Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-30
Łagów: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2012
Numer ogłoszenia: 28374 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów , Wola Łagowska 118, 26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 30 740 23, faks 041 30 74 760.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_lagow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostaka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, tj. mundur wyjściowy leśnika, mundur codzienny leśnika, mundur terenowy leśnika, oznaki, odzież i obuwie robocze w roku 2012. I.Mundur wyjściowy leśnika: 1.Mundur wyjściowy męski: - marynarka-szt 3 - spodnie-szt 5; 2.Mundur wyjściowy damski:- marynarka-szt 1, - spódnica-szt 1, - spodnie-szt 1; 3.Koszula biała męska z długim rękawem -szt 10; 4.Koszula biała męska z krótkim rękawem -szt 14; 5.Krawat -szt 8; 6.Płaszcz wiosenno-jesienny damski - szt 1; 7. Płaszcz wiosenno-jesienny męski - szt 1 ; 8. Kapelusz męski -szt 1; 9. Kurtka zimowa damska -szt 1; 10. Kurtka zimowa męska -szt 9; 11. Szalik -szt 7; 12. Skarpety -par 72; 13. Półbuty wyjściowe-par 21; II.Mundur codzienny leśnika 1.Koszula męska z długim rękawem -szt 17; 2.Koszula męska z krótkim rękawem-szt 11; 3. Bluzka damska z krótkim rękawem -szt 2; 4.Spodnie męskie- szt 32; 5. Sweter -szt 24; 6. Kamizelka - szt 9; 7. Bluza z polaru-szt 20; 8. Kurtka -szt 11; 9. Czapka zimowa- szt 5; 10. Peleryna - szt 1; 11.Półbuty codzienne -par. 21; III.Mundur terenowy leśnika: 1.Ubranie letnie /bluza, spodnie,kamizelka/ 3 Kpl Spodnie 3 szt; 2.Ubranie zimowe /kurtka, spodnie/ 1 Kpl ; 3.Czapka letnia - szt 6; 4.Czapka zimowa - szt 2; 5.Trzewiki terenowe - par. 23; 6.Rękawice damskie - par. 2; 7.Rękawice męskie - par. 8; 8.Buty Goretex - par. 25; IV.Oznaki: Stylizowany wizerunek orła - szt. 2; 2.Oznaki służbowe - szt 1; V.Odzież i obuwie robocze: 1.Buty gumowo-filcowe -par. 28; 2.Buty gumowe -par. 30; 3.Płaszcz przeciwdeszczowy (kurtka wodochronna) -szt 8; 4.Ubranie letnie -kpl 1; 5.Ubranie ciepłochronne -kpl 2; kamizelka ciepłochronna - szt 1; trzewiki przemysłowe - par. 1; czapka letnia typu golfówka - szt. 1; czapka zimowa - szt. 2; rękawice ochronne - par. 2; torba bhp - szt. 1..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające mogą stanowić nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.23.00.00 - Odzież różna 18.23.40.00 - Spodnie 18.23.20.00 - Spódnice 18.33.20.00 - Koszule 18.30.00.00 - Części garderoby 18.42.30.00 - Krawaty 18.21.20.00 - Płaszcze 18.44.10.00 - Kapelusze 18.22.30.00 - Kurtki i blezery 18.44.33.20 - Czapki 18.42.20.00 - Szale 18.31.70.00 - Skarpety 18.81.32.00 - Pantofle 18.23.50.00 - Pulowery, swetry rozpinane i podobne wyroby 18.23.53.00 - Swetry 18.23.54.00 - Kamizelki 18.22.32.00 - Kurtki 18.44.33.00 - Nakrycia głowy 18.21.10.00 - Peleryny .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania polegającego na dostawie sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, z podaniem ich wartości (minimum 50000,00 zł brutto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie - Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda udokumentowania przez wykonawcę posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie - Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy, formularz ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie i warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_lagow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Łagów
Wola Łagowska 118
26-025 Łagów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego Nadleśnictwo Łagów Wola Łagowska 118, pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŁAGÓW
więcej: przetargi ŁAGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uszycie, organizacja przymiarek oraz dostarczenie kompletów strojów dla obsługi Pawilonu Polski na Wystawie Światowej EXPO 2025 Osaka, Kansai
- Zakup usług szycia odzieży służbowej dla uprawnionych pracowników MSZ i mundurów SOiK
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Sława Śląska w roku 2025.
- Dostawa umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Dojlidy w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa odzieży roboczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.