eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2007-05-18

POZYCJA 28410

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Radom: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu -Biuro Zamówień Publicznych, do kontaktów: Aneta Ćwiklińska, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620283, 0-48 3620284, fax 048 3620282, 3620284, e-mail: zzp@magistrat.radom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.radom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. Zamówienie podzielono na siedem części. 1.Część pierwsza zamówienia: 1.1 95 zestawów komputerowych stacjonarnych z monitorem i zainstalowanym oprogramowaniem: - system operacyjny Windows XP Professional PL OEM - Office 2003 SBE PL OEM (dotyczy 93 komputerów) - Office 2003 Professional PL OEM (dotyczy 2 komputerów) 2.Część druga zamówienia: 2.1. 10 notebooków z zainstalowanym oprogramowaniem (w komplecie z torbą): - system operacyjny Windows XP Professional PL OEM - Office 2003 SBE PL OEM (dotyczy 8 szt.) - Office 2003 Professional PL OEM (dotyczy 2 szt.) 3.Część trzecia zamówienia: 3.1. 1 serwer HP ML 370 z monitorem (rozbudowa istniejącej infrastruktury sieciowej serwerowi głównej) 3.2. 1 serwer klasy HP ML 110 z monitorem 3.3. Rozbudowa pamięci RAM z 2GB do 4GB w serwerze HP ML530 G2 (obecnie obsadzone 4 banki po 512MB, 4 banki wolne) 4. Część czwarta zamówienia: 4.1. 2 dyski 9GB Wide-Ultra SCSI w kieszeniach Hot - Swap do serwera Compaq ProLiant 1600 5. Część piąta zamówienia: 5.1. 3 drukarki atramentowe kolorowe A4 (np. HP DJ 5940) 5.2. 5 urządzeń wielofunkcyjnych A4 (np. HP Photosmart C4180) 5.3. 2 skanery A3 5.4. 6 skanerów A4 5.5. 20 szt. pamięci zewnętrznej w postaci klucza USB (PenDrive) 5.6. 1 switch 3Com 4200G 12-port 5.7. 2 dyski zewnętrzne 2,5\ USB 2.0 (zgodny z USB 1.1) 160GB, zasilanie poprzez port USB 5.8. 1 karta WirelessLan 802.11b/g USB 6. Część szósta zamówienia: 6.1. 1 oprogramowanie Directory Opus 8 PL 6.2. 1 oprogramowanie Macromedia Studio 8 6.3. 1 CorelDRAW Graphics Suite 12 Special Edition BOX PL 6.4. 1 Windows XP Professional PL BOX 7.Część siódma zamówienia: 7.1. Program kosztorysowy Norma Pro z bazą cenową INTERCENBUD i aktualizacją roczną \Buduj z Głową\ - pierwsze i drugie stanowisko+ instalacja systemu oraz 4 godz. szkolenie z obsługi programu w siedzibie zamawiającego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagania określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000,00 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: - 6.000 zł dla pierwszej części zamówienia - 1.000 zł dla drugiej części zamówienia - 1.200 zł dla trzeciej części zamówienia - 400 zł dla piątej części zamówienia - dla czwartej, szóstej i siódmej części zamówienia wadium nie jest wymagane. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów złożonych przez wykonawcę - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie tych warunków a wymaganych przez zamawiającego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006r. z późn. zm.)- na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006r. z późn. zm.) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.W przypadku podmiotów zbiorowych: aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006r. z późn. zm.) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (rozpoczętych i zakończonych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie; 7.Potwierdzenie wpłaty wadium (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem); 8.W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006r. z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radom.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłatę można uiścić w kasie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 10:30, Urząd Miejski w Radomiu, ul. Jana Kilińskiego 30, pok. nr 1 (wejście od ul. Żeromskiego 53, parter).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Część pierwsza zamówienia. 1) Krótki opis: 1.1 95 zestawów komputerowych stacjonarnych z monitorem i zainstalowanym oprogramowaniem: - system operacyjny Windows XP Professional PL OEM - Office 2003 SBE PL OEM (dotyczy 93 komputerów) - Office 2003 Professional PL OEM (dotyczy 2 komputerów). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60.000,00 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Część druga zamówienia. 1) Krótki opis: 1.1 10 notebooków z zainstalowanym oprogramowaniem (w komplecie z torbą): - system operacyjny Windows XP Professional PL OEM - Office 2003 SBE PL OEM (dotyczy 8 szt.) - Office 2003 Professional PL OEM (dotyczy 2 szt.). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60.000,00 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Część trzecia zamówienia. 1) Krótki opis: 1.1 1 serwer HP ML 370 z monitorem (rozbudowa istniejącej infrastruktury sieciowej serwerowi głównej) 1.2 1 serwer klasy HP ML 110 z monitorem 1.3 Rozbudowa pamięci RAM z 2GB do 4GB w serwerze HP ML530 G2 (obecnie obsadzone 4 banki po 512MB, 4 banki wolne). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60.000,00 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Część czwarta zamówienia. 1) Krótki opis: 1.1 2 dyski 9GB Wide-Ultra SCSI w kieszeniach Hot - Swap do serwera Compaq ProLiant 1600. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60.000,00 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Część piąta zamówienia. 1) Krótki opis: 1.1 3 drukarki atramentowe kolorowe A4 (np. HP DJ 5940) 1.2 5 urządzeń wielofunkcyjnych A4 (np. HP Photosmart C4180) 1.3 2 skanery A3 1.4 6 skanerów A4 1.5 20 szt. pamięci zewnętrznej w postaci klucza USB (PenDrive) 1.6 1 switch 3Com 4200G 12-port 1.7 2 dyski zewnętrzne 2,5\ USB 2.0 (zgodny z USB 1.1) 160GB, zasilanie poprzez port USB 1.8 1 karta WirelessLan 802.11b/g USB. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30, 30.21.61.10, 30.21.70.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60.000,00 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Część szósta zamówienia. 1) Krótki opis: 1.1 1 oprogramowanie Directory Opus 8 PL 1.2 1 oprogramowanie Macromedia Studio 8 1.3 1 CorelDRAW Graphics Suite 12 Special Edition BOX PL 1.4 1 Windows XP Professional PL BOX. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60.000,00 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Część siódma zamówienia. 1) Krótki opis: Program kosztorysowy Norma Pro z bazą cenową INTERCENBUD i aktualizacją roczną \Buduj z Głową\ - pierwsze i drugie stanowisko. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60.000,00 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.