eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługa gastronomiczna dla 3000 osób podczas pikniku rodzinnego na terenie miasta Krakowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-09

Kraków: Usługa gastronomiczna dla 3000 osób podczas pikniku rodzinnego na terenie miasta Krakowa
Numer ogłoszenia: 283872 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246196 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa gastronomiczna dla 3000 osób podczas pikniku rodzinnego na terenie miasta Krakowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi gastronomicznej w związku z organizowanym piknikiem rodzinnym dla pracowników i uprawnionych członków rodzin, obsługiwanych pod względem socjalnym przez Wydział Zarządzania Kadrami w Krakowie. Szacunkowa ilość uczestników: 3000 osób z zastrzeżeniem, że Zleceniodawca może zrezygnować z max. 15% ilości uczestników, o czym powiadomi w terminie 3 dni przed terminem realizacji usługi. 2. Miejsce wykonania usług: Klub Sportowy (Płaszowianka) w Krakowie ul. Stróża Rybna 19 w dniu 11.09.2010r w Krakowie. 3. Zabezpieczenie usługi gastronomicznej: a) wykonanie zestawów grillowych: - bigos 30dag - 3000 porcji - kiełbasa wieprzowa typu (podwawelska) w postaci upieczonej minimum 20 dag - 2500 porcji - kaszanka typu (krupniok) minimum 15 dag - 500 porcji - stek wieprzowy (karkówka) w postaci upieczonej minimum 20 dag - 1000 porcji - szaszłyk wieprzowy w postaci upieczonej minimum 20 dag- 2000 porcji - chleb wiejski ze smalcem domowym plus ogórek kiszony - 2000 porcji - musztarda, ketchup do porcji grillowych - pieczywo typu bułka 10 dag do porcji grillowych oraz do bigosu - 6000 sztuk - kawa rozpuszczalna z cukrem i śmietanką 200 ml- 2000 kubków - herbata z cukrem i cytryną 200 ml - 1000 kubków - sok pomarańczowy typu Tymbark 1l - 1000 kartonów - sok porzeczkowy typu Tymbark 1l - 1000 kartonów - sok grejfrutowy typu Tymbark 1l - 1000 kartonów - sok pomarańczowy typu Tymbark 0,2l - 400 kartoników - sok porzeczkowy typu Tymbark 0,2l - 300 kartoników - sok jabłkowy typu Tymbark 0,2l - 300 kartoników - woda mineralna gazowana 0,5 l typu (Nałęczowianka) - 500 butelek - woda mineralna niegazowana 0,5 l typu (Nałęczowianka) - 2500 butelek b) zabezpieczenie zestawów jednorazowego użytku tj. tacki lub talerze, kubki styropianowe do napojów gorących, kubki plastikowe do soków, sztućce, opakowania na wynos - proporcjonalnie do ilości osób. c) obsługa, d) zabezpieczenie wyposażenia w postaci: stoły, ławy, parasole - min. dla 600 osób. e) zabezpieczenie koszy na śmieci, sprzątanie w trakcie i po imprezie 4. Każdy z uczestników pikniku otrzyma bloczek, na podstawie którego będzie mógł skorzystać z menu na miejscu lub poprosić o zapakowanie na wynos. Bloczki przygotuje i wyda Zamawiający. Wzór bloczków Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu 11.09.2010r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 92.61.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe 92.36.00.00 - Usługi pirotechniczne 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WISTERIA Sp. z o.o., ul. Rynek Główny 15, 31-008 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 87000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 117000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.