Ogłoszenie z dnia 2011-02-23
Dąbrowa Tarnowska: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji inwestycji pn. Rewaloryzacja zabytkowego XIX - wiecznego dworku w Brniu - remont kuchni.
Numer ogłoszenia: 28430 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu , ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. (014) 6422431 w.232.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.dabrowa.okay.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji inwestycji pn. Rewaloryzacja zabytkowego XIX - wiecznego dworku w Brniu - remont kuchni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z prawem budowlanym. Usługa obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jednolity Dz. U.z 2006r nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), a w szczególności: 1) Reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy w zakresie sprawowania kontroli zgodności realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rewaloryzacja zabytkowego XIX - wiecznego dworku w Brniu - remont kuchni z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. 2)Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych urządzeń i wyrobów a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 3)Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego robót. 4)Stwierdzanie gotowości do odbioru końcowego robót wpisem do dziennika budowy oraz poinformowania o tym Zamawiającego. 5)Udział w uzgodnieniach Zamawiającego z Wykonawcami w trakcie realizacji robót dotyczących zmian rozwiązań technicznych mających wpływ na koszt zadania, warunki wykonawstwa, estetykę i jakość robót. 6)Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy. 7)Sprawdzanie stanu zaawansowania robót w oparciu o dokumentację techniczną. 8)Uczestniczenie w przeglądach wynikających z okresu gwarancji i rękojmi. 9)Zapewnienie pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie zgodnie z potrzebami Zamawiającego (pobyt musi udokumentowany przez pracowników Inwestora). 10)Sprawdzanie kosztorysów robót nie objętych wynagrodzeniem ryczałtowym (w przypadku robót dodatkowych) pod względem zgodności ze stanem faktycznym, oraz przekazania sprawdzonych kosztorysów Zamawiającemu, celem zatwierdzenia. 11)Pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach naruszających interes Zamawiającego a mających miejsce w trakcie realizacji nadzoru inwestorskiego lub uzyskanych w związku z pełnieniem nadzoru. 12)Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 13)Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 14)Kontrola ilości i terminowości wykonywania robót. 15)Udziału w odbiorze końcowym zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności do: - przygotowania wymaganych przy odbiorze dokumentów, - udzielenia pomocy przy spisywaniu protokołu odbioru końcowego, - udzielenie pomocy w końcowym rozliczeniu robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. Nie spełnienie w/w warunku skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. Nie spełnienie w/w warunku skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. Nie spełnienie w/w warunku skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. Nie spełnienie w/w warunku skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. Nie spełnienie w/w warunku skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdabrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiatdabrowski.pl oraz Starostwie Powiatowym w Dąbrowie Tarnowskiej ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska pok. nr 39.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Dąbrowie Tarnowskiej ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska pok nr 2 - dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budżet Powiatu Dąbrowskiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej w 2025 roku
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie Krytej Pływalni w Dąbrowie Tarnowskiej w 2025 roku
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Dąbrowie Tarnowskiej
- Doposażenie warsztatów szkolnych w Powiatowym Centrum Edukacji i Kompetencji Zawodowych w Szczucinie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Dąbrowskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gm.Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie-Etap II
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. "MODERNIZACJA I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W RAMACH REALIZACJI ZAŁOŻEŃ PROGRAMU GOSPODARKI NISKOEMISYJNEJ W GMINIE JABŁONNA" W CZĘŚCIACH
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. "Budowa nowej siedziby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu - etap II", przez Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa lewego wału na rzece Stradomce w km 17+400-17+800 oraz 17+800-18+400 Przebudowa lewego wału na Stradomce w km 16+000-17+400
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu w trakcie prowadzenia prac geologicznych których celem jest wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Legnickie Pole GT-1 w m. Legnickie Pole
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.