eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrągowoDostawa fabrycznie nowego sprzętu do rehabilitacji wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-24

Mrągowo: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do rehabilitacji wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Numer ogłoszenia: 283717 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222783 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. M. Kajki, ul. Wolności 12, Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7412127, faks 089 7412127.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do rehabilitacji wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego nie używanego wcześniej do prezentacji, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2007roku sprzętu do rehabilitacji wraz z montażem, uruchomieniem i szkoleniem pracowników Szpitala; zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 i 2 do specyfikacji. (CPV: 33.15.50.00-1, 33.15.82.00-4, 33.19.62.00-2) 2. Opis części zamówienia: a) dopuszcza się składanie ofert częściowych zgodnie z wyznaczonymi częściami. Każda część musi posiadać wszystkie pozycje asortymentowe. b) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji zostaną odrzucone. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania żadnej z części niniejszego zamówienia przez podwykonawców (art. 36 ust. 4 ustawy). 5. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie krótszy niż wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ. b) wymagania dotyczące serwisu sprzętu: - czas rozpoczęcia prac serwisowych od chwili zgłoszenia - max. do 48 h. - czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw, licząc od chwili rozpoczęcia prac serwisowych - max. do 48 h. - w przypadku przewidywanej naprawy dłuższej niż 48 h. - dostarczenie równorzędnego aparatu zastępczego na czas naprawy - min. jeden przegląd techniczny po upływie połowy okresu gwarancji, drugi przegląd techniczny przed zakończeniem okresu gwarancji - po przeglądzie wydanie świadectwa sprawności aparatu - dostępność części zamiennych po ustaniu produkcji zaoferowanego modelu - min. 10 lat. c) zapewnienie i przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego, szkoleń dla bezpośrednich użytkowników (ok. 7 pracowników) oraz dla pracowników Sekcji Technicznej (2 osoby) w czasie zapewniającym prawidłową i bezpieczną obsługę sprzętu, zakończone wydaniem świadectwa uczestnictwa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 33.15.82.00-4.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 79507.97 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków PFRON.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU TECHNOMEX Sp. z o.o., ul. Knurowska 45A, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 8900
  • Oferta z najniższą ceną: 8900 oferta z najwyższą ceną: 8900
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meden - Inmed Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 16100
  • Oferta z najniższą ceną: 16100 oferta z najwyższą ceną: 20200
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Accuro-Sumer Sp. z o.o., ul. Kolejowa 15/17, 01-217 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 15000
  • Oferta z najniższą ceną: 15000 oferta z najwyższą ceną: 16400
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU TECHNOMEX Sp. z o.o., ul. Knurowska 45A, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3270
  • Oferta z najniższą ceną: 3270 oferta z najwyższą ceną: 5800
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Med&Life Sp. z o.o., ul. M. Dąbrowskiej 45, 05-806 Komorów, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 25145,77
  • Oferta z najniższą ceną: 25145,77 oferta z najwyższą ceną: 25145,77
  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Accuro - Sumer Sp. z o.o., ul. Kolejowa 15/17, 01-217 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3600
  • Oferta z najniższą ceną: 3600 oferta z najwyższą ceną: 3780
  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet nr 7

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU TECHNOMEX Sp. z o.o., ul. Knurowska 45A, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3442,50
  • Oferta z najniższą ceną: 3442,50 oferta z najwyższą ceną: 3442,50
  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet nr 8

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU TECHNOMEX Sp. z o.o., ul. Knurowska 45A, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2295
  • Oferta z najniższą ceną: 2295 oferta z najwyższą ceną: 2295
  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet nr 9

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Accuro - Sumer Sp. z o.o., ul. Kolejowa 15/17, 01-217 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1600
  • Oferta z najniższą ceną: 1600 oferta z najwyższą ceną: 1651,96
  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Pakiet nr 10

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU TECHNOMEX Sp. z o.o., ul. Knurowska 45A, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 154,70
  • Oferta z najniższą ceną: 154,70 oferta z najwyższą ceną: 154,70
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.