Ogłoszenie z dnia 2008-10-24
Skórcz: Dostawa paliw płynnych: etyliny Pb 95 i oleju napędowego
Numer ogłoszenia: 283723 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Miejskiej , ul. Spacerowa 13, 83-220 Skórcz, woj. pomorskie, tel. 0-58 5824649, faks 0-58 5824649.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmskorcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych: etyliny Pb 95 i oleju napędowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę paliw płynnych: etyliny Pb i oleju napędowego Wspólny Słownik Zamówień (kod CPV 91.34.22.0 - Paliwo do silników diesla (EN 590) 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa ) na potrzeby własne ZGM Skórcz w ilościach: - etylina Pb - 2000,00 litrów - olej napędowy - 30.000,00 litrów (według PN - EN - 590) Dostarczone paliwa winny spełniać następujące minimalne wymagania: a) zgodnego z aktualnymi wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 8 września 2006 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 167 poz. 1185) obowiązującym na podstawie art. 43 ustawy z dnia 25.08.2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U. Nr 169 poz. 1200) b) Metody określenia parametrów paliw zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 8 września 2006 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 167, poz. 1185). Dostarczone paliwa w całym okresie trwania umowy muszą odpowiadać aktualnie obowiązującym normom . Tankowanie pojazdów odbywać się będzie do zbiorników pojazdów Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 1 do umowy z dystrybutora na stacji paliw Wykonawcy na terenie miasta Skórcz lub ze zbiornika z dystrybutorem dostarczonego przez Dostawcę paliw. Tankowanie do kanistra, tylko na wyraźną dyspozycję osoby upoważnionej przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udostępnić wgląd w system monitoringu (jeżeli taki posiada) w zakresie tankowanych pojazdów Zamawiającego w okresie ostatnich dwóch okresów rozliczeniowych (tzn. 2 tygodni). Ceny za produkty pobrane przez Zamawiającego będą naliczane wg cen obowiązujących w dniu tankowania na stacjach, na których zostało pobrane paliwo, ceny te pomniejszone o upust cenowy udzielony Zamawiającemu, będą podstawą do obciążenia Zamawiającego za pobrane produkty. Rozliczenie zakupów dokonywanych w ramach umowy będzie realizowane cotygodniowo na podstawie wystawionej faktury. Do każdej faktury ma być dołączony dokument WZ zakupu, a w nim zawarta ilość paliwa zatankowanego, nr rejestracyjny, rodzaj pojazdu i czytelny podpis pobierającego. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb. Stacje paliw, na których Zamawiający będzie tankował paliwo powinny znajdować się w granicach administracyjnych miasta Skórcz. Oferowane paliwa powinny spełniać wymogi Polskich Norm oraz być zdatne do użytku zarówno w warunkach letnich jak i zimowych . W przypadku wstawienia zbiornika paliw z dystrybutorem musi on spełniać wszystkie wymogi w zakresie przechowywania paliw, ppoż. , ochrony środowiska oraz warunków metrologicznych urządzeń pomiarowych. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby obsługiwanych w ciągu roku samochodów oraz zakupienia mniejszych ilości paliwa Uwaga !!! Wykonawca zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.42.20-5, 09.13.21.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) dostarczyli prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej stronie. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym(Wykonawca musi załączyć koncesję, zezwolenie lub licencję na obrót paliwami) (§ 1 ust. 1, pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) 4. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (Wykonawca musi załączyć dokument potwierdzający jakość posiadanego paliwa - certyfikat) (§ 3 ust. 1, pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) II. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów (konsorcjum/spółka cywilna), każdy Wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP. W celu potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych warunków, każdy Wykonawca winien złożyć oświadczenie (wiersz 1) i dokument (wiersz 2) wymienione w powyższej tabeli. III. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w wierszu 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wiersz 2); IV. Dokument, o których mowa w pkt. III powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. V. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których mowa w pkt III. zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W/w wymieniony dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż z 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmskorcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Miejskiej , ul. Spacerowa 13, 83-220 Skórcz,
tel. fax (58) 5824649,
Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zgmskorcz@zgmskorcz.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Miejskiej , ul. Spacerowa 13, 83-220 Skórcz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych oraz innych jednostek sprzętowych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Świlczy
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Książ Wielki oraz Ochotniczych Straży Pożarnych
- Dostawa (sukcesywny zakup na stacji paliwowej Wykonawcy) paliw płynnych do zbiorników pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Raciąż w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2025 rok
- DOSTAWA-ZAKUP PALIW: OLEJU NAPĘDOWEGO ORAZ BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95 DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W TUSZYNKU MAJORACKIM W ROKU 2025
- Sukcesywny zakup paliw płynnych z przeznaczeniem do pojazdów, maszyn i urządzeń mechanicznych Gminy Bartoszyce i gminnych jednostek organizacyjnych.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.