eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychygospodarka osadami na Oczyszczalni Ścieków Urbanowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-30

POZYCJA 28371

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tychy: gospodarka osadami na Oczyszczalni Ścieków Urbanowice

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Tychy-Prezydent Miasta Tychy, do kontaktów: MAO - Zbigniew Gieleciak, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344, e-mail: poczta@umtychy.pl, www.umtychy.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Jednostka Realizująca Projekt Gospodarka ściekowa w Tychach, Wojciech Krupa - Kierownik JRP Mirosła Sojka - sprawy techniczne, AL. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. +48 32 325 72 90, fax +48 32 325 72 07, e-mail: jrp@rcgw.pl, www.kanalizacja.czystetychy.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Jednostka Realizująca Projekt Gospodarka ściekowa w Tychach, Agnieszka Wyłuda, AL. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. +48 32 325 72 90, fax +48 32 325 72 07, e-mail: jrp@rcgw.pl, www.kanalizacja.czystetychy.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Jednostka Realizująca Projekt Gospodarka ściekowa w Tychach, Agnieszka Wyłuda, AL. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. +48 32 325 72 90, fax +48 32 325 72 07, e-mail: jrp@rcgw.pl, www.kanalizacja.czystetychy.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: gospodarka osadami na Oczyszczalni Ścieków Urbanowice. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dla zadania: Gospodarka osadami na Oczyszczalni Ścieków Urbanowice w ramach projektu Funduszu Spójności: Gospodarka ściekowa w Tychach zgodnie z Warunkami kontraktowymi FIDIC czerwona książka, tj. wg Warunków Kontraktowych dla Budowy dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez zamawiającego - wydanie angielsko - polskie 2004r (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej FIDIC - czerwona książka;. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Tychy - Oczyszczalnia Ścieków Urbanowice. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dla zadania: Gospodarka osadami na Oczyszczalni Ścieków Urbanowice w ramach projektu Funduszu Spójności: Gospodarka ściekowa w Tychach zgodnie z Warunkami kontraktowymi dla Budowy dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez zamawiającego - wydanie angielsko - polskie 2004r (tłumaczenie 1. wydania 1999 - wersja SIDIR. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 19 100 270,00 PLN (netto). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 564;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 250 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 4 do IDW), które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel posiada: Eksperci 2, 3, 4, 5, 6, : - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności; - wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.Nr 96 poz 817) lub odpowiadające im ważne uprawnienia które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia bez ograniczenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty, zgodnie wymaganiami określonymi w pkt. 1.3)b). 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości, co najmniej 50 pracowników i co najmniej 3 pracowników personelu kierowniczego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Ekspert 1 - Przedstawiciel Wykonawcy - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu kontraktami na roboty oraz doświadczenie w pełnieniu roli Przedstawiciela Wykonawcy (Kierownika Kontraktu) lub jego Zastępcy albo Inżyniera Rezydenta lub jego Zastępcy, na co najmniej jednym kontrakcie realizowanym według warunków kontraktowych FIDIC o wartości robót min. 15 mln PLN (bez podatku VAT); Ekspert 2 - kierownik budowy - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji, co najmniej 1 oczyszczalni ścieków o przepustowości, co najmniej 10.000 m3/d, - posiadający uprawnienia bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych Ekspert 3 - kierownik robót instalacyjnych - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub budowy z zakresu budowy sieci i instalacji: wodnych, kanalizacyjnych i gazowych; - posiadający uprawnienia bez ograniczeń w zakresie sieci i instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych; Ekspert 4 - kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie w robotach z zakresu konstrukcyjno - budowlanego, w tym, co najmniej 5 lat na stanowisku kierownika takich robót lub budowy; - posiadający uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej; Ekspert 5 - kierownik robót elektrycznych - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy z zakresu budowy sieci elektroenergetycznych, - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych; Ekspert 6 - specjalista ds. AKPiA - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji robót z zakresu automatyki kontrolno-pomiarowej i automatyzacji procesów oczyszczania ścieków dla oczyszczalni ścieków w tym, co najmniej jednej o przepustowości min. 10 tys. m3/d; - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych; Ekspert 7 - technolog oczyszczania ścieków/specjalista ds. rozruchów - posiadający: - doświadczenie w kierowaniu rozruchem zamkniętych/wydzielonych komór fermentacyjnych mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości, co najmniej 10 tys. m3/d. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji Ekspertów wskazanych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załączniki nr 4 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia Ekspertów, c) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wydajności min. 20.000 m3/d, z zastrzeżeniem iż co najmniej jedno z tych zadań dotyczyło części osadowej o wartości robót budowlanych przekraczających wartość 10 mln PLN netto (bez podatku VAT). Za zamówienia wykonane Zamawiający uznaje takie, dla których wydane zostało Świadectwo Przejęcia lub dokument równoważny. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW oraz dokumenty wydane przez zamawiających (dla których były realizowane roboty) potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich sytuacja ekonomiczna i finansowa łącznie): a) wykonawca osiągnął w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres, przeciętne roczne obroty w wysokości, co najmniej 30 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć rachunek zysku i strat a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysku i strat innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b) posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 4 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 4 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację banku, w którym posiadają rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości; c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 5 mln PLN. Wszelkie informacje i dane ekonomiczne podane w walucie innej niż PLN zostaną przeliczone przez Zamawiającego na PLN z zastosowaniem średniego kursu wymiany stosowanego przez Narodowy Bank Polski w dniu ukazania się Ogłoszenia o Zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5) Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p (wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne oświadczenia lub złożą wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówieni lub prawidłowo umocowanego pełnomocnika w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.1).a), 1.2).b) i 1.2).c), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.1).a), 1.2).a), 1.2).b) i 1.2).c), 2.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Do obliczenia wartości finansowych wymienionych w pkt 1.3)c), 1.3)b), 1.4)a), 1.4)b) i 1.4)c) Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze roboty w Biuletynie Zamówień Publicznych wydawanym przez Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia".

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Nr 67 poz. 15309 z 07.04.2005. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.07.2006, cena - 1950 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.07.2006, godzina 10:15, Siedziba JRP przy RCGW S. A., Al. Piłsudskiego 12, 43- 100 Tychy pok. nr 406.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Funduszu Spójności: Gospodarka ściekowa w Tychach, Nr 2004/PL/16/C/PE/024. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.