eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniówobsługa kuchni, dzierżawa pomieszczeń i sprzętu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-18

POZYCJA 28420

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Dzierżoniów: obsługa kuchni, dzierżawa pomieszczeń i sprzętu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie, do kontaktów: Teresa Oziewicz, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. +48 074 8315788, fax +48 074 8313731, e-mail: zamowienia@szpital.dzierzoniow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.dzierzoniow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kuchni, dzierżawa pomieszczeń i sprzętu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr Główne miejsce świadczenia usług: Samodzielny Publiczny Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie, ul. Cicha 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest obsługa kuchni, dzierżawa pomieszczeń i sprzętu. Średnia ilość posiłków w skali 12 miesięcy łącznie (śniadania, obiady, podwieczorki i kolacje) - 110 530. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, świadczoną na rzecz jednego podmiotu (zamawiającego - szpitala) przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty (z podaniem wartości, miejsca, daty wykonania) oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających że usługa ta została wykonana należycie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie i restauracyjne Kod CPV wg słownika 2008: 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium łącznie 6000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (np. koncesje, zezwolenia i licencje); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. - zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, świadczoną na rzecz jednego podmiotu (zamawiającego - szpitala) przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty (z podaniem wartości, miejsca, daty wykonania,) oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających że usługa ta została wykonana należycie; c) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykaz pracowników powinien zawierać imię nazwisko, w załączeniu dokument potwierdzający kwalifikacje (ksero) ( wymagane zatrudnienie dietetyka i kucharza); - oświadczenie wykonawcy, że wszystkie osoby, które będą wykonywać zamówienie będą posiadały (w trakcie trwania umowy) aktualne orzeczenia lekarskie dopuszczające do pracy w kontakcie z żywnością, wydane przez lekarza medycyny pracy; e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - posiadają zdolność kredytową w wysokości przynajmniej 1/4 wartości składanej oferty. W przypadku informacji z banku wykonawcy, określającej rząd wielkości w cyfrach, zamawiający informuje, że będzie je interpretował następująco: pierwsza cyfra zostanie przyjęta jako jeden i dwie ostatnie jako grosze, np. zdolność kredytowa określona jako siedmiocyfrowa oznacza 10 000,00 zł - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. PLN f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wypełniony formularz oferty (wg załączonego druku - wzór) / załącznik nr 3 / B. Zaparafowaną Umowę /załącznik nr 4-projekt/ C. Dokument potwierdzający wniesienie wadium D. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą", zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: a. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, lub oświadczenia o braku konieczności posiadania odpowiedniego zezwolenie, koncesji, licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d. aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g. oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy - zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWIZ; h. oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy - zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWIZ. E. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. potwierdzenia wykonania 1 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczonej na rzecz jednego podmiotu (szpitala) przez okres co najmniej 12 miesięcy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że ta usługa została wykonana należycie; b. wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie (wymagane zatrudnienie dietetyczki i kucharza); wykaz powinien zawierać imię nazwisko, w załączeniu dokument potwierdzający kwalifikacje (ksero); c. oświadczenie wykonawcy, że wszystkie osoby, które będą wykonywać zamówienie, będą posiadały (w trakcie trwania umowy) aktualne orzeczenia lekarskie dopuszczające do pracy w kontakcie z żywnością, wydane przez lekarza medycyny pracy. F. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. informacji banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym/-ej wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej zdolność kredytową w wysokości przynajmniej 1 wartości składanej oferty. W przypadku informacji z banku wykonawcy, określającej rząd wielkości w cyfrach, zamawiający informuje, że będzie je interpretował następująco: pierwsza cyfra zostanie przyjęta jako jeden i dwie ostatnie jako grosze, np. zdolność kredytowa określona jako siedmiocyfrowa oznacza 10 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. PLN (na czas nie krótszy niż czas związania ofertą). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9) D SIWZ: a. pkt b, c, d i f - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: ­ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ­ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ­ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. pkt e - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a i b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie wymienione w pkt A, B, C, D, E, F dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Do odbioru u zamawiającego - Zamówienia Publiczne, w dni robocze od godz. 8:00 - 14.30 lub wysyłanie za odpłatnością 25,00 zł, strona internetowa www.szpital.dzierzoniow.pl. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.dzierzoniow.pl. Opłata: 25; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto po otrzymaniu faktury. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 13:00, w siedzibie zamawiającego SPSZP, Dzierżoniów, ul. Cicha 1 (Zamówienia Publiczne).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.