Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Września: wymiana stropu drewnianego na strop gęsto żebrowy typu TERIVA III wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Szpitala Powiatowego we Wrześni Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrześni, do kontaktów: Karol Jędraszak, ul. Słowackiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4370537, fax 061 4379730, e-mail: kjedraszak@szpitalwrzesnia.home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalwrzesnia.home.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stropu drewnianego na strop gęsto żebrowy typu TERIVA III wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Szpitala Powiatowego we Wrześni. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: budynek Szpitala SPZOZ we Wrześni. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmie następujący zakres robót: a) rozebranie istniejących posadzek PCV wraz z podkładem, b) rozebranie stropu drewnianego, c) rozebranie ścianek działowych, d) przebudowa otworów drzwiowych, e) demontaż starych i zamontowanie nowych drzwi wewnętrznych PCV oraz okna PCV, f) pomurowanie ścianki działowej, g) zamurowanie otworów drzwiowych, h) montaż stropu gęsto żebrowego typu TERIVA III, i) roboty tynkarskie, j) wykonanie podłoży i posadzek PCV, k) wykonanie sufitu podwieszonego, l) drobne roboty pomocnicze oraz towarzyszące związane z realizacją zadania. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. Ofertę na formularzu wg wzoru określonego w załączniku Nr 1 do SIWZ (wymagana forma dokumentu - oryginał). 2. Oświadczenia - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Pzp, w przypadku spółek informacja dotycząca aktualnych członków władz - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, dot. podmiotów zbiorowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 (treść oświadczenia zawarta we wzorze wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, o którym mowa powyżej ) - wskazana data podpisania oświadczenia. 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, odbiorców oraz załączenie co najmniej 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , rozumie się roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda ( min. 2 roboty budowlane) 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane załączenie kserokopii uprawnień budowlanych z potwierdzeniem przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa/ew. właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego - wskazana data podpisania dokumentu 9) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wygrania postępowania ubezpieczy plac budowy na czas realizacji umowy- wskazana data podpisania oświadczenia. 10) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę równą cenie podanej w formularzu ofertowym. 3. Przedstawienie harmonogramu (w dniach) wykonywanych prac począwszy od dnia rozpoczęcia do momentu przekazania sal do użytku. Harmonogram musi być zgodny z zastosowaną technologią oraz sztuką budowlaną. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 tyś. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 9.361,00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonania zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymienionymi w SIWZ, posiadają doświadczenie potrzebne do wykonania zamówienia wyszczególnione w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena warunków odbywać się będzie wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie, że wykonawcamoże ubiegać się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy pzp, - aktualny odpis z właściwego rejestru, - zaświadczenie z ZUS i US, - informacja z KRK, - wykaz personelu, - wykaz wykonanych robót, - dowód wpłacenia wadium
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena oferty 85 2. termin wykonania robót 10 3. udzielony okres gwarancji 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwrzesnia.home.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.06.2007, godzina 10:05, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Słowackiego 2 62 - 300 Września (pok.104 - sekretariat).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Uszycie i dostawa promocyjnych koszulek Gminy Września
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej adaptacji budynku Rynek 21 we Wrześni na Bibliotekę Publiczną
- Organizacja i przeprowadzenie jednodniowego wyjazdu integracyjnego do Wrocławia
- Remont zaplecza szatniowo - sanitarnego we Wrzesińskich Obiektach Sportowo - Rekreacyjnych
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- Rozbudowa wraz z przebudową budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie o windę systemową w związku z realizacją Projektu "Dostępne szkoły w powiecie puckim i w Gdańsku".
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1803L od km 0+007 do km 1+322,30 w miejscowości Wierzbica-Osiedle
- Wykonanie remontu 13 łazienek w segmencie 3 i 4 budynku Wydziału Biochemii Biofizyki i Biotechnologii UJ.
- Modernizacja Biblioteki-Ośrodka Kultury w Konarzynach
- Termomodernizacja trzech świetlic wiejskich z terenu gminy Perlejewo.
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.