eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczWykonanie inwentaryzacji oraz projektu architektoniczno-budowlanego dotyczących renowacji zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-11

Łowicz: Wykonanie inwentaryzacji oraz projektu architektoniczno-budowlanego dotyczących renowacji zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu.
Numer ogłoszenia: 28421 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Diecezja Łowicka, ul. Stary Rynek 20, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8374790 lub 8376615, fax 046 8374349.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Diecezja.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji oraz projektu architektoniczno-budowlanego dotyczących renowacji zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji oraz projektu architektoniczno-budowlanego dotyczących renowacji zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu. Zamówienie związane jest z wykonaniem wielobranżowego projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę. 1.Część I: Inwentaryzacja 2.Część II: Projekt architektoniczno-budowlany

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.22.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 110.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez wykonawców..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1.Dla wykonawców składających ofertę na Część I zamówienia: 1.1.1. Dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie w sporządzaniu inwentaryzacji budynku zabytkowego. 1.2.Dla wykonawców składających ofertę na Część II zamówienia: 1.2.1. Dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi doświadczenie w sporządzaniu projektu budynku zabytkowego oraz posiadającymi odpowiednie uprawnienia: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, przynależącą do Izby Architektów, - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.Dla wykonawców składających ofertę na Część I zamówienia: 3.1.1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3.2.Dla wykonawców składających ofertę na Część II zamówienia: 3.2.1. Odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - w specjalności architektonicznej, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Architektów, - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.2.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ronie tej zamawiający

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Diecezja Łowicka - ul. Stary Rynek 20, 99-400 Łowicz, sekretariat (pokój numer 7)..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Diecezja Łowicka - ul. Stary Rynek 20, 99-400 Łowicz, sekretariat (pokój numer 7)..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy Projektu: Renowacja zespołu dawnej Kolegiaty Prymasowskiej w Łowiczu - najcenniejszego skarbu Ziemi Łowickiej wraz z utworzeniem kompleksu rekreacyjno - wypoczynkowego w parku Błonie współfinansowanego z funduszy Unii Europejskiej realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Inwentaryzacja.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres inwentaryzacji: 1.Dawna Kolegiata (obecnie Bazylika Katedralna) - inwentaryzacja dotycząca adaptacji wież na potrzeby ekspozycji muzealnej: 2.Dziekania - inwentaryzacja dotycząca rozbudowy i adaptacji w celu utworzenia sal konferencyjnych, sali muzealno-konferencyjnej, sali audiowizualnej, pomieszczeń biurowo-administracyjnych oraz pokoi warsztatowych zlokalizowanych w dwóch skrzydłach bocznych, piwnicy i na parterze budynku: 3.Kustodia (obecnie Plebania) - inwentaryzacja dotycząca przebudowy poddasza na pomieszczenia użytkowe i dachu:.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. Termin realizacji - 10

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Projekt architektoniczno-budowlany.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowań projektowych: 1. Dawna Kolegiata (obecnie Bazylika Katedralna) - dokumentacja projektowa dotycząca rewitalizacji Kolegiaty - dokumentacja projektowa dotycząca adaptacji wież na potrzeby ekspozycji muzealnej 2. Dziekania - dokumentacja projektowa dotycząca rozbudowy i adaptacji w celu utworzenia sal konferencyjnych, sali muzealno-konferencyjnej, sali audiowizualnej, pomieszczeń biurowo-administracyjnych oraz pokoi warsztatowych zlokalizowanych w dwóch skrzydłach bocznych, piwnicy i na parterze budynku obejmująca: wyburzenie części wnętrz z zachowaniem murów zewnętrznych, wprowadzenie n 3. Kustodia (obecnie Plebania) - dokumentacja projektowa dotycząca przebudowy poddasza na pomieszczenia użytkowe i dachu 4. Kanonie - dokumentacja projektowa 5. Kuria Wikariuszy (obecnie Podkówka) - dokumentacja projektowa 6. Projekt zagospodarowania terenu - dokumentacja projektowa dotycząca zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie Plebani, Bazyliki Katedralnej i Dziekanii 7. Opracowania projektowe obejmą: architektoniczną koncepcję programowo-przestrzenną, projekty budowlane architektury, projekty budowlane konstrukcji z opinią o stanie konstrukcji, projekty budowlane wentylacji mechanicznej, projekty budowlane instalacji gazowej i kotłowni, projekty budowlane instalacji grzewczej, projekty budowlane instalacji wodno-kanalizacyjnej, uzgodnienia z rzeczoznawcami p-poż , bhp, san-epid, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. Termin realizacji - 10

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.