To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-19
Chełm: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Chełmie
Numer ogłoszenia: 283990 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237338 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Chełmie, ul. Obłońska 20A, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5650201 do 08, faks 082 5643331.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Chełmie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Zamawiającego w okresie 12 miesięcy, tj od dnia 08.08.2013r. do dnia 07.08.2014r. (CPV: 30192000-1 wyroby biurowe; 30192113-6 wkłady drukujące; 30125110-5 toner do drukarek laserowych/faksów; 30199230-1 koperty; 30197644-2 papier kserograficzny; 30234300-1 płyty kompaktowe ( CD ); 22800000-8 rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby z papieru lub tektury; 22600000-6 tusz; 24910000-6 kleje; 24950000-8 specjalistyczne produkty chemiczne; 30230000-0 sprzęt związany z komputerami; 39241100-4 noże; 39241200-5 nożyczki; 39263000-3 wyposażenie biurek; 39292500-0 linijki; 39525800-6 ściereczki do czyszczenia; 39541130-6 sznurek; 44316000-8 drobne wyroby żelazne). 2.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego z transportem oraz wniesieniem do pomieszczenia magazynowego (budynek A) Urzędu Skarbowego w Chełmie. 3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do odbioru do utylizacji pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego, potwierdzając odbiór pojemników przeznaczonych do utylizacji. 4.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający wykaz poszczególnych materiałów biurowych i eksploatacyjnych będących przedmiotem niniejszego przetargu nieograniczonego oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, zawiera formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.19.92.30-1, 30.19.76.44-2, 30.23.43.00-1, 22.80.00.00-8, 22.60.00.00-6, 24.91.00.00-6, 24.95.00.00-8, 30.23.00.00-0, 39.24.11.00-4, 39.24.12.00-5, 39.26.30.00-3, 39.29.25.00-0, 39.52.58.00-6, 39.54.11.30-6, 44.31.60.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo ANNEX Sp.zo.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121152,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107805,52
Oferta z najniższą ceną: 107805,52 / Oferta z najwyższą ceną: 207513,39
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Techniki położnicze i prowadzenie porodu dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- "Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach TS w Koroszczynie" - DPG Kukuryki
- Przegląd konserwacyjny urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na terenie przejść granicznych w województwie lubelskim
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- Dostawa pomocy dydaktycznych w branży motoryzacyjnej
- Dostawa pomocy dydaktycznych w branży elektroniczno-mechatronicznej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 15 m-cy
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla INiG-PIB
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.