Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-24
Łódź: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy jednorazowych sterylnych systemów stosowanych w przypadkach leczenia zaburzeń statyki narządów płciowych oraz narzędzi niezbędnych do ich implantacji dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi
Numer ogłoszenia: 283859 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza , ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6879997, faks 042 6879997.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.madurowicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy jednorazowych sterylnych systemów stosowanych w przypadkach leczenia zaburzeń statyki narządów płciowych oraz narzędzi niezbędnych do ich implantacji dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 4 części w następujący sposób: Pakiet nr I - JEDNORAZOWY STERYLNY SYSTEM DO LECZENIA ZABURZEŃ STATYKI NARZĄDÓW MIEDNICY (zawiera 3 pozycje); Pakiet nr II - SYSTEM DO KOREKCJI ZABURZEŃ STATYKI NARZĄDU RODNEGO I LECZENIA NIETRZYMANIA MOCZU (zawiera 3 pozycje); Pakiet nr III - SYSTEM DO NAPRAWY STATYKI PRZEDNIEJ I TYLNEJ ŚCIANY POCHWY (zawiera 2 pozycje); Pakiet nr IV - JEDNORAZOWY STERYLNY SYSTEM DO LECZENIA ZABURZEŃ STATYKI NARZĄDÓW PŁCIOWYCH (zawiera 2 pozycje).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa Wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru bądź aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 10.19 SIWZ. Zdolność ekonomiczna i finansowa: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Należy dołączyć oświadczenia zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 10.19 SIWZ. Zdolność techniczna: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Należy dołączyć oświadczenia zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 10.19 SIWZ. Ocena zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 5. Dokumenty w odniesieniu do wyrobów medycznych objętych obowiązkiem zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych (zgodnie z pkt. 10.19 SIWZ). 6. Dokumenty w odniesieniu do wyrobów medycznych nie objętych obowiązkiem zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych (zgodnie z pkt. 10.19 SIWZ). 7. Aktualne katalogi lub informatory zawierające wyczerpujący opis oferowanego produktu wraz z instrukcją użytkowania w języki polskim, lub z tłumaczeniem na język polski, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia. 8. Załącznik nr 1 - Strona tytułowa. 9. Załącznik nr 2 - Oferta. 10. Załącznik nr 3 - Arkusz cenowy. 11. Załącznik nr 4 - Oświadczenia z art. 22 i 24 uPzp. 12. Załącznik nr 5 - Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu. 13. Załącznik nr 6 - Oświadczenie o dopuszczeniu produktu do obrotu na terenie RP i UE. 14. Załącznik nr 7 - Wykaz podwykonawców. 15. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 16. W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę (lub Wykonawców) pełnomocnika, do oferty winien być dołączony oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub jego odpis poświadczony za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. W sytuacji gdy ofertę składać będą podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), to każdy podmiot (np. każdy członek konsorcjum), musi złożyć komplet wskazanych przez Zamawiającego dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madurowicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych WSSz. im. M. Madurowicza w Łodzi 94-029, ul. Wileńska 37, (budynek Ginekologii III piętro, pok. 125). Zamawiający prosi o uprzedni kontakt telefoniczny pod nr 042 687 99 97.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat WSSz. im. M. Madurowicza w Łodzi, ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź (tzw. Pałacyk, I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: JEDNORAZOWY STERYLNY SYSTEM DO LECZENIA ZABURZEŃ STATYKI NARZĄDÓW MIEDNICY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Jednorazowy sterylny system do implantacji drogą przez otwory zasłonione do leczenia zaburzeń statyki narządów miednicy typu cystotele. poz. 2 - Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu. System jednorazowy sterylny do implantacji drogą przez otwory zasłonowe metodą out - in. poz. 3 - System siatkowy do leczenia zaburzeń statyki narządów miednicy mniejszej typu rectocele i entrocele.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SYSTEM DO KOREKCJI ZABURZEŃ STATYKI NARZĄDU RODNEGO I LECZENIA NIETRZYMANIA MOCZU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Zestaw do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu. poz. 2 - Urządzenie do wprowadzania taśmy. poz. 3 - Prowadnik do cewnika Foleya.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SYSTEM DO NAPRAWY STATYKI PRZEDNIEJ I TYLNEJ ŚCIANY POCHWY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - Sterylne systemy do naprawy statyki przedniej i tylnej ściany pochwy (komplet składający się z dwóch siatek - po jednej siatce dla jednej pacjentki). poz. 2 - Narzędzia do zakładania systemu naprawy statyki ściany pochwy poprzez otwory zasłonione..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: JEDNORAZOWY STERYLNY SYSTEM DO LECZENIA ZABURZEŃ STATYKI NARZĄDÓW PŁCIOWYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 - System do przedniej naprawy przepony moczowo - płciowej. poz. 2 - System do tylnej naprawy przepony moczowo - płciowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.