eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceFizyczna ochrona mienia na terenie zabudowanej nieruchomości znajdującej się w Katowicach przy ul. Powstańców 29 oraz na sprzątanie i utrzymanie porządku w dwóch obiektach biurowych, a także na terenie posesji i przyległych do niej chodnikach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-02

Katowice: Fizyczna ochrona mienia na terenie zabudowanej nieruchomości znajdującej się w Katowicach przy ul. Powstańców 29 oraz na sprzątanie i utrzymanie porządku w dwóch obiektach biurowych, a także na terenie posesji i przyległych do niej chodnikach
Numer ogłoszenia: 28419 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Katowicach , ul. Powstańców 29, 40-039 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 784 42 00, faks 32 784 42 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Fizyczna ochrona mienia na terenie zabudowanej nieruchomości znajdującej się w Katowicach przy ul. Powstańców 29 oraz na sprzątanie i utrzymanie porządku w dwóch obiektach biurowych, a także na terenie posesji i przyległych do niej chodnikach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dane dotyczące otoczenia budynków: a. Powierzchnia parkingów, chodników w tym zewnętrznych, schodów i podjazdów - ca 1300 m2. b. Powierzchnia trawników i użytków zielonych - ca 400 m2. 2. Dane dotyczące budynków: a. Budynek biurowy A - czterokondygnacyjny (piwnica, parter, piętro i poddasze) o łącznej powierzchni użytkowej ca. 923 m2, w którym znajduje się 25 pomieszczeń biurowych, czytelnia, sala konferencyjna, portiernia, 10 pomieszczeń technicznych i gospodarczych, dwa pomieszczenia socjalne, pięć pomieszczeń sanitarnych oraz trakty komunikacyjne. W budynku znajduje się 90 okien plastikowych i drewnianych różnej wielkości, w tym 26 dachowych z żaluzjami. Podłogi wykonane są z paneli podłogowych i płytek ceramicznych, schody drewniane. b. Budynek biurowy B - czterokondygnacyjny (garaż podziemny, parter, I-piętro i poddasze) o łącznej powierzchni użytkowej ca. 1704 m2 (w tym część podziemna z garażem 846 m2), w którym znajduje się 21 pomieszczeń biurowych, sala konferencyjna, szatnia, mieszkanie służbowe (2 pokoje i aneks kuchenny), pokój gościnny, 3 pomieszczenia gospodarcze, jedno pomieszczenie socjalne oraz pięć pomieszczeń sanitarnych. W budynku znajduje się 46 okien aluminiowych z żaluzjami, dwie fasady szklane o pow. ca. 260 m2, wewnętrzne ścianki szklane o łącznej pow. ca 145 m2 (powierzchnia fasad i ścianek podana jednostronnie). Podłogi wykonane z wykładzin twardych, płytek ceramicznych i paneli podłogowych. c. Budynek A połączony jest z budynkiem B podziemnym przejściem o pow. 22 m2, przy którym znajduje się maszynownia wentylacji o pow. 26 m2. 3. W zakresie fizycznej ochrony osób i mienia Wykonawca realizował będzie działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Zamawiającego, a także przeciwdziałał powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczał na teren chroniony osób nieuprawnionych. Przy wykonywaniu ww. działań Wykonawca winien stosować przepisy ustawy o ochronie osób i mienia. Wykonawca dokonuje ww. działań przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: a. pełnienie służby ochrony fizycznej całodobowo przez pracowników umundurowanych jednolicie w sposób umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego, b. w dniach pracy Delegatury otwieranie o godz. 6.15 i zamykanie o godz. 18.00 bram wjazdowych na teren posesji Delegatury oraz do podziemnego garażu, a także wejść do budynków Delegatury, c. zainstalowanie w okresie jednego miesiąca na własny koszt systemu technicznej kontroli służby ochrony (obejmującego co najmniej pięć punktów kontrolnych, zlokalizowanych w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym) oraz następnie udostępnianie na każde żądanie Zamawiającego, zapisów tego systemu, d. wpuszczanie i wypuszczanie interesantów na teren posesji i do budynków oraz stałe prowadzenie rejestru wejść i wyjść interesantów, a także niedopuszczanie na posesję osób zakłócających porządek publiczny, e. wpuszczanie i wypuszczanie na teren posesji samochodów pracowników i służbowych oraz prowadzenie rejestru wjazdów i wyjazdów samochodów innych niż służbowe i pracowników, f. systematyczne (co najmniej raz na trzy godziny) dokonywanie obchodów budynków z zewnątrz w celu sprawdzenia prawidłowości zabezpieczenia oraz wykrycia ewentualnych faktów wskazujących na możliwość zagrożenia włamaniem, kradzieżą, pożarem lub innym rodzajem zniszczenia lub uszkodzenia mienia, g. codzienna, sukcesywna kontrola prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń pomieszczeń, bram wjazdowych oraz bramy do garażu podziemnego, a także codzienna kontrola po godzinie 18.00 zamknięcia okien w obiektach, wyłączenia oświetlenia i innych odbiorników prądu elektrycznego w pomieszczeniach, zamknięcia kranów i zabezpieczenia mienia przed zniszczeniem (uszkodzeniem), h. posiadanie znajomości obsługi zainstalowanych w obiektach technicznych środków ochrony (systemów antywłamaniowych), urządzeń sygnalizacyjnych, sprzętu przeciwpożarowego oraz miejsca usytuowania wyłączników głównych energii elektrycznej, cieplnej i wody, i. przestrzeganie zakazu przebywania w budynkach bez zezwolenia Dyrektora Delegatury (lub osoby upoważnionej przez Dyrektora) pracowników i innych osób poza godzinami pracy (przed 6.15 i po 18.00), j. postępowanie zgodnie z ustaloną, przez Zamawiającego procedurą, w zakresie wydawania, przyjmowania i przechowywania kluczy do pomieszczeń, g. codzienne informowanie o spostrzeżeniach dotyczących pełnionej służby oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji, a w wypadkach szczególnych, dotyczących bezpieczeństwa, zagrożenia pożarowego, itp. podejmowanie odpowiednich działań zapobiegawczych i ratowniczych oraz natychmiastowe informowanie odpowiednich służb ratowniczych oraz wyznaczonych pracowników Zamawiającego, h. zapewnienie stosownie do potrzeb interwencji na terenie obiektów Zamawiającego grupą interwencyjną (specjalistyczną uzbrojoną formacją ochrony) składająca się z nie mniej niż dwóch osób posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej osób i mienia, która w razie konieczności dotrze do ochranianego obiektu w czasie nie dłuższym niż 20 minut od momentu jej wezwania. Skład grupy i wyposażenie jej wyposażenie jej pracowników musi być zgodne z przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 212 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochrony i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji. Zamawiający nie wymaga, aby pracownicy grupy interwencyjnej posiadali poświadczenia bezpieczeństwa. 4. W zakresie sprzątania i utrzymania porządku w garażu podziemnym i na zewnątrz obiektów (na terenie całej posesji oraz na chodnikach przy ul. Powstańców i ul. Lompy oraz na dojeździe do parkingu zewnętrznego przy budynku B) Wykonawca zapewni: a. codzienne usuwanie nieczystości z trawników, parkingów, chodników zewnętrznych i wewnętrznych, dróg wewnętrznych, podjazdów i innych miejsc, b. systematyczne usuwanie nieczystości w garażu podziemnym, w tym zamiatanie jego posadzki przynajmniej raz w tygodniu i mycie jej raz na kwartał, c. okresowe wydawanie upoważnionemu przedsiębiorcy odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych oraz systematyczna dbałość o porządek w miejscu gromadzenia tych odpadów, d. systematyczne usuwanie śniegu (błota, lodu) z parkingów, chodników zewnętrznych i wewnętrznych, dróg wewnętrznych, podjazdów, schodów wejściowych oraz posypywanie ich odpowiednimi środkami przeciwpoślizgowymi, e. systematyczne koszenie trawników wokół budynków biurowych, a także pielęgnację innej zieleni niskiej i wysokiej znajdującej się na terenie posesji, zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Zakres zamówienia obejmuje również ewentualne uzupełniające wysiewy trawy i nasadzenia zieleni, a także uzupełnienia podłoża roślin, przy czym potrzebne do tych prac materiały (nasiona, rośliny, podłoże) będą zakupywane i wydawane przez Zamawiającego. Przedmiot tej usługi wykonywany będzie w części przy pomocy urządzeń będących własnością Zamawiającego (zamiatarka mechaniczna, myjka ciśnieniowa, kosiarka). Wykonawca zobowiązany jest do dołożenia staranności w zakresie dbałości o powierzony przez Zamawiającego sprzęt do realizacji prac, a w szczególności do jego wykorzystania zgodnie z przeznaczeniem oraz odpowiedniej jego konserwacji i utrzymania w należytej czystości. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie potrzebne do wykonywania ww. prac inne narzędzia oraz środki przeciwpoślizgowe. Wykonawca dokonuje ww. czynności przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem. 5. W zakresie sprzątania i utrzymania porządku wewnątrz obiektów Wykonawca zapewni stałe utrzymanie czystości w obiektach, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków ekologicznych o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój, a także na zdrowie pracowników i ochronę środowiska. Wykonawca dokonuje ww. czynności: a. przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem, a także własnym sprzętem i środkami czyszczącymi, konserwującymi, dezynfekującymi, zapachowymi oraz workami na śmieci. Stosowane środki muszą być w I gatunku jakościowym i posiadać odpowiednie dopuszczenia - certyfikaty - do ich stosowania, b. czynności porządkowe należy wykonywać głównie poza godziną 15.30 (w dni robocze) za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o ograniczonym dostępie, które musi być wykonane w godzinach urzędowania Delegatury (do 15.30) w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca zapewni również stałą obecność jednego pracownika w godzinach od 7.00 do 13.00, do którego obowiązków należeć będzie bieżące utrzymanie czystości i porządku w obiektach Zamawiającego, c. zakres zamówienia obejmuje także sprzątanie po doraźnych pracach remontowych i konserwacyjnych pomieszczeń i traktów komunikacyjnych. Powierzchnia wyłączona tymczasowo ze sprzątania - na czas tych prac - nie będzie skutkować pomniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, c. zakres zamówienia obejmuje również uzupełnianie w pojemnikach mydła w płynie, ręczników papierowych i papieru toaletowego, które to środki będą zakupywane i wydawane przez Zamawiającego, a także ustawianie, sprzątanie i mycie naczyń stołowych w przypadku organizowanych przez Zamawiającego okazjonalnie (1-2 razy w kwartale) narad lub konferencji. 6. Pracownicy Wykonawcy będą systematycznie odnotowywali w zeszycie złożonym u pracownika ochrony budynku, wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie posesji, obiektów, poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania budynku. 7.Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i obowiązującej u Zamawiającego instrukcji p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań zatrudnionych przez niego osób. 8.Wykonawca zapewni stosowanie do utrzymania czystości i porządku środków, które nie są szkodliwe dla zdrowia ludzi i dla środowiska, a podejmowane przez niego działania prowadzone będą w sposób przyjazny dla środowiska. Wykonawca będzie sukcesywnie dostosowywał swoją działalność do wymagań, które wynikają z wdrożonej przez Zamawiającego polityki środowiskowej i normy PN-EN ISO 14001:2005 (Systemy zarządzania środowiskowego) w zakresie dotyczącym m.in. selektywnego zbierania odpadów w tym niebezpiecznych, stosowania ekologicznych środków utrzymania czystości i porządku, ograniczania zużycia energii elektrycznej i cieplnej oraz wody. 9.Wykonawca raz w miesiącu wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego będzie dokonywał kontroli i oceny realizacji zadań będących przedmiotem zamówienia, sporządzając na tą okoliczność stosowne protokoły ustaleń. 10. Zalecane jest, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji usługi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 6 000,00 ( słownie: sześć tysięcy) zł. 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (16 marca 2015 r., godzina 10.00) w jednej lub kilku następujących formach: a. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 46 1010 1212 0012 3813 9120 0000 NBP O/Okr. w Katowicach, z dopiskiem (wadium - znak sprawy: LKA.261.002.2015). b. w formach niepieniężnych: 1)poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, jako poręczeniach pieniężnych; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. Nr 1804). 2. Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, winna być dołączona do oferty. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 3. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Zamawiającego - Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Katowicach, 40-039 Katowice, ul. Powstańców 29, pokój nr A 107. Kopia dokumentu wadialnego, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, winna być dołączona do oferty. 4, Wadium wniesione w formach niepieniężnych, o których mowa w pkt 9.2, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 tej ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ww. ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form niepieniężnych, o których mowa w pkt 9.2, niezawierające zobowiązań, o których mowa w pkt 9.4., spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp). 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp). 8. Pozostałe zagadnienia związane z wadium zgodnie z przepisami art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna koncesja wydana przez uprawniony organ na prowadzenie działalności w zakresie ujętym w art. 15 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, koncesję przedstawić winien Wykonawca, który realizować będzie zakres rzeczowej usługi obejmujący fizyczną ochronę osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W zakresie fizycznej ochrony mienia Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej trzy, trwające nie mniej niż 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługi ochrony nieruchomości na których znajdowały się czynne obiekty biurowe (lub użyteczności publicznej) o powierzchni użytkowej przekraczającej 1500 m2. 2. W zakresie sprzątania i utrzymania porządku w obiektach Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej trzy, trwające nie mniej niż 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługi sprzątania w obiektach biurowych (lub użyteczności publicznej) o powierzchni użytkowej przekraczającej 1500 m2 . 3. W zakresie sprzątania i utrzymania porządku na posesji Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej dwie, trwające nie mniej niż 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługi sprzątania i utrzymania porządku na nieruchomości o powierzchni przekraczającej 1500 m2 na której znajdują się obiekty biurowe lub lub użyteczności publicznej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W zakresie ochrony mienia Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem całodobowym stanowiskiem kierowania, sprawującym nadzór nad wykonywanymi usługami oraz systemem technicznej kontroli służby ochrony, a także posiadaniem co najmniej jednej grupy szybkiego reagowania, która w razie konieczności dotrze do ochranianego obiektu w czasie nie dłuższym niż 20 minut. 2. W przypadku usług utrzymania czystości i porządku Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem co najmniej: maszyną przeznaczoną do czyszczenia powierzchni twardych (z wykładzin twardych, płytek ceramicznych ), odkurzaczami przemysłowymi - min. 2 szt.; wózkami serwisowymi do sprzątania (np. typu Roll-Mop) - min. 2 szt., drabinką aluminiową (niezbędną do wycierania kurzu na szafach, oprawach oświetleniowych, kratkach sufitowych) - min. 2 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W zakresie fizycznej ochrony mienia Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej cztery osoby, zatrudnione na podstawie umowy o pracę na cały etat (z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem krajowym), wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z przepisami art. 25 i 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia , które posiadają nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych, licząc od dnia składania oferty, wynikający z jednego kontraktu, nie mniejszy niż piętnastomiesięczny staż pracy, polegającej na ochronie nieruchomości, obiektów biurowych (lub użyteczności publicznej) oraz znajdującego się w nich mienia i osób. 2. W zakresie sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej pięć osób, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w tym jedną na cały etat i pozostałe na co najmniej trzy czwarte etatu, z których każda musi posiadać, wynikający z jednego kontraktu, co najmniej dwunastomiesięczny staż pracy, polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu porządku w czynnych obiektach biurowych (lub użyteczności publicznej) o powierzchni przekraczającej 1500 m2, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert. 3. W zakresie sprzątania i utrzymania porządku na posesji i chodnikach Wykonawca wskaże co najmniej jedną osobę, zatrudnioną na podstawie umowy o pracę na cały etat, która musi posiadać wynikający z jednego kontraktu, co najmniej dwunastomiesięczny staż pracy, polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu porządku na posesji o powierzchni przekraczającej 1500 m2, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych, licząc od dnia składania ofert.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 500 000 zł (słownie pięćset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - doświadczenie w zakresie ochrony mienia - 15
  • 3 - doświadczenie w zakresie sprzątania obiektów - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Katowicach , ul. Powstańców 29, 40-032 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Katowicach , ul. Powstańców 29, 40-032 Katowice, Kancelaria (pok. A 206).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.