Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-11
Warszawa: Świadczenie usług wsparcia technicznego oraz usług serwisowych dla sieciowego systemu produkcji audycji sportowych - Unity Media Net firmy Avid.
Numer ogłoszenia: 28376 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A., Biuro Technologii i Inwestycji, Ul. Jana Pawła Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5478801, fax 022 5474271, 5474266.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/nowe
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wsparcia technicznego oraz usług serwisowych dla sieciowego systemu produkcji audycji sportowych - Unity Media Net firmy Avid..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - świadczenie usług wsparcia technicznego dla elementów sieciowego systemu produkcji audycji sportowych - Unity Media Net firmy Avid, zwanego dalej Systemem. Wymagania dotyczące zakresu usług wsparcia technicznego określono w Załączniku Nr 1 do Wzoru Umowy będącego Załącznikiem Nr 3 do s.i.w.z. - świadczenie usług serwisowych dla elementów w/w Systemu. Wymagania dotyczące zakresu usług serwisowych określono w Załączniku Nr 2 do Wzoru Umowy. Pełne zestawienie elementów Systemu objętych zamawianymi usługami wsparcia technicznego i usługami serwisowymi zawiera Załącznik Nr 3 do Wzoru Umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ustawy); oraz udokumentują: 5) świadczenie usług wsparcia technicznego i usług serwisowych dla minimum jednego systemu sieciowego typu Unity Media Net firmy Avid, obejmującego co najmniej dwa elementy spośród wymienionych w określeniu przedmiotu zamówienia, w Załączniku Nr 3 do Wzoru Umowy (w okresie ostatnich 3-ch lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie); 6) dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi dokument potwierdzający (np. certyfikat), że te osoby są upoważnione przez producenta Systemu firmę Avid do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w s.i.w.z.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy; 3) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3-ch lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez określenie /odpowiadających swoim rodzajem/ rozumie się usługi wsparcia technicznego i usługi serwisowe świadczone dla minimum jednego systemu sieciowego typu Unity Media Net firmy Avid, obejmującego co najmniej dwa elementy spośród wymienionych w określeniu przedmiotu zamówienia; 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest przedstawienie dokumentu potwierdzającego (np. certyfikatu), że osoby te są upoważnione przez producenta systemów firmę Avid do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia - dokumenty takie stanowią jedyne wymagane potwierdzenie informacji na temat ich /kwalifikacji zawodowych/. 2. W wypadku gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak w pkt.. 1 (i odpowiednio w pkt. 3, 4) z tym, że dokumenty wskazane w pkt. 1 ppkt 1 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców. Oświadczenie z art. 22 pzp musi być złożone przez każdego z Wykonawców. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 1 - 4, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia z art. 22 Ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/nowe
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: u Zamawiającego (po złożeniu przez Wykonawcę wniosku), lok. A-1120, Eligiusz Kudela, tel. (22) 547-88-18, e-mail: Eligiusz.Kudela@waw.tvp.pl w godz. 10:00-13:00 lub otrzymać pocztą (7.50 zł bez VAT).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 10:45, miejsce: Siedziba Zamawiajacego, blok A pok. 1115.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) specyfikację cenową - zestawienie elementów Systemu objętych usługami wsparcia technicznego i usługami serwisowymi, najlepiej w postaci formularza cenowego stanowiącego Załącznik Nr 3 do Wzoru Umowy (będącego Załącznikiem Nr 3 do s.i.w.z.), do którego należy wpisać cenę każdej usługi (brutto, w PLN);
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w związku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
- Usługi wsparcia systemu zabezpieczenia baz danych Enforcive
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego licencji HCL DOMINO
- Zakup licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.