Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-19
Krosno Odrzańskie: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - PROJEKT I REMONT SAL WYKŁADOWYCH Z WYMIANĄ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, REMONT POSADZEK, WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ ORAZ WYPOSAŻENIE SALI KINOWEJ W AWARYJNE OŚWIETLENIE EWAKUACYJNE W BUDYNKU NR 6 JW 1517 W CZERWIEŃSKU. SPRAWA NR 83/PN/2013
Numer ogłoszenia: 283920 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5286 , ul. Piastów 7, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 3672 404, faks 68 3672 556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - PROJEKT I REMONT SAL WYKŁADOWYCH Z WYMIANĄ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, REMONT POSADZEK, WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ ORAZ WYPOSAŻENIE SALI KINOWEJ W AWARYJNE OŚWIETLENIE EWAKUACYJNE W BUDYNKU NR 6 JW 1517 W CZERWIEŃSKU. SPRAWA NR 83/PN/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu remontu instalacji elektrycznej sal wykładowych oraz wyposażenie sali kinowej w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne w budynku nr 6 JW 1517 w Czerwieńsku. Komplet dokumentacji przed przekazaniem Zamawiającemu wymaga zatwierdzenia przez Delegaturę Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej w Zielonej Górze. Dokumentację wymienioną powyżej należy wykonać w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarz w wersji elektronicznej (płyta CD). 2) Krótka charakterystyka obiektu: Przeznaczenie: Koszary Rok budowy: 1937 Powierzchnia: 6353,12 m2 Kubatura: 19543,61m3 Konstrukcja ścian murowana. Stropy ceramiczne. Stropodach dwuspadowy o spadku 20%. Konstrukcja stropodachu: wiązary drewniane. Elementy konstrukcji: bale(25x6cm), słupy(14x14),zastrzały, płatwie i krokwie Pokrycie stropodachu: papa na deskowaniu pełnym gr. 25mm 3) Zakres robót i usług do realizacji: Wykonanie projektu Zadanie polega na przygotowaniu dokumentacji technicznej na wymianę instalacji elektrycznej sal wykładowych oraz wyposażenie Sali kinowej w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne w budynku nr 6 JW 1517 w Czerwieńsku. Wykonanie remontu z wymianą instalacji elektrycznej Zadanie polega na: - wykonaniu remontu sal wykładowych zgodnie z dołączonym obmiarem Zamawiającego, - wymianie istniejącej instalacji elektrycznej sal wykładowych oraz wyposażenie Sali kinowej w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne zgodnie z opracowanym wcześniej przez Wykonawcę projektem. W zakres przewidzianych do wykonania prac wchodzi: Sale wykładowe - Rozebranie posadzek z deszczułek - Rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych - Rozbiórka ścianki działkowej - Skucie tynku ze ścian - Wykonanie tynku na ścianach - Wylanie i równanie posadzki cementowej - Wykucie otworu drzwiowego - Wymiana drzwi wewnętrznych - Wykonanie gładzi gipsowej sufitu i ścian - Malowanie farbą emulsyjną sufitów i ścian - Ułożenie wykładziny podłogowej - Demontaż instalacji elektrycznej - Montaż obwodów oświetlenia i gniazd - Montaż obwodów czujek ppoż. - Pomiary Sala kinowa - Montaż oświetlenia awaryjnego - Pomiary.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -Kierownikiem robót budowlanych z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi o specjalności budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi,, posiadającego ważne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów, - osobą posiadającą uprawnienia do projektowania i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych E i D do 1 kV, posiadającą ważne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Samorządu Zawodowego, - osobą posiadającą uprawnienia kwalifikacyjne do wykonania prac kontrolno - pomiarowych w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych serii E i D do 1 kV.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4) Formularz ofertowy załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Oświadczenie w przedmiocie wskazania robót powierzonych podwykonawcom załącznik nr 7.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści: 1) danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp., 2) zmiana terminu umownego - tylko w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5286
ul. Obrońców Stalingradu 10
66 - 600 Krosno Odrzańskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 5286 ul. Obrońców Stalingradu 10 66 - 600 Krosno Odrzańskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- "Świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy - woj. lubuskie"
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku do laparoskopu oraz pompy artroskopowej Zachodniego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Krośnie Odrz
- "Odbiór odpadów komunalnych - Komenda Oddziału i Placówki NoOSG"
- "Opracowanie projektu Planu Ogólnego Zagospodarowania Przestrzennego dla gminy Krosno Odrzańskie"
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.