Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-19
Warszawa: Adaptacja pomieszczeń (roboty remontowo-budowlane) w budynku Urzędu Dzielnicy Ursus (parter) przy Placu Czerwca 1976 Roku Nr 1, przeznaczonych na Salę Ślubów
Numer ogłoszenia: 284236 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy , Plac Czerwca 1976 roku 1, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4786000, faks 0-22 4786011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń (roboty remontowo-budowlane) w budynku Urzędu Dzielnicy Ursus (parter) przy Placu Czerwca 1976 Roku Nr 1, przeznaczonych na Salę Ślubów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja pomieszczeń (roboty remontowo-budowlane) w budynku Urzędu Dzielnicy Ursus (parter) przy Placu Czerwca 1976 Roku Nr 1, przeznaczonych na Salę Ślubów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 Ustawa o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 23 września 2008 r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) poprzez złożenie oświadczeń oraz dokumentów wymaganych w niniejszej S.I.W.Z. 2) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym 3) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę remontowo-budowlaną o podobnym zakresie o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto; b) musi dysponować lub wykazać, że będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika robót lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów; c) musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, należącą do właściwego samorządu zawodowego lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów; 4) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą być spełnione łącznie. Oceniane będzie łączne doświadczenie wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca musi spełniać warunki określone w ppkt. 1-4. Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione jako spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń opisanych w części II SIWZ i stanowiące załączniki do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk oferta (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 1 do S.I.W.Z ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek oceniany będzie jako spełniony łącznie (sporządzone według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 2). 4. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy musi złożyć ww. oświadczenie (sporządzone według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 3). 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 4). 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączeniem dokumentów potwierdzające, że osoby wskazane w wykazie robót posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwego samorządu zawodowego lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 5). Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, zakres zmian w paragrafie 11 wzoru umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych w Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy
Plac Czerwca 1976 Roku Nr 1
02-495 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój nr 102 na I piętrze Plac Czerwca 1976 Roku Nr 1 02-495 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Remont pokoi w Domu Studenckim Arkona przy ul. Chopina 61 w Szczecinie
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.