Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-09-12
Micha³owice: Wymiana wodomierzy na terenie Gminy Micha³owice
ZP.2712.45.2011
Numer og³oszenia: 283812 - 2011; data zamieszczenia: 12.09.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Micha³owice , ul. Raszyñska 34/1, 05-816 Micha³owice, woj. mazowieckie, tel. 022 7239335, 7239332, faks 022 7238178.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana wodomierzy na terenie Gminy Micha³owice ZP.2712.45.2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - zakup, dostawê i monta¿ wodomierzy fi 20 mm, qn= 2,5 m3/h, wraz z niezbêdnymi czê¶ciami do monta¿u (uszczelki, plomby, ewentualne ¶rubunki i ³±czniki) - szt. 200 - zakup, dostawê i monta¿ wodomierzy fi 80/20 mm, wraz z niezbêdnymi czê¶ciami do monta¿u (uszczelki, plomby, ewentualne ¶rubunki i ³±czniki) - szt. 5 - zakup, dostawê i monta¿ zaworów kulowych przed wodomierzem - szt. 80 - przeróbki wêz³ów wodomierzowych wraz z zakupem i dostaw± niezbêdnymi materia³ów, w celu umo¿liwienia dokonania wymiany wodomierza - szt. 50 Wodomierze bêd± wymieniane w zabudowie jednorodzinnej i firmach na terenie Gminy w miejscowo¶ciach, Komorów Osiedle, Komorów Wie¶, Regu³y, Nowa Wie¶, Opacz Ma³a, Opacz Kolonia, Osiedle Agricola, Pêcice Ma³e, Pêcice, Soko³ów, Granica, Suchy Las. Parametry nowo instalowanych wodomierzy: - dla zabudowy jednorodzinnej fi 20 mm, gn= 2,5 m3/h - 200 szt. - dla firm fi 80/20 mm - 5 szt. Wszystkie wodomierze powinny byæ hermetycznie zamkniête, odporne na zak³ócenia. Gwarancja powinna obejmowaæ ca³y okres legalizacji wodomierza. Wodomierze powinny posiadaæ atest higieniczny. Zamawiaj±cy nie wymaga za³±czenia do oferty o¶wiadczeñ potwierdzaj±cych spe³nianie przez wodomierze wskazanych w SIWZ parametrów - Wykonawca ma dokonaæ wyceny us³ugi zgodnie z postawionymi wymogami. Stosowne dokumenty bêd± wymagane z chwil± odbioru us³ugi. Po wymianie ka¿dego wodomierza Wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzenia protoko³u odbioru (w trzech egz. podpisanych przez wykonawcê i w³a¶ciciela posesji zgodnie z za³±czonym wzorem). Wykonawca przy podpisaniu umowy otrzyma szczegó³ow± lokalizacjê wodomierzy do wymiany..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- ZAMAWIAJ¡CY przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego wybranemu wykonawcy, które stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego i bêd± polega³y na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.42.11.00 - Wodomierze 51.21.00.00 - Us³ugi instalowania urz±dzeñ pomiarowych .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy - zamawiajacy nie wymaga w tym postepowaniu wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 1 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 1 do SIWZ.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 1 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 1 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 1 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy (za³. nr 3), 2) Zaakceptowany - podpisany i wype³niony wzór umowy (za³. nr 4), 3) kosztorys ofertowy - wg za³. nr 5 do SIWZ,
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Umowa zostanie zawarta na warunkach okre¶lonych w SIWZ oraz zgodnie z wzorem umowy za³±czonym do SIWZ (wzór umowy stanowi za³±cznik 4 do SIWZ). Zamawiaj±cy zgodnie z dyspozycj± art. 144 ust. 1 ustawy dopuszcza nastêpuj±ce istotne zmiany tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w wypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci, tj.: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, 2) w wypadku niemo¿liwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które maj± wp³yw na realizacjê zamówienia publicznego, 3) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest p³acone wynagrodzenie, 4) w wypadku przed³u¿ania siê uzgodnieñ zewnêtrznych w organach administracji publicznej z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, 5) w wypadku, gdy podczas realizacji zamówienia konieczne stanie siê wprowadzenie zmian projektowych lub technologicznych, 6) w wypadku zmian personelu wykonawcy odpowiedzialnego za realizacje przedmiotu zamówienia- zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w ofercie - Zmiany z inicjatywy Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, w ka¿dym uzasadnionym przypadku za uprzedni± pisemn± zgod± zamawiaj±cego, akceptuj±cego nowego specjalistê, pod warunkiem, ¿e spe³nia on kryteria przyjête w SIWZ, 7) w wypadku zmian terminu wykonania umowy lub jej czê¶ci. W szczególno¶ci w przypadku opó¼nienia w realizacji robót budowlanych niele¿±cych po stronie wykonawcy (wady i braki projektu, etc.) strony umowy podpisz± aneks do umowy przed³u¿aj±cy okres wykonywania robót budowlanych o niezbêdny czas, 8) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które maj± wp³yw na tre¶æ zawartej umowy, je¿eli tak zamiana le¿y w interesie publicznym, 9) w pozosta³ym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wyst±pienia strony nie mog³y przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, 10) w wypadku zaistnienia innej, niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy albo zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które by³y niemo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± dokonane bez zbêdnej zw³oki, za zgod± stron, wy³±cznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalwice.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: URZ¡D GMINY MICHA£OWICE
05-816 Micha³owice
ul. Raszyñska 34
pok.13.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.09.2011 godzina 12:00, miejsce: URZ¡D GMINY MICHA£OWICE 05-816 Micha³owice ul. Raszyñska 34 pok.13.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- ZP.U.LW.70.2024 Monta¿ oraz wymiana wodomierzy w budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Waryñskiego 6
- Modernizacja oczyszczalni ¶cieków w Zabierzewie: Czê¶æ I Naprawa systemu automatyki w oczyszczalni ¶cieków w Zabierzewie
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
wiêcej: Wodomierze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.