eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówZapewnienie całodobowej ochrony osób i mienia SPZZOZ w Wyszkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-03

Wyszków: Zapewnienie całodobowej ochrony osób i mienia SPZZOZ w Wyszkowie
Numer ogłoszenia: 2838 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie , ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 029 7437605.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie całodobowej ochrony osób i mienia SPZZOZ w Wyszkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest zapewnienie całodobowej ochrony osób i mienia SPZZOZ w Wyszkowie a w szczególności realizowanie ochrony poprzez całodobowy dyżur na dwóch posterunkach. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy . 2. Zamawiający powierza obowiązek całodobowej ochrony mienia w celu zabezpieczenia go przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, stratami spowodowanymi aktami wandalizmu, chuligaństwa, pożarem i skutkami warunków atmosferycznych a w szczególności następujące obiekty: -Budynek Główny Zakładu ze Szpitalem Powiatowym usytuowanym na działce 2622-2, Przychodnią Przyszpitalną, Działem Pomocy Doraźnej, SOR-em i Izbą Przyjęć, -Budynek Przychodni Rejonowej nr 1 z Pracownią Bakteriologii i Apteką, -Budynek Administracyjny, -Budynek Gospodarczy z garażami, pomieszczeniem stolarni, agregatem prądotwórczym i dyżurką ochrony, -Budynek Prosektorium z magazynem Apteki i Tlenownią, -Zbiornik Ciekłego Tlenu Medycznego, -Stacje Trafo, -Pozostałe budowle znajdujące się na wyżej wymienionej działce, w tym Poradnia Leczenia Uzależnień, Sklepy, Studnie, Zbiornik Przeciwpożarowy, -Samochody Transportu Sanitarnego i samochody administracyjno- dostawcze SPZZOZ w Wyszkowie. 3.Do zadań ochrony należy: a) ochrona powierzonego mienia przed kradzieżą, zniszczeniem, uszkodzeniem, skutkami warunków atmosferycznych i pożarem, b) zapobieganie i przeciwdziałanie wszelkim przejawom i aktom wandalizmu, chuligaństwa oraz zakłócania porządku publicznego, c) niezwłoczne powiadamianie o istotnych wydarzeniach Dyrektora SPZZOZ oraz Starszego Lekarza Dyżuru, a w sytuacjach szczególnych jak napad, włamanie , pożar, także. Policję , Straż Pożarną, itp. d) stała obserwacja terenu Zakładu znajdującego się w zasięgu kamer oraz obsługa systemu monitorowania. e) zabezpieczenie przed dostaniem się na teren obiektu ochranianego osób nieupoważnionych, f) prowadzenie książki obchodów i odnotowywanie w niej wszystkich dokonanych czynności, g) nadzór nad pobieraniem i zwrotem kluczy do pomieszczeń przez osoby upoważnione oraz egzekwowanie wpisów do właściwego rejestru kluczy, h) sprawdzanie podczas obchodów zamknięcia drzwi wejściowych do pomieszczeń i budynków użytkowanych przez SPZZOZ w Wyszkowie. i) egzekwowanie zakazu parkowania samochodów poza miejscem wyłącznie do tego przeznaczonym zarówno przez pracowników jak i pozostałe osoby. j) obsługa szlabanów wjazdowych wraz z przyjmowaniem opłat za parkowanie na terenie Zakładu zgodnie z regulaminem oraz rozliczanie się z otrzymanej gotówki na podstawie kasy fiskalnej w kasie Zakładu. k) informowanie zainteresowanych osób o usytuowaniu poszczególnych komórek organizacyjnych i obsługa szatni. l) przeciwdziałanie nie kontrolowanemu ruchowi pojazdów na terenie objętym ochroną, m) skierowanie patrolu interwencyjnego w przypadku pojawienia się sygnału telefonicznego z Pracowni Fizjoterapii i Rehabilitacji w Wyszkowie przy ulicy 1-go Maja 9b w celu ustalenia przyczyn włączenia się alarmu. n) odśnieżanie wszystkich wjazdów oraz dróg do zakładu, szczególnie do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i Izby Przyjęć, przejść dla pieszych na terenie zakładu, a także posypywanie piaskiem w czasie gołoledzi w godzinach 15:00-07:00 w dni robocze, soboty- niedziele i w dni wolne od pracy całodobowo. o) wzywanie patrolu w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku. p) wykonywanie innych czynności na polecenie Dyrektora lub Kierownika Działu Administracji i Zaopatrzenia, Kierownika Działu Technicznego i Zamówień Publicznych. 4. Obowiązki Wykonawcy: a) obowiązek zgłaszania harmonogramem- grafikiem pracy osób wykonujących czynności określone w umowie w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego dany miesiąc. b) obowiązek zgłaszania osób wykonujących określone w umowie czynności przed terminem ich wykonania. 5. Patrol interwencyjny: a) Dyżurujący w SPZZOZ pracownicy ochrony, muszą mieć możliwość wezwania, drogą radiotelefoniczną, patrolu interwencyjnego, który zabezpieczy ochronę SPZZOZ w wyjątkowych sytuacjach. Wymagany czas przyjazdu patrolu: do 3 minut od chwili wezwania...

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.24.00.00 - Usługi w zakresie bezpieczeństwa, prawa i porządku publicznego 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku oraz zezwolenie na prowadzenie działalności objętej zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku oraz z ostatnich 3 lat doświadczenie w zakresie całodobowej ochrony osób i mienia przez nieprzerwany okres 12 miesięcy, na rzecz co najmniej jednego podmiotu leczniczego potwierdzone referencjami. Ochrona musi być realizowana przez całodobowy dyżur na co najmniej jednym posterunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku oraz w tym zakresie Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 300.000 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zakresu świadczonych usług w związku ze zmianami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego, b) z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy oraz osób reprezentujących strony, c) zmianie uległy dane teleadresowe zapisane w umowie, d) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. e) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. g) możliwość zmniejszenia ochrony o 1 stanowisko w trakcie realizacji umowy. h) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na realizację zamówienia. i) strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy w części dotyczącej jej zakresu oraz ceny w przypadku zmiany przez Zamawiającego zasad obsługi parkingu szpitalnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-wyszkow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. KEN 1 07-200 Wyszków zp_spzzozwyszkow@wp.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. KEN 1 07-200 Wyszków w budynku administracyjnym w pokoju nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.