eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa opatrunków specjalistycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-09

Poznań: Dostawa opatrunków specjalistycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 284210 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ , ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opatrunków specjalistycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa opatrunków specjalistycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia - szpitala przy ul. Szkolnej 8/12 i szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 obejmujacego: PAKIET I - OPATRUNKI HYDROKOLOIDOWE, PAKIET II - HYDROŻEL DO USUWANIA MARTWYCH TKANEK, PAKIET III - PASTA HYDROKOLOIDOWA, PAKIET IV - OPATRUNEK STERYLNY, PAKIET V - OPATRUNEK DO LECZENIA TRUDNO GOJĄCYCH SIĘ RAN, PAKIET VI - OPATRUNEK HYDROŻELOWY DO LECZENIA RAN TRUDNO GOJĄCYCH SIĘ PAKIET VII - OPATRUNEK CHŁONNY Z WĘGLEM AKTYWNYM DO LECZENIA RAN GŁĘBOKICH, PAKIET VIII - OPATRUNEK JAŁOWY Z FOLII POLIURETANOWEJ, PAKIET IX- OPATRUNEK Z FOLII POLIURETANOWEJ, PAKIET X - OPATRUNKI Z POLIMERYCZNEGO HYDROKOLOIDU, PAKIET XI - OPATRUNEK ZBUDOWANY Z PIANKI POLIURETANOWEJ I WARSTWY ABSORBCYJNEJ, CHRONIĄCY RANĘ PRZED ZANIECZYSZCZENIAMI Z ZEWNĄTRZ, UMOŻLIWIAJĄCY TOALETĘ CIAŁA BEZ KONIECZNOŚCI ZMIANY OPATRUNKU np. Versiva lub Suprasorb, PAKIET XII - STERYLNY OPATRUNEK Z ALGINIANEM PAKIET XIII - OPATRUNEK Z PIANKI POLIURETANOWEJ, PAKIET XIV - OPATRUNEK CHŁONNY KOLISTY, PAKIET XV - SYSTEM ZAMYKANIA RAN, PAKIET XVI - OPATRUNKI Z SIATKI BAWEŁNIANEJ O DUŻYCH OCZKACH PAKIET XVII - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE, PAKIET XVIII - FOLIE OPERACYJNE PAKIET XIX - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE, PAKIET XX - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE, PAKIET XXI - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE, PAKIET XXII - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE, PAKIET XXIII - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE, PAKIET XXIV - GĄBKI HEMOSTATYCZNE, PAKIET XXV - PREPARATY DO HEMOSTAZY, PAKIET XXVI - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE, PAKIET XXVII - ANTYBAKTERYJNA GĄBKA OPATRUNKOWA, PAKIET XXVIII - ŻEL HYDROKOLOIDOWY, PAKIET XXIX - SYNTETYCZNY NASKÓREK TYPU SUPRATHEL, PAKIET XXX - GĄBKI KOLAGENOWE, PAKIET XXXI - GĄBKI HEMOSTATYCZNE, PAKIET XXXII - GAZA HEMOSTATYCZNA, PAKIET XXXIII - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty, w systemie spełnia/nie spełnia, pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne. Nalezy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak w pkt. III 3.1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak w pkt. III 3.1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak w pkt. III 3.1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak w pkt. III 3.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zamiany asortymentu objętego zawartą umową, zgodnie z uzasadnionymi potrzebami zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zmiana wartości umowy, 2. jeżeli nastąpi zmiana przepisów dot. stawki podatku VAT, lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na realizację umowy - w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów 3. przedłużenia terminu obowiązywania umowy, jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową, 4. w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych, 5. jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, pok. 134 (Budynek D, I ptr.).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 08:00, miejsce: Kancelaria Zamawiajacego, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, pok. 239 (Budynek D, II ptr.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - OPATRUNKI HYDROKOLOIDOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW HYDROKOLOIDOWYCH - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - HYDROŻEL DO USUWANIA MARTWYCH TKANEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA HYDROŻELu DO USUWANIA MARTWYCH TKANEK - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - PASTA HYDROKOLOIDOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA PASTY HYDROKOLOIDOWEJ - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - OPATRUNEK STERYLNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW STERYLNYCH - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - OPATRUNEK DO LECZENIA TRUDNO GOJĄCYCH SIĘ RAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW DO LECZENIA TRUDNO GOJĄCYCH SIĘ RAN - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - OPATRUNEK HYDROŻELOWY DO LECZENIA RAN TRUDNO GOJĄCYCH SIĘ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW HYDROŻELOWYCH DO LECZENIA RAN TRUDNO GOJĄCYCH SIĘ - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII - OPATRUNEK CHŁONNY Z WĘGLEM AKTYWNYM DO LECZENIA RAN GŁĘBOKICH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW CHŁONNYCH Z WĘGLEM AKTYWNYM DO LECZENIA RAN GŁĘBOKICH - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII - OPATRUNEK JAŁOWY Z FOLII POLIURETANOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW JAŁOWYCH Z FOLII POLIURETANOWEJ - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX- OPATRUNEK Z FOLII POLIURETANOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW Z FOLII POLIURETANOWEJ - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X - OPATRUNKI Z POLIMERYCZNEGO HYDROKOLOIDU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW Z POLIMERYCZNEGO HYDROKOLOIDU - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET XI - OPATRUNEK ZBUDOWANY Z PIANKI POLIURETANOWEJ I WARSTWY ABSORBCYJNEJ, CHRONIĄCY RANĘ PRZED ZANIECZYSZCZENIAMI Z ZEWNĄTRZ, UMOŻLIWIAJĄCY TOALETĘ CIAŁA BEZ KONIECZNOŚCI ZMIANY OPATRUNKU np. Versiva lub Suprasorb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW ZBUDOWANYCH Z PIANKI POLIURETANOWEJ I WARSTWY ABSORBCYJNEJ, CHRONIĄCYCH RANĘ PRZED ZANIECZYSZCZENIAMI Z ZEWNĄTRZ, UMOŻLIWIAJĄCYCH TOALETĘ CIAŁA BEZ KONIECZNOŚCI ZMIANY OPATRUNKU np. Versiva lub Suprasorb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET XII - STERYLNY OPATRUNEK Z ALGINIANEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA STERYLNYCH OPATRUNKÓW Z ALGINIANEM - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET XIII - OPATRUNEK Z PIANKI POLIURETANOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW Z PIANKI POLIURETANOWEJ - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET XIV - OPATRUNEK CHŁONNY KOLISTY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW CHŁONNYCH KOLISTYCH - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET XV - SYSTEM ZAMYKANIA RAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SYSTEMU ZAMYKANIA RAN - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET XVI - OPATRUNKI Z SIATKI BAWEŁNIANEJ O DUŻYCH OCZKACH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW Z SIATKI BAWEŁNIANEJ O DUŻYCH OCZKACH - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET XVII - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW SPECJALISTYCZNYCH - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET XVIII - FOLIE OPERACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA FOLII OPERACYJNYCH - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET XIX - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW SPECJALISTYCZNYCH - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET XX - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW SPECJALISTYCZNYCH - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET XXI - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW SPECJALISTYCZNYCH - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET XXII - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW SPECJALISTYCZNYCH - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PAKIET XXIII - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW SPECJALISTYCZNYCH - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: PAKIET XXIV - GĄBKI HEMOSTATYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA GĄBKI HEMOSTATYCZNEJ - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: PAKIET XXV - PREPARATY DO HEMOSTAZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA PREPARATÓW DO HEMOSTAZY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: PAKIET XXVI - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW SPECJALISTYCZNYCH - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: PAKIET XXVII - ANTYBAKTERYJNA GĄBKA OPATRUNKOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ANTYBAKTERYJNEJ GĄBKI OPATRUNKOWEJ - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: PAKIET XXVIII - ŻEL HYDROKOLOIDOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ŻELU HYDROKOLOIDOWEGO - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: PAKIET XXIX - SYNTETYCZNY NASKÓREK TYPU SUPRATHEL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SYNTETYCZNEGO NASKÓRKA TYPU SUPRATHEL - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: PAKIET XXX - GĄBKI KOLAGENOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA GĄBKI KOLAGENOWEJ - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: PAKIET XXXI - GĄBKI HEMOSTATYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA GĄBKI HEMOSTATYCZNEJ - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: PAKIET XXXII - GAZA HEMOSTATYCZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA GAZY HEMOSTATYCZNEJ - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: PAKIET XXXIII - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA OPATRUNKÓW SPECJALISTYCZNYCH - szczegółowy asortyment oraz ilości zostały podane w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.