Ogłoszenie z dnia 2008-10-24
Rawicz: Dostawa krzeseł drewnianych, krzeseł, foteli i sof biurowych, foteli i krzeseł gabinetowych, krzeseł ze sklejki i stolików oraz zestawu gabinetowego
Numer ogłoszenia: 284389 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym, ul. 17 Stycznia 28, Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5468571, faks 065 5452108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł drewnianych, krzeseł, foteli i sof biurowych, foteli i krzeseł gabinetowych, krzeseł ze sklejki i stolików oraz zestawu gabinetowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - krzeseł drewnianych, - krzeseł, foteli i sof biurowych, - foteli i krzeseł gabinetowych, - krzeseł ze sklejki i stolików, - zestawu gabinetowego. Zamówienie zostało podzielone na 5 zadań (części): - zadanie nr 1: Krzesła drewniane, - zadanie nr 2: Krzesła, fotele i sofy biurowe, - zadanie nr 3: Fotele i krzesła gabinetowe, - zadanie nr 4: Krzesła ze sklejki i stoliki, - zadanie nr 5: Zestaw gabinetowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 369403.73 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Krzesła drewniane
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Mariusz Kowalczyk, ul. Jagiełły 25, 56-416 TWARDOGÓRA, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7650
- Oferta z najniższą ceną: 7650 oferta z najwyższą ceną: 9900
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Krzesła, fotele i sofy biurowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MPC Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Podrez-Raczycka Magdalena, ul.Wrocławska 1D, 55-040 BIELANY WROCŁAWSKIE - WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 232396,88
- Oferta z najniższą ceną: 232396,88 oferta z najwyższą ceną: 243170,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Fotele i krzesła gabinetowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIRAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Adama 1, 40-467 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11663,00
- Oferta z najniższą ceną: 11663,00 oferta z najwyższą ceną: 13510,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Krzesła ze sklejki i stoliki
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Autoryzowana Grupa Meblowa Dynamico Spółka Jawna R. Filus, J. Totoń, ul. Krzemienna 11, 40-513 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 91409,85
- Oferta z najniższą ceną: 91409,85 oferta z najwyższą ceną: 100013,13
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zestaw gabinetowy
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M SMART OFFICE KATOWICE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
M SMART OFFICE KATOWICE SP. Z O.O.
- Mikomax 9 - Meble Biurowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Złota 5A, 40-102 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 26284,00
- Oferta z najniższą ceną: 26284,00 oferta z najwyższą ceną: 31070,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Zakup serwera i oprogramowania informatycznego w zakresie radiologii (RIS + PACS) oraz integracja ze szpitalnym systemem informatycznych (HIS- Eskulap)
- Zakup i dostawa sprzętu lab. dla ZSPT CKU w Boj. w r. pr. Nowe pracownie kształcenia zaw. w szkołach P. Rawickiego - dla rozwoju gosp. poł Wlkp- gr. optyka
- Roboty budowlane w obiektach przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Rawicz w ramach pn. : "Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz"
- Remont instalacji wodociągowej dwóch zbiorników zewnętrznych w Zakładzie Karnym w Rawiczu
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w Żninie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 75 szt. krzeseł konferencyjnych z pulpitem
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa foteli i innych mebli biurowych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2025 roku
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.