natychmiast potwierdzić termin dostawy.
Za datę otrzymania zamówienia uważa się datę wysłania faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający ma prawo żądać okazania atestów na dostarczany produkt, a Dostawca ma obowiązek te dokumenty okazać. Odbioru materiału dokonuje przedstawiciel Powiatu Chojnickiego kierujący pracami bieżącego utrzymania dróg na podstawie zapisów w kartach drogowych podpisanych przez przyjmującego dostawę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113600-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Termin wykonania jednorazowej dostawy liczony od dnia zgłoszenia | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Część II : Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 70,00 Mg.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa masy bitumicznej na zimno,
w ilości - 70,00 Mg wraz z transportem do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych - wypełniania ubytków, wybojów, wyrównywania nawierzchni, w ramach bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych, na terenie powiatu chojnickiego.
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 roku.
Zamawiający przewiduje jednorazową dostawę w ilości maksymalnej do 22,00 Mg.
Miejscem dostawy jest: Racławki , gmina Chojnice.
Dostawy winny następować w godzinach od 700 do 1500 w dni pracujące.
Termin realizacji dostawy danej partii materiału ustala się na maksymalnie do 3 dni roboczych lub do 5 dni roboczych, w zależności jaki termin zaznaczy wykonawca w ofercie składanej w postępowaniu, (kryterium oceny ofert) liczonych od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany natychmiast potwierdzić termin dostawy.
Za datę otrzymania zamówienia uważa się datę wysłania faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający ma prawo żądać okazania atestów na dostarczany produkt, a Dostawca ma obowiązek te dokumenty okazać. Odbioru materiału dokonuje przedstawiciel Powiatu Chojnickiego kierujący pracami bieżącego utrzymania dróg na podstawie zapisów w kartach drogowych podpisanych przez przyjmującego dostawę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113600-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Termin wykonania jednorazowej dostawy liczony od dnia zgłoszenia | 40 |
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- "Świadczenie w 2025 roku usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy w Chojnicach"
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzatania
- Wykonanie dokumentacji projektowych z podziałem na części.
- "Adaptacja drogi technologicznej na ciąg pieszo-rowerowy łączący ul. Droga do Władysławka z ul. Żeromskiego w Chojnicach"
więcej: przetargi w Chojnicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.