Ogłoszenie z dnia 2017-02-20
Ogłoszenie nr 28414 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
Warszawa: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych do laboratorium wysokiej czystości
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 351024
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, krajowy numer identyfikacyjny
121229000, ul.
ul. gen Sylwestra Kaliskiego
2,
00-908
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48261837865, faks
+48261839723, e-mail
szp@wat.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych do laboratorium wysokiej czystości
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych do laboratorium wysokiej czystości. W skład zamówienia na dostawę i montaż mebli laboratoryjnych do laboratorium wysokiej czystości wchodzą: 1)Stanowisko montażowe - system modułowy z technologią ESD z dwoma stołami ok. 1530x750, z pionową ramą perforowaną umożliwiającą montaż półek i akcesoriów na dowolnej wysokości. 2)Szafa - wykonana z metalu, z półkami na narzędzia oraz drobny sprzęt, z zamkiem. Wymiar: nie szersza niż 120 cm. 3)Stanowisko "bonder" - stół laboratoryjny ESD o dużej stabilności konstrukcji, o wymiarach ok. 1530x750 z blatem specjalistyczny z wycięciem w postaci łuku na 2/3 długości, z rdzeniem przewodzącym ESD oraz nadstawką w postaci pionowej ramy perforowanej umożliwiającej montaż półek i wybranych akcesoriów na dowolnej wysokości 4)Stanowisko pomiarowe narożne - dwa stoły laboratoryjne ESD o wymiarach ok. 1200 x 750 i 1830x750 - prostokątny specjalistyczny blat ESD o wymiarach ok. 1200x750 i 1830x750 z rdzeniem przewodzącym oraz nadstawką w postaci pionowej ramy perforowanej umożliwiającej montaż półek na dowolnej wysokości 5)Stanowisko mikroskopowe - stół laboratoryjny ESD o wymiarach ok. ok. 1800 (do 2000)x min. 700 mm oraz prostokątny specjalistyczny blat ESD z rdzeniem przewodzącym i nadstawką w postaci pionowej ramy perforowanej umożliwiającej montaż półek i wybranych akcesoriów na dowolnej wysokości 6)Wózek na próbki wyposażony w 8 modułów o wymiarze 310mm x 180mm x 550mm, z przezroczystymi kontenerkami PCV: a)2 po 8 sztuk w module b)2 po 24 sztuki w module c)4 po 48 sztuk w module 7)Magazynek obrotowy - stojak obrotowy na próbki wyposażony w 12 modułów o wymiarze 310mm x 180mm x 550mm, z przezroczystymi kontenerkami PCV: a)2 po 60 sztuk b)6 po 48 sztuk c)4 po 24 sztuki 8)Dodatki Szafka na kółkach z szufladami Wózek na sprzęt pomiarowy (min. 4 półki): Krzesła tapicerowane, ESD x5 sztuk Szafa BHP na fartuchy laboratoryjne i z półkami na buty Szczegóły techniczne i ilości określono w załącznikach Nr 3 i 5 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39181000-4
Dodatkowe kody CPV:
39151300-8,
39112000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT43281.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 53235.97 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.