Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-19
Karlino: Dowóz uczniów do szkół podstawowych, gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych oraz dowóz dzieci sześcioletnich i pięcioletnich do Przedszkola Miejskiego na terenie Gminy Karlino.
Numer ogłoszenia: 283978 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Oświaty Karlino , ul. Szymanowskiego 17, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3117780, faks 94 3117780.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół podstawowych, gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych oraz dowóz dzieci sześcioletnich i pięcioletnich do Przedszkola Miejskiego na terenie Gminy Karlino..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół podstawowych, gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych oraz dowóz dzieci sześcioletnich i pięcioletnich do Przedszkola Miejskiego na terenie Gminy Karlino..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności należy przedłożyć: aktualną licencję zezwalającą na przewóz osób pojazdami samochodowymi zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1265).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował należycie co najmniej: Dla części I i/lub części II 1. 2 usługi polegające na przewozie uczniów przez okres co najmniej trzech lat szkolnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz.U. 2004 nr 256 poz. 2572 z późn. zm.) o wartości min. 200.000 zł. 2. Dla części III i/lub części IV 2 usługi polegające na przewozie uczniów przez okres co najmniej trzech lat szkolnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz.U. 2004 nr 256 poz. 2572 z późn. zm.) o wartości min. 80.000 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien dysponować: Dla części nr 1: (1) co najmniej 2 autobusy, w tym: jeden - 56 miejsc siedzących łącznie z kierowcą, drugi - 40 miejsc siedzących łącznie z kierowcą, (2) co najmniej 1 bus (9 miejsc siedzących łącznie z kierowcą), Dla części nr 2: (1) co najmniej 2 autobusy, w tym: jeden - 55 miejsc siedzących łącznie z kierowcą, drugi - 20 miejsc siedzących łącznie z kierowcą (2) co najmniej 1 bus (9 miejsc siedzących łącznie z kierowcą), Dla części nr 3: (1) co najmniej 2 busy (po 9 miejsc siedzących łącznie z kierowcą każdy), Dla części nr 4: (1) co najmniej 1 bus (po 9 miejsc siedzących łącznie z kierowcą każdy), Autobusy bądź busy muszą być w pełni sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować co najmniej następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Dla części I i części II i części III i części IV (1) 4 kierowców autobusów z odpowiednimi uprawnieniami upoważniającymi do kierowania wymaganym pojazdem oraz min. 3 letnim doświadczeniu w zakresie przewozu osób, (2) 3 kierowców busów z odpowiednimi uprawnieniami upoważniającymi do kierowania wymaganym pojazdem oraz min. 3 letnim doświadczeniu w zakresie przewozu osób
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia: Dla Części I i/lub Części II (1) powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) (warunek dot. zdolności ekonomicznej). Dla części III i/lub IV (1) powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) (warunek dot. zdolności ekonomicznej).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Aktualna licencja zezwalająca na przewóz osób pojazdami samochodowymi zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz.1265); - Wykaz środków transportu, którymi dysponują do wykonania niniejszego zadania wraz z podaniem informacji o marce, liczbie miejsc siedzących, roku produkcji, dacie następnego badania technicznego oraz podstawie dysponowania tymi środkami sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawców; Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów wymienionych w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony mogą zmienić istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy możliwość wprowadzenia takich zmian została przewidziana przez Zamawiającego we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej instrukcji dla wykonawców i na warunkach tam przewidzianych. Zmiana umowy nastąpi w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.karlino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Oświaty Karlino, ul. Szymanowskiego 17, 78-230 Karlino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 15:00, miejsce: Zakład Oświaty Karlino, ul. Szymanowskiego 17, 78-230 Karlino.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trasa 1. Trasa dowozu: Gimnazjum z obwodu Szkoły Podstawowej w Karścinie i Szkoły Podstawowej w Karścinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejscowości: Karlino - Pobłocie Wielkie - Krukowo - Karścino - Chotyń - Kowańcz - Karlino Gimnazjum Miejscowości: Karlino - Kowańcz - Chotyń - Pobłocie Wielkie - Karścino (szkoła) - Krukowo - Karścino (szkoła) - Karlino - Godziny odjazdu do szkół: 6:55 i 7:35 - Godziny odwozu do domu: 12:50, 13:50, 15:40 - Ilość uczniów: 79 + 86 - Ilość kursów: 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trasa dowozu: Gimnazjum z obwodu Szkoły Podstawowej w Karlinie i Szkoły Podstawowej w Karlinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Miejscowości: Gimnazjum Karlino - Lubiechowo - Karlino Gimnazjum - Godziny odjazdów do szkół: 7:20 - Godziny odwozu do domu: 12:45, 14:40,15:25 - Ilość uczniów: 30 - Ilość kursów: 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trasa dowozu: Gimnazjum z obwodu Szkoły Podstawowej w Karlinie i Szkoły Podstawowej w Karlinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Miejscowości: Karlino - Redlino - Karlino - Godziny odjazdów do szkół: 7:30 - Godziny odwozu do domu: 12:40, 14:40,15:25 - Ilość uczniów: 32 - Ilość kursów: 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trasa dowozu: Szkoły Ponadgimnazjalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejscowości: Karlino - Lubiechowo - Karścino - Krukowo - Pobłocie Wielkie - Karlino - Godziny odwozu do domu: 15:25 lub 16:00 - Ilość uczniów: 6 osób - Ilość kursów: 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trasa 2. Trasa dowozu: Gimnazjum z obwodu Szkoły Podstawowej w Karwinie i Szkoły Podstawowej w Karwinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Miejscowości: Gościnko - Karwin - Malonowo - Kozia Góra - Karlino - Komasowo - Zagórze - Nasutowo - Garnki - Zwartowo - Domacyno - Karwin -Miejscowości: Domacyno - Zwartowo - Komasowo - Zagórze - Nasutowo - Garnki - Karlino - Kozia Góra - Malonowo - Gościnko - Karwin - Godziny odjazdów do szkół: 7:00, 7:05 (gimnazjum) - Godziny odwozu do domu: 12:50,13:45,14:45 - Ilość uczniów: 27 + 56 - Ilość kursów: 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trasa dowozu: Szkoły Ponadgimnazjalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejscowości: Karwin - Karlino - Kozia Góra - Malonowo - Gościnko - Nasutowo - Zagórze - Godziny odwozu do domu: 15:25 lub 16:00 - Ilość uczniów: 6 osób - Ilość kursów: 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trasa 3. Trasa dowozu: Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Karlinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - miejscowości: Karlino - Karlinko - Karlino (15km x 4 kursy = 60 km) - miejscowości: Karlino - Dębolas - Witolub - Karlino (16 km x 4 kursy = 64 km) - ilość uczniów: 14 - ilość kursów: 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trasa: Szkoła Specjalna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - miejscowości: Karlino - Białogard - Lubiechowo - Kowańcz - Karścino - Pobłocie Wielkie -Karlino - godziny odwozu do domu: 13:30 lub 14:30 - ilość uczniów: 6 osób - ilość kursów: 1 - dzienny przebieg km: 65 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trasa dowozu: Szkoła Specjalna i Przedszkole Integracyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - miejscowości: Karlino - Białogard - Karlino - godziny dowozu: 7:30 - ilość uczniów: 14 osób - ilość kursów: 1 - dzienny przebieg km: 27 km x 2 busy = 54 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trasa: Przedszkole Miejskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - miejscowości: Karlino - Dębolas - Karlino - Godzina odjazdu do przedszkola: 7:30 - Godzina odwozu do domu: 12:45 - liczba dzieci: 3 osoby - dzienny przebieg: 17 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trasa do Ośrodka (uczeń niepełnosprawny).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Miejscowości: Karlino - Ubysławice - Karlino - Godziny odjazdów do szkół: 7:30 - Godziny odwozu do domu: 15:30 - Ilość uczniów: 1 - Ilość kursów: 2 - dzienny przebieg: 48 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Trasa 4. Trasa dowozu: Gimnazjum z obwodu Szkoły Podstawowej w Daszewie i Szkoły Podstawowej w Daszewie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Miejscowości: Karlino - Syrkowice - Wyganów - Mierzyn - Mierzynek - Karlino - Miejscowości: Karlino - Brzeźno - Poczernino - Wyganów - Daszewo - Karlino - Godziny odjazdów do szkół: 7:05, 7:45 - Godziny odwozu do domu: 13:05,14:45,15:40 - Ilość uczniów: 19 - Ilość kursów: 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Purda do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Olsztyna
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dowóz uczniów z terenu gminy Wojsławice do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojsławicach-Kolonii w roku 2025
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów w okresie styczeń- czerwiec w roku szkolnych 2024/2025 oraz w okresie wrzesień- grudzień w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.