Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-09
Nowy Targ: Koszenie traw w pasach drogowych na sieci dróg powiatowych powiatu nowotarskiego
Numer ogłoszenia: 28398 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu , ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 18 26-628-88.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.nowotarski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw w pasach drogowych na sieci dróg powiatowych powiatu nowotarskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowych polegających na koszeniu traw w pasach drogowych na sieci dróg powiatowych powiatu nowotarskiego. Koszenie traw w pasie drogowym obejmuje następujące elementy: pobocza, skarpy i przeciwskarpy rowów, wysepki, pod barierami oraz w miejscach mających zasadniczy wpływ na wizualny wygląd drogi. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje min. 2-krotne koszenie na każdym ciągu drogi. Zamówienie zostało podzielone na 6 zadań podanych poniżej. Zamawiający informuje, ze przedmiotowe zamówienie w zakresie podanym poniżej wykonywane będzie jedynie do wyczerpania odpowiednio kwoty: -58 731,64 zł brutto dla Zadania nr 1, -27 299,58 zł brutto dla Zadania nr 2, -49 316,08 zł brutto dla Zadania nr 3, -41 316,22 zł brutto dla Zadania nr 4, -47 061,74 zł brutto dla Zadania nr 5, -51 901,30 zł brutto dla Zadania nr 6..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował, co najmniej zamówienia, w zakresie obejmującym: -świadczył usługi sprzętowe w zakresie letniego utrzymania dróg, polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg kategorii co najmniej powiatowej, o łącznej wartości świadczonych usług nie mniejszej niż 58 000,00 zł brutto w zakresie dot. ZADANIA NR 1, -świadczył usługi sprzętowe w zakresie letniego utrzymania dróg, polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg kategorii co najmniej powiatowej, o łącznej wartości świadczonych usług nie mniejszej niż 27 000,00 zł brutto w zakresie dot. ZADANIA NR 2, -świadczył usługi sprzętowe w zakresie letniego utrzymania dróg, polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg kategorii co najmniej powiatowej, o łącznej wartości świadczonych usług nie mniejszej niż 49 000,00 zł brutto w zakresie dot. ZADANIA NR 3, -świadczył usługi sprzętowe w zakresie letniego utrzymania dróg, polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg kategorii co najmniej powiatowej, o łącznej wartości świadczonych usług nie mniejszej niż 41 000,00 zł brutto w zakresie dot. ZADANIA NR 4, -świadczył usługi sprzętowe w zakresie letniego utrzymania dróg, polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg kategorii co najmniej powiatowej, o łącznej wartości świadczonych usług nie mniejszej niż 47 000,00 zł brutto w zakresie dot. ZADANIA NR 5, -świadczył usługi sprzętowe w zakresie letniego utrzymania dróg, polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg kategorii co najmniej powiatowej, o łącznej wartości świadczonych usług nie mniejszej niż 51 000,00 zł brutto w zakresie dot. ZADANIA NR 6. Wykonawca poprzez załączenie dowodów dotyczących głównych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane winien wykazać, że wszystkie wskazane powyżej usługi zostały wykonane w sposób należyty. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Wypełniony i podpisany formularz oferty - na wzorze druku wg załącznika nr 1 do siwz, -Oświadczenie złożone na podstawie art. 44 Ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - na wzorze druku wg załącznika nr 2 do siwz. -Dowodami, o których mowa w wykazie usług /druk doświadczenie zawodowe/ jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia to w przypadku zamówień na usługi i dostawy Wykonawca może złożyć stosowne oświadczenie. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1), zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. -Zgodnie z art. 23 ust. 1 Ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) musi być dołączone do oferty - o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć tylko jedną ofertę. Dokumenty wymienione w pkt. III.4.2) (w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy oraz informacji o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5) winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Skrócenie terminu realizacji danego zadania w stosunku do terminu maksymalnego przewidzianego przez Zamawiającego - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z art. 144 Ustawy Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1. Zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, osób realizujących zamówienie przedstawionych w złożonej ofercie na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami,- na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 3. Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 4. Zamiany sprzętu wskazanego w ofercie na sprzęt inny równoważny spełniający wymagania określone w siwz, 5. Zmiany sposobu płatności w szczególności ilości faktur przejściowych - z wyłącznej inicjatywy Zamawiającego. 6. Zmiany rozliczenia zamówienia na inny niż podany w projekcie umowy - z wyłącznej inicjatywy Zamawiającego. 7. Zamian przewidzianych w Ustawie na wniosek Wykonawcy (lub Zamawiającego) - w postaci pisemnej akceptacji Wykonawcy i/lub Zamawiającego. 8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana konta bankowego).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.nowotarski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu, ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Nowym Targu, ul. Szpitalna 14 (budynek kotłowni szpitala), w sekretariacie (II piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Usługi - "Kompleksowa obsługa bankowa Powiatu Nowotarskiego wraz z jednostkami"
- Wykonanie przebudowy parteru budynku Urzędu Miasta w Nowym Targu w celu zapewnienia dostępności parteru budynku dla osób niepełnosprawnych oraz remont budynku wraz z przebudową instalacji gazowej.
- Wykonanie remontów brukarskich na drogach gminnych na terenie Gminy Miasto Nowy Targ w 2025r.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1661K Trute - Klikuszowa - Obidowa w miejscowościach Klikuszowa i Obidowa
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie - z podziałem na części
- Bieżące utrzymanie zieleni - wykaszanie poboczy i wycinka krzewów przy drogach powiatowych
- Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Kamień Pomorski
- Bieżące utrzymanie zieleni i czystości na terenie Miasta Biskupiec
- Oczyszczanie z odpadów i trzykrotne koszenie boisk i dużych terenów zielonych w Gminie Kąty Wrocławskie przy użyciu sprzętu mechanicznego
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.