eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynDostawa materiałów laboratoryjnych j.u.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-12

Kętrzyn: Dostawa materiałów laboratoryjnych j.u.
Numer ogłoszenia: 283894 - 2011; data zamieszczenia: 12.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kętrzynie , pl. marsz. J. Piłsudskiego 5, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 7542140, faks 0-89 7542141.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.visacom.pl/psse_ketrzyn

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Inspekcja Sanitarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów laboratoryjnych j.u..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 16 części(zadań): Zadanie nr 1 - Ezy i głaszczki jednorazowe CPV 38437000-7 lp. nazwa produktu j.m. ilość 1 Eza bakteriologiczna sterylna jednorazowego użytku o pojemności oczka 1 ul Szt. 800; 2 Eza bakteriologiczna sterylna jednorazowego użytku o pojemności oczka 10 ul Szt. 300; Zadanie nr 2 - Wskaźniki kontroli procesu sterylizacji CPV 38437000-7 lp. nazwa produktu j.m. ilość 1. Paski TST Op. 4; 2. Rurki Browne`a Op. 4; 3. Biologiczny wskaźnik typu fiolkowego Op. 1; Zadanie nr 3 - Płytki Petriego sterylne CPV 38437000-7 lp. nazwa produktu j.m. ilość 1. Płytki Petriego sterylne jednorazowego użytku o wymiarach: średnica {mm} 90 i wysokość {mm} 16,2 Szt. 18 000; 2. Płytki Petriego sterylne jednorazowego użytku o wymiarach: średnica {mm} 140 i wysokość {mm} 20,6 Szt. 500; Zadanie nr 4 - Worki do stomachera CPV 38437000-7 lp. nazwa produktu j.m. ilość 1. Worki do stomachera Szt. 500; Zadanie nr 5 - Środki dezynfekcyjne CPV 38437000-7 lp. nazwa produktu j.m. ilość 1. Preparat w tabletkach o działaniu dezynfekcyjnym Op. 4; 2. Uniwersalny preparat dezynfekcyjny Op. 10; 3. Roztwór do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk Op. 2; 4. Płyn o działaniu antybakteryjnym 2- propanol 70% do dezynfekcji przedmiotów i powierzchni Litr. 20; 5. Szybko działający preparat do dezynfekcji powierzchni sprzętu medycznego i innych powierzchni odpornych na działanie alkoholu Litr. 60; Zadanie nr 6 - Rękawiczki j.u. CPV 18424300-0 lp. nazwa produktu j.m. ilość 1. Rękawiczki lateksowe pudrowane jednorazowe, rozmiar mały Op. 4; 2. Rękawiczki lateksowe pudrowane jednorazowe, rozmiar średni Op. 36; 3. Rękawiczki winylowe jednorazowe, rozmiar mały Op. 4; 4. Rękawiczki winylowe jednorazowe, rozmiar średni Op. 10; Zadanie nr 7 - Pojemniki na kał CPV 38437000-7 lp. nazwa produktu j.m. ilość 1. Pojemnik na kał Szt. 8 000; Zadanie nr 8 - Pipety sterylne CPV 38437000-7 lp. nazwa produktu j.m. ilość 1. Pipeta sterylna wielomiarowa o pojemności 1 ml Szt. 200; 2. Pipeta sterylna wielomiarowa o pojemności 2 ml Szt. 900; Zadanie nr 9 - Wkłady do filtrów wody CPV 38437000-7 lp. nazwa produktu j.m. ilość 1. Wkład piankowy polipropylenowy 5-cio mikronowy (FCPS5 AF) Szt. 8; 2. Wkład węglowy blokowy (FCCBL) Szt. 8; 3. Złoże demineralizujace (MB 400) razem z plastikową obudową Szt. 5; 4. Membrana osmotyczna (100 gpd Osmonics) Szt. 8; 5. Złoże demineralizujące (jonit do dejonizatora Demiwa 5 roi) Kg. 10; Zadanie nr 10 - Ezy jednorazowe SBW CPV 38437000-7 lp. nazwa produktu j.m. ilość 1. Eza bakteriologiczna sterylna jednorazowego użytku o pojemności oczka 1 ul Szt. 1000; 2. Eza bakteriologiczna sterylna jednorazowego użytku o pojemności oczka 10 ul Szt. 500; 3. Eza bakteriologiczna sterylna jednorazowego użytku o pojemności oczka 10 ul Szt. 200; Zadanie nr 11 - Płytki Petriego sterylne SBW CPV 38437000-7 lp. nazwa produktu j.m. ilość 1. Płytki Petriego sterylne jednorazowego użytku o wymiarach: wysokość {mm} 16,2; średnica górnej płytki {mm} 90 Szt. 3000; 2. Płytki Petriego, sterylne jednorazowego użytku o wymiarach:wysokość {mm} 14,2; średnica dolnej płytki {mm} 55 Szt. 6000; Zadanie nr 12 - Leje i sączki do filtracji SBW CPV 38437000-7 lp. nazwa produktu j.m. ilość 1. Filtry membranowe sterylne, w taśmach do podajnika EZ PAK f-my MILLIPORE Szt. 4800; 2. Filtry membranowe sterylne, Szt. 100; 3. Filtry hydrofobowe do 3-stanowiskowego aparatu do filtracji firmy Millipore Op. 1; Zadanie nr 13 - Rękawiczki j.u. SBW CPV 18424300-0 lp. nazwa produktu j.m. ilość 1. Rękawiczki lateksowe pudrowane jednorazowe, rozmiar S Op. 15; 2. Rękawiczki winylowe pudrowane jednorazowe, rozmiar M Op. 10; 3. Rękawice ochronne gumowe flokowane rozmiar S Op. 20; 4. Rękawice ochronne gumowe flokowane rozmiar M Op. 20; Zadanie nr 14 - Środki dezynfekcyjne SBW CPV 38437000-7 lp. nazwa produktu j.m. ilość 1. Szybko działający preparat do dezynfekcji powierzchni sprzętu medycznego i innych powierzchni odpornych na działanie alkoholu Litr. 20; 2. Koncentrat uniwersalny do myjek ultradźwiękowych-alkaliczny Litr. 15; Zadanie nr 15 - Wkłady do filtrów SBW CPV 38437000-7 lp. nazwa produktu j.m. ilość 1. Wkład piankowy polipropylenowy 5-cio mikronowy (FCPS5 AF) Szt. 8; 2. Wkład węglowy blokowy (FCCBL) Szt. 16; 3. Złoże demineralizujace (MB 400) razem z plastikową obudową Szt. 4; 4. Membrana osmotyczna (100 gpd Osmonics) Szt. 8; 5. Złoże demineralizujące (jonit do dejonizatora Demiwa 5 roi) Kg. 32; Zadanie nr 16 - Mat pom pozostałe SBW CPV 38437000-7 lp. nazwa produktu j.m. ilość 1. Szczotka do mycia probówek Szt. 10; 2. Szczotka do mycia cylindrów Szt. 10; 3. Lejek do materiałów sypkich Szt. 2; 4. Lignina Kg. 15; 5. Ręczniki papierowe do zasobników Op. 100;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełnienia tego warunku należy przedstawić oświadczenie - zał. nr 3 o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Nie wykazanie potwierdzenia spełnienia tego waruku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania warunków udziału w postepowaniu na zasadzie: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku - obniżenia przez Wykonawcę cen produktów będących przedmiotem umowy, - ustawowej zmiany stawek podatku VAT bądź akcyzy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.visacom.pl/psse_ketrzyn
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Kętrzynie Pl. Marsz. J.Piłsudskiego 5 11-400 Kętrzyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2011 godzina 09:30, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Kętrzynie Pl. Marsz. J.Piłsudskiego 5 11-400 Kętrzyn tel. 89 754 21 40 fax. 89 754 2141; pokój nr 1 parter - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.