eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańKanał Środkowy Obry zad. I - III, gm. Wolsztyn, Przemęt, pow. Wolsztyn, woj. wielkopolskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Poznań: Kanał Środkowy Obry zad. I - III, gm. Wolsztyn, Przemęt, pow. Wolsztyn, woj. wielkopolskie
Numer ogłoszenia: 284376 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu , ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kanał Środkowy Obry zad. I - III, gm. Wolsztyn, Przemęt, pow. Wolsztyn, woj. wielkopolskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kanał Środkowy Obry, zad. I - III, gmina Wolsztyn Przemęt, powiat Wolsztyn, woj. wielkopolskie. Celem inwestycji jest usprawnienie przepływu wody w Kanale Środkowym Obry, stabilizacja zwierciadła wody w kanale i w terenie przyległym oraz ochrona przeciwpowodziowa wałami wybudowanymi wzdłuż Kanału Środkowego Obry. Inwestycja podzielona jest na trzy zadania (odcinki): Zadanie 1 odcinek kanału od km 11+830 do km 13+009 Zakres inwestycji obejmuje wykonanie: - odbudowę Kanału Środkowego Obry, wraz z jego obwałowaniem od km 11+830 do km 13+009 (szer. dna 4,0 m, szer. ławeczki 3,0 m, nachyleniu skarp 1:2, spadku podłużnym dna i = 0,0%o ÷ 0,2%o, z umocnieniem stopy skarp kiszką faszynową 2O20 cm, na geowłókninie filtracyjnej, powyżej darniną pasem szerokości 1,0 m oraz obsiew mieszanką traw, obwałowanie - szer. korony wału 4,0÷2,5m, nachyleniu skarp 1:2,m), ­- budowę jazu na Kanale Środkowym Obry (Pustym) w km 11+840, św. 2,0m, hc=2,0 m (hstałe=0,8 m i hp=1,2 m), ­- budowę jazu na Wodzie Soleckiej przy jej ujściu do Kanału Środkowego Obry, św 3,0 m, hp=2,0 m. ­- budowę przepustu z piętrzeniem na wylocie rowu szczegółowego do Kanału Środkowego Obry w km 12+360 O 0,6 m, hp=1,4 m, l=8 m, ­- wycinka i karczowanie drzew f 10 cm - >75 cm, szt. 322. Zadanie 2 odcinek kanału od km 13+009 do km 16+800 Zakres inwestycji obejmuje wykonanie: - odbudowę Kanału Środkowego Obry, wraz z jego obwałowaniem od km 13+009 (istniejący most na drodze Wroniawy - Solec) do km 16+800. (szer. dna 4,0 m, szer. ławeczki 3,0 m, nachyleniu skarp 1:2, spadku podłużnym dna i = 0,2%o, z umocnieniem stopy skarp kiszką faszynową 2O20 cm, na geowłókninie filtracyjnej, powyżej darniną pasem szerokości 1,0 m oraz obsiew mieszanką traw, obwałowanie - szer. korony wału 4,0÷2,5m, nachyleniu skarp 1:2,m). ­- budowę jazu na Kanale Środkowym Obry w km 13+109, św. 8,0 m, hp = 1,9 m. ­- budowę jazu na Kanale Środkowym Obry w km 16 + 677, św. 8,0m hp=1,65 m. ­- budowę jazu na Kanale Wroniawskim w km 3+695 (przy jej ujściu do Kanału Środkowego Obry), św 3,0 m, hp=1,6 m. ­- budowę 7 szt. przepustów z piętrzeniem na wylocie rowów szczegółowych do Kanału Środkowego Obry, O 0,3÷0,8 m, =hp=0,7÷1,6 m, l=10÷20 m, ­- wycinka i karczowanie drzew fi 10 cm - 75 cm, szt. 407. Zadanie 3 odcinek kanału od km 16+800 do km 21+150 Zakres inwestycji obejmuje wykonanie: - odbudowę Kanału Środkowego Obry, wraz z jego obwałowaniem od km 16+800 do km 21+150 (szer. dna 4,0 m, szer. ławeczki 3,0 m, nachyleniu skarp 1:2, spadku podłużnym dna i= 0,2%o, z umocnieniem stopy skarp kiszką faszynową 2O20 cm, na geowłókninie filtracyjnej, powyżej darniną pasem szerokości 1,0 m oraz obsiew mieszanką traw, obwałowanie - szer. korony wału 4,0÷2,5m, nachyleniu skarp 1:2,m). ­- budowę jazu na Kanale Środkowym Obry w km 19+100, św. 8,0 m, hp = 1,6 m. ­- budowę 10 szt. przepustów z piętrzeniem na wylocie rowów szczegółowych do Kanału Środkowego Obry, O0,6 m, długości l=10÷15 m i wys. piętrzenia hp=1,6 m od strony kanału, ­- wycinka i karczowanie drzew fi 10 cm - 55 cm, szt. 35..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 300.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Wykonawcą może być osobą fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie jako konsorcjum lub grupa podmiotów zrzeszona dla wykonania konkretnego zamówienia. 1.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ ubiegają się podmioty występujące wspólnie to każdy podmiot z osobna musi spełniać warunek, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy. Pozostałe warunki udziału wymienione poniżej podmioty muszą spełniać sumarycznie. 1.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy: 1.3.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy. 1.3.2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.3.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1.3.3.1. wykażą się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje); 1.3.3.1.1. za roboty -odpowiadające swoim rodzajem- Zamawiający uważa roboty budowlane polegające na wykonaniu - budowie lub modernizacji cieków melioracji podstawowych oraz budowli piętrzących, tj. łącznie: - regulacja cieków lub kanałów o łącznej długości min. 6 km i - budowle piętrzące - min. 3 szt., w tym łącznie: - min. 1 szt. o świetle min. 8m i piętrzeniu min. 1,5m i - min. 2 szt. o świetle min. 3m i piętrzeniu min. 1,2m. 1.3.3.1.2. -odpowiadające swoją wartością- Zamawiający uważa - łączną wartość min. 5.000.000,00- zł. 1.3.3.2. dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (np. dyplomy), posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane są uprawnienia budowlane uprawniające zgodnie z Prawem Budowlanym do kierowania robotami budowlanymi odpowiednio jako kierownik budowy lub kierownik robót, w odpowiedniej specjalności i zakresie wymaganej dla przedmiotu zamówienia. Samodzielna funkcja techniczna może być pełniona także przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 17.04.2008 r. Nr 63 poz. 394)).Wymagane uprawnienia musi posiadać: 1.3.3.2.1. osoba, która będzie kierować robotami (kierownik budowy) z uprawnieniami budowlanymi do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności np. wodno-melioracyjnej lub konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, wpisana na aktualną listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, 1.3.3.3. dysponują lub będą dysponować sprzętem, pojazdami i wyposażeniem technicznym w asortymencie i ilościach koniecznych do wykonania zamówienia, 1.3.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 1.3.4.1. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. min. 2.000.000,00 zł. (słownie dwa miliony zł). Środki finansowe podane w walucie innej niż polskiej przeliczone będą według kursów wyznaczonych na dzień składania ofert z Tabeli kursów średnich walut obcych ogłaszanych przez Narodowy Bank Polski. 1.3.4.2. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.3.4.3. Zaakceptują przewidywane warunki płatności/fakturowania: 1.3.4.3.1. Rozliczenie za przedmioty odbioru będzie się odbywać fakturami częściowymi za wykonane etapy lub fakturą końcową za wykonanie całości zadania, zgodnie z tabelą etapów fakturowania. 1.3.4.3.2. Zamawiający przewiduje ilości odbiorów i fakturowania w kolejnych latach: - jedną płatność w 2009 r. do kwoty około 7.000.000,00 zł., - cztery płatności w 2010 r., - cztery płatności w 2011 r., - cztery płatności w 2012 r.. 1.3.4.3.3. Ostatnia płatność po zakończeniu zadania. 1.3.4.3.4. Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczone łącznie fakturami częściowymi nie może przekroczyć 90% wynagrodzenia umownego. 1.3.4.3.5. z terminem zapłaty faktur do 30 dni od daty jej dostarczenia do zamawiającego. 1.3.5. Zapewnią 3 (trzy) letni okres gwarancji wykonania i 14 (czternaście) dni na wykonanie napraw gwarancyjnych. 1.3.6. Część lub całość zamówienia może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 1.3.6.1. W przypadku wykonania robót przez Podwykonawcę, płatność na rzecz Wykonawcy nastąpi po dostarczeniu przez Wykonawcę wraz z fakturą oryginału oświadczenia Podwykonawcy, że otrzymał od Wykonawcy należne mu wynagrodzenie za wykonane roboty. 1.3.7. Wymagane jest przestrzeganie terminów prowadzenia robót, zachowania okresów ochronnych i warunków wykonania robót - określonych w decyzjach administracyjnych wydanych dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego, tj.: 1.3.7.1. przedsięwzięcie realizowane jest w obszarze Natura 2000 Wielki łęg Obrzański PLB300004. 1.3.7.2. wycinkę drzew należy prowadzić bezpośrednio przed rozpoczęciem prac ziemnych w okresie od 1 września do końca lutego na terenie gminy Wolsztyn i od 1 października do końca lutego na terenie gminy Przemęt, 1.3.7.3. prace ziemne wokół drzew i krzewów nieprzewidzianych do wycinki należy wykonać w sposób najmniej im szkodzący. 1.3.7.4. wszystkie prace mogące zakłócić przebieg rozrodu ptaków należy wykonać poza sezonem lęgowym, który przypada na okres od 1 marca do 15 lipca. 1.3.7.5. zabrania się składowania urobku pochodzącego z pogłębienia i poszerzenia koryta Kanału w obrębie łąk, zadrzewień i zakrzaczeń. 1.3.7.6. na odcinku w km 12+300 na prawym brzegu Kanału zabrania się naruszenia struktury lasu-grądu ze stanowiskiem storczyka kruszczyka szerokolistnego. 1.3.7.7. w przypadku zbioru roślin objętych ochroną gatunkową, tj. storczyka kruszczyka szerokolistnego oraz na inne czynności podlegające zakazom lub ograniczeniom zgodnie z art. 56 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. nr 92 poz. 880 ze zm.) należy uzyskać zezwolenie Ministra Środowiska 1.3.7.8. po zakończeniu inwestycji obszar objęty robotami ziemnymi należy biologicznie zrekultywować i obsiać mieszanką traw rodzimych gatunków roślin. 1.3.8. Zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji). 1.3.9. Spełnią pozostałe wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1.4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się (na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy): 1.4.1. wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 1.4.2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 1.4.3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4.4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 1.4.10. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1.4.11. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy; 1.4.12. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 1.4.13. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy; 1.4.14. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 1.5. Ocena spełnienia warunków udziału: 1.5.1. Ocenia spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegać będzie na badaniu i ocenie treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału jako spełniony lub niespełniony. 1.5.2. Zamawiający wykluczy wykonawcę z ubiegania się o zamówienie publiczne w konsekwencji negatywnej oceny prawa wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne lub też braku zdolności albo braku potwierdzenia zdolności do wykonania zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 1.5.2.1. O wykluczeniu z postępowania zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 1.5.2.2. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą i nie podlega dalszemu rozpatrywaniu. 1.5.3. W toku badania i oceny złożonych ofert, zamawiający: 1.5.3.1. wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 1.5.3.2. zgodnie z art.87 ust.1 ustawy, zamawiający może żądać złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 1.5.3.3. nie będzie prowadził negocjacji z wykonawcą, dotyczących złożonej oferty. 1.5.3.4. poprawi w ofercie (niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona): 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 1.5.4. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy, a złożona przez wykonawcę oferta nie będzie brała udziału w ocenie ofert w oparciu o kryteria oceny ofert, w przypadku: 1.5.4.1. treść oferty jest niezgodna z ustawą; 1.5.4.2. gdy treść złożonej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy; 1.5.4.3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 1.5.4.4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 1.5.4.5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 1.5.4.6. zawiera błędy obliczeniu ceny; 1.5.4.7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie przez Zamawiającego w ofercie innej omyłki (o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy) polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, 1.5.4.8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty : 1.6. Ofertę - sporządzoną zgodnie z wzorem formularza oferty (wg załącznika SIWZ Formularz oferty), 1.7. Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy złożone na formularzu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ do Formularza Oferty oraz w załączeniu: 1.7.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie); 1.7.2. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów. 1.7.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie); 1.7.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie); 1.7.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie); 1.7.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie); 1.7.7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności, 1.7.7.1. wraz z potwierdzeniem opłacenia (składki) polisy, jeżeli nie wynika to z samej polisy. 1.8. Wykonawcy występujący wspólnie winni dołączyć dokument, w którym usta?nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 1.9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania: 1.9.1. za roboty -odpowiadające swoim rodzajem- Zamawiający uważa roboty budowlane polegające na wykonaniu - budowę lub modernizację cieków melioracji podstawowych oraz budowli piętrzących, tj. łącznie: - regulacja cieków lub kanałów o łącznej długości min. 6 km i - budowle piętrzące - min. 3 szt., w tym łącznie: - min. 1 szt. o świetle min. 8m i piętrzeniu min. 1,5m i - min. 2 szt. o świetle min. 3m i piętrzeniu min. 1,2m. 1.9.2. za roboty -odpowiadające swoją wartością- Zamawiający uważa - na łączną wartość min. 5.000.000,00- zł. 1.9.3. oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje); 1.10. wykazu osób (na Formularzu oferty), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz odpowiednio dokumenty: 1.10.1. stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek osiadania takich uprawnień. Wymagane są uprawnienia budowlane uprawniające zgodnie z Prawem Budowlanym do kierowania robotami budowlanymi odpowiednio jako kierownik budowy lub kierownik robót, w odpowiedniej specjalności i zakresie wymaganej dla przedmiotu zamówienia. Samodzielna funkcja techniczna może być pełniona także przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 17.04.2008 r. Nr 63 poz. 394)).Wymagane uprawnienia musi posiadać: 1.10.1.1. osoba, która będzie kierować robotami (kierownik budowy) z uprawnieniami budowlanymi do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności np. wodno-melioracyjnej, konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, wpisana na aktualną listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, 1.10.2. dyplomy lub dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, 1.10.3. potwierdzenie wpisu na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, 1.10.4. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.11. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Środki finansowe podane w walucie innej niż polskiej przeliczone będą według kursów na wyznaczony dzień składania ofert z Tabeli kursów średnich walut obcych ogłaszanych przez Narodowy Bank Polski. 1.12. JEŻELI WYKONAWCA MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ, ZAMIAST DOKUMENTÓW: 1.12.1. ZAMIAST DOKUMENTÓW: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych c) i informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, - wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.12.2. Zamiast informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy: - wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.12.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony odpowiednio jak powyżej. 1.12.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wykonania zamówienia: 1.13. Tabela proponowanych etapów fakturowania i Propozycja harmonogramu realizacji zamówienia - jako wypełnione załącznik nr 2 i 3 SIWZ zawierające proponowane przez wykonawcę terminy realizacji i etapów fakturowania. Terminy, zakresy i wartości etapów fakturowania ostatecznie zostaną ustalone na etapie podpisywania umowy po obustronnym uzgodnieniu. 1.14. KOSZTORYS OFERTOWY sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, 60-967 Poznań, ul. Piekary 17, pok. 105..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu , 60-967 Poznań, ul. Piekary 17 - sekretariat - pok. 201..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt inwestycyjny finansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś. 1, działanie 125, schemat II - Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.