Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zwierzyniec: rozbudowa zaplecza naukowo-dydaktycznego dla potrzeb Regionalnego Banku Genów w Nadleśnictwie Zwierzyniec w Zwierzyńcu - etap I Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Zwierzyniec, do kontaktów: Jan Sitarz, ul. Zamojska 6, 22-470 Zwierzyniec, woj. lubelskie, tel. 084 6872019, fax 084 6872124, e-mail: zwierzyniec@lublin.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lublin.lasy.gov.pl/zwierzyniec Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: PGL Lasy Państwowe; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa zaplecza naukowo-dydaktycznego dla potrzeb Regionalnego Banku Genów w Nadleśnictwie Zwierzyniec w Zwierzyńcu - etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Baza Wyłuszczalni Nasion dla potrzeb Regionalnego Banku Genów w Zwierzyńcu, ul. Szczepankiewicza 12. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budynku laboratorium w Regionalnym Banku Genów w Nadleśnictwie Zwierzyniec w Zwierzyńcu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Na etapie składania ofert nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie budynku laboratorium w Regionalnym Banku Genów o parametrach: powierzchnia zabudowy - 315.70m2, powierzchnia całkowita 315.70m2, powierzchnia użytkowa - 237.40m2, kubatura - 1420.65m3 wraz z: instalacją wod-kan, instalacją c.o., instalacją wentylacji mechanicznej, instalacją grzewczą, instalacją elektryczną wewnętrzną, przyłączem wodociągowym, tymczasowym przyłączem kanalizacyjnym, telewizyjnym systemem dozoru. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 9000.00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 pzp oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art.24pzp. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące:2.1.Wykonawca winien być firmą /osobą fizyczną lub prawną/ zarejestrowaną, zdolną do wykonania robót opisanych w SIWZ. 2.2.Wykonawca musismieć środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczjącą aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania umowy w kwocie minimum 90% wartości kontraktu brutto określonej w ofercie. 2.3. Wykonawca winien wykazać, że zakończył w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie jako Główny Wykonawca lub partner Konsorcjum realizację co najmniej 3 inwestycji porównywalnych w swym charakterze i złożoności do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, żę roboty te zostały wykonane należycie. 2.4. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji od daty końcowego odbioru robót. 2.5. Wykonawca winien wysępować tylko w jednej ofercie, czy to indywidualnie czy też jako partner Konsorcjum w odniesieniu do tego samego zadania. 2.6. Wkonawca winien dysponować personelem posiadającym odpowiednie doświadczenie i uprawnienia budowlane do robót objętych niniejszym zamówieniem w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie sieci i instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych. Uprawnienia budowlane poszczególnych specjalistów powinny być potwierdzone aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wymienione osoby będą wykonywać funkcje: kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i kierowników robót w pozostałych branżach. Doświadczenie zawodowe kierownika budowy winno wynośić minimum 5 lat od momentu uzyskania stosownych uprawnień a kierowników robót poszczególnych branż minimum 3 lata od momentu uzyskania stosownych uprawnień. 2.7.Partnerzy Konsorcjum winni spełniać łącznie kryteria dotyczące doświadczenia, potencjału ekonomicznego oraz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia. Każdy z partnerów Konsorcjum oddzielnie winien udokumentować, że spełnia warunki zawarte w art. 22 pzp oraz nie może go dotyczyć żadna z sytuacji opisanych w art. 24 ust. 1i2 pzp. W tym zakresie każdy z partnerów konsorcjum winien złożyć stosowne oświadczenie i udzielić wymaganej gwarancji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów Wykonawcy potwierdzających spełnienie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Wszyscy Wykonawcy winni dostarczyć następujące informacje i dokumenty na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu: 8.1.1. Wypis z Rejestru Przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.2. Kopie uprawnień wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla osób przewidzianych do realizacji zamówienia. 8.1.3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 8.1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.1.5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.1.6. Wykaz robót zgodnie z wymaganiami stawianymi w pkt. 7.2.3. 8.1.7. Do formularza należy dołączyć stosowne referencje od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością. 8.1.8. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na poziomie określonym w pkt. 7.2.2. wystawioną nie wcześniej nić 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.1.9. Oświadczenie o udzielonej gwarancji zawarte we wzorze oferty i oświadczeniu Wykonawcy. 8.1.10. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 8.1. winny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8.1.11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia Wykonawcy lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/zwierzyniec. Opłata: 400 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na konto Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego, Nadleśnictwo Zwierzyniec ul. Zamojska 6, 22-470 Zwierzyniec.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.05.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dudyńce w gminie Bukowsko.
- Remont wejścia głównego w obiekcie KGP przy ul. Puławskiej 148/150.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.