eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana usług reklamowych i marketingowych pomiędzy Polskim Radiem S.A. a Lang Team - organizatorem 70 Tour de Pologne UCI World Tour 2013 (znak sprawyBZ/SZP-55/13)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-19

Warszawa: Wymiana usług reklamowych i marketingowych pomiędzy Polskim Radiem S.A. a Lang Team - organizatorem 70 Tour de Pologne UCI World Tour 2013 (znak sprawy: BZ/SZP-55/13)
Numer ogłoszenia: 284332 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126767 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana usług reklamowych i marketingowych pomiędzy Polskim Radiem S.A. a Lang Team - organizatorem 70 Tour de Pologne UCI World Tour 2013 (znak sprawy: BZ/SZP-55/13).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana usług reklamowychi marketingowych pomiędzy Polskim Radiem S.A. a Lang Team - organizatorem 70 tour de Pologne UCI World Tour 2013.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LANG TEAM Sp. z o.o., ul. Pachnąca 81, 02-792 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 327714,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 403088,22

  • Oferta z najniższą ceną: 403088,22 / Oferta z najwyższą ceną: 403088,22

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na barterowej wymianie usług reklamowych i marketingowych pomiędzy Polskim Radiem - S.A. a Lang Team Sp. z o.o. Zamówienie w wyżej określonym przedmiocie zostało udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 66 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn,. zm. zwanej dalej ustawą), na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 li a) i b), gdzie Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Przedmiotowe zamówienie można uzyskać tylko od jednego wykonawcy, tj. Lang Team Sp. z o.o. z uwagi na fakt, że Lang Team Sp. z o.o. jest wyłącznym organizatorem wyścigu tej rangi w Polsce. Ponadto, jest autorem i pomysłodawcą cyklu ogólnodostępnej imprezy Skandia Maraton Lang Team w Polsce i od lat jest jednym organizatorem w/w imprezy sportowej. Scenariusz imprezy jest autorską koncepcją Lang Team Sp. z o. o w związku z tym podlega ochronie praw wyłącznych, a zatem wykorzystanie go podczas imprez jest możliwe jedynie po zawarciu umowy z Wykonawcą, tj. Lang Team Sp. z o.o. Ponadto, Lang Team Sp. z o. o posiada ogromne doświadczenie w zakresie organizacji imprez sportowych tak dużej rangi a także wykwalifikowany personel organizacyjny oraz profesjonalne zaplecze techniczne, czyli spełnia niezbędne warunki do organizacji w/w zawodów sportowych. Ponadto, Lang Team sp. z o. o. ma wyłączność (jest posiadaczem licencji) na organizację imprezy pod nazwą Tour de Pologne, wpisanej przez Międzynarodową Unię Kolarską UCI na listę 24 największych i najbardziej prestiżowych imprez kolarskich na świecie. Jednocześnie podkreślenia wymaga fakt, że Turniej Tour de Pologne 2013 skierowany jest do grupy docelowej zgodnej z grupą docelową słuchaczy Programu 1 Polskiego Radia - S.A. (osoby w wieku powyżej 30 tego - aktywnie spędzające czas, o szerokich horyzontach, wyznaczające trendy w grupie, mieszkańcy dużych miast). Tour de Pologne 2013 jest jednym z najważniejszych wydarzeń sportowych w Polsce. W ramach Wyścigu organizowane są min. zawody dla dzieci i młodzieży Mini Tour de Pologne, a także dla wszystkich sympatyków roweru - Tour de Pologne Amatorów. Tour de Pologne cieszy się dużą popularnością nie tylko wśród osób zainteresowanych sportem i jest niekwestionowanym liderem spośród krajowych letnich imprez. Kolarstwo szosowe - Tour de Pologne było w lipcu 2012 najbardziej medialną dyscypliną sportu w Polsce, pod względem wartości reklamy. Zainteresowanie dyscypliną przekłada się także na oglądalność imprezy. Transmisje i relacje z wyścigu oglądało dwóch na trzech badanych. Jakość informacji na temat Tour de Pologne we wszystkich badanych mediach oceniana była bardzo wysoko. Znaczna większość respondentów zgadza się ze wszystkimi pozytywnymi stwierdzeniami dotyczącymi Tour de Pologne.Marka organizatora - Czesława Langa - jest równie silna co marka Tour de Pologne. Zdecydowana większość respondentów kojarzy nazwisko jednego z najwybitniejszych polskich kolarzy i doskonale pamięta jego zasługi dla polskiego i międzynarodowego kolarstwa. Łączna skumulowana widownia 69.Tour de Pologne w telewizji wyniosła 342,8 mln widzów. Wartość mediowa ekspozycji TV: 134,15 mln zł. Łączna liczba zgromadzonych kontaktów poszczególnych marek z widzami: 18,2 mld.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.