Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-19
Stargard Szczeciński: Przewóz uczniów z terenu gminy Stargard Szczeciński do Szkoły Podstawowej w Grzędzicach, Szkoły Podstawowej w Małkocinie, Gimnazjum Gminy Stargard Szczeciński oraz Szkoły Podstawowej nr 8 w Stargardzie Szczecińskim wraz z zapewnieniem im opieki w okresie od 01.09.2013r. do 30.06.2014r.
Numer ogłoszenia: 284390 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński , ul. Ceglana 11, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5783884.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina.stargard.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów z terenu gminy Stargard Szczeciński do Szkoły Podstawowej w Grzędzicach, Szkoły Podstawowej w Małkocinie, Gimnazjum Gminy Stargard Szczeciński oraz Szkoły Podstawowej nr 8 w Stargardzie Szczecińskim wraz z zapewnieniem im opieki w okresie od 01.09.2013r. do 30.06.2014r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu obejmuje: 1.Wykonywanie przez Wykonawcę w okresie od 01.09.2013r. do 30.06.2014r. przewozu uczniów szkół podstawowych i Gimnazjum Gminy prowadzonych przez Gminę Stargard Szczeciński oraz Szkoły Podstawowej nr 8 w Stargardzie Szczecińskim . Przewóz uczniów będzie odbywał się z miejsca ich zamieszkania do siedzib szkół i z siedzib szkół do miejsca ich zamieszkania zgodnie z planem przewozów opracowanym przez Zamawiającego dla części I, II, III i V zamówienia. Natomiast dla części IV zamówienia przewóz uczniów będzie odbywał się zgodnie z potrzebami szkół i po każdorazowym uzgodnieniu z Zamawiającym. 2.Liczba uczniów jest wielkością prognozowaną i może się zmienić w trakcie realizacji zamówienia, 3.Przewóz odbywa się w dni nauki szkolnej dla części I, II, III i V zamówienia, natomiast dla części IV w dni nauki szkolnej i w dni wolne od nauki. W przypadku odpracowywania zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z obowiązującym planem przewozów. 4.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekuna w każdym środku transportu w trakcie przewozu uczniów na zajęcia lekcyjne i z zajęć lekcyjnych. Opiekun winien czuwać nad bezpieczeństwem uczniów podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu. 5.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić miejsca siedzące wszystkim przewożonym uczniom, 6.Wykonawca jest zobowiązany przyjąć, zaakceptować i wypełnić następujące warunki wykonania zamówienia, dotyczące bezpieczeństwa transportu dzieci związane z przewozami szkolnymi: - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007, Nr 125 poz. 874 ze zm.) - bezwzględne przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.). 7. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć autobusy będące jego własnością i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem, 8. Środki transportu przeznaczone do przewozu muszą być sprawne technicznie i posiadać aktualne przeglądy techniczne, podczas realizacji zamówienia, ponadto muszą być utrzymane w należytej czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów, 9. Plan przewozów może podlegać modyfikacjom w trakcie realizacji zamówienia. Modyfikacje planu przewozów mogą dotyczyć godzin, ilości uczniów i krotności przywozów i odwozów. 10. Przedmiot zamówienia składa się z czterech części: Część I. Przewóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Małkocinie. Przewóz obejmuje uczniów z miejscowości: Warchlino (11 uczniów), Warchlinko (2 uczniów), Siwkowo (2 uczniów), Kiczarowo (17 uczniów),Grabowo (18 uczniów). Łącznie 50 uczniów. Planowany harmonogram przywozu i odwozów uczniów będzie się przedstawiał następująco: Przywóz Odwóz I Warchlino - 7:25 SP Małkocin-13:15 Warchlinko - 7:30 Siwkowo- 13:20 Siwkowo - 7:35 Warchlino- 13:25 SP Małkocin - 7:45 Warchlinko- 13:30 Kol. Grabowo Dolna - 7:55 SP Małkocin-13:40 Kol. Kiczarowo - 8:00 Kol.Grabowo. Dolna-13:50 Kiczarowo - 8:05 Kol. Kiczarowo-13:55 Kol. Grabowo Górna - 8:10 Kiczarowo - 14:00 Grabowo - 8:15 Kol.Grabowo Górna-14:05 SP Małkocin - 8:25 SP Małkocin - 14:20 Odwóz II SP Małkocin - 14:55 Siwkowo - 15:00 Warchlino - 15:05 Warchlinko - 15:10 SP Małkocin - 15:20 Kol.Grabowo Dolna- 15:30 Kol. Kiczarowo - 15:35 Kiczarowo - 15:40 Kol. Grabowo Górna - 15:45 Grabowo - 15:50 Szacowana dzienna liczba km wg planowanego harmonogramu - około 120 km. Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy. Przewiduje się około 184 dni nauki szkolnej. Część II Przewóz uczniów do i z Gimnazjum Gminy Stargard Szczeciński. Zalecane przez Zamawiającego trasy: 1.Miejscowości: Barzkowice (7 uczniów), Golina (8 uczniów), Pęzino ( 35 uczniów), Ulikowo (14 uczniów). Łącznie 64 uczniów. Planowany harmonogram przywozu i odwozów uczniów przedstawia się następująco: Przywóz Barzkowice - 7:10 Golina - 7:15 Pęzino - 7:20 Ulikowo - 7:25 Stargard Gimnazjum - 7:45 Odwóz pn.- czw. Odwóz piątek Stargard Gimnazjum - 14:30 Stargard Gimnazjum- 13:40 Ulikowo - 14:50 Ulikowo - 14:00 Pęzino- 14:55 Pęzino - 14:05 Golina - 15:00 Golina - 14:10 Barzkowice - 15:05 Barzkowice - 14:15 Szacowana dzienna liczba km wg planowanego harmonogramu około 48 km. Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy. Przewiduje się około 184 dni nauki szkolnej. 2.Miejscowości: Krąpiel (18 uczniów), Trzebiatów (15 uczniów). Łącznie 33 uczniów. Planowany harmonogram przywozu i odwozów uczniów przedstawia się następująco. Przywóz Krąpiel - 7:15 Trzebiatów - 7:20 Stargard Gimnazjum - 7:40 Odwóz pn-czw. Odwóz piątek Stargard Gimnazjum - 14:30 Stargard Gimnazjum - 13:40 Trzebiatów - 14:50 Trzebiatów - 14:00 Krąpiel - 14:55 Krąpiel - 14:05 Szacowana dzienna liczba km wg planowanego harmonogramu około 40 km. Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy. Przewiduje się około 184 dni nauki szkolnej. 3.Miejscowości: Warchlino, Warchlinko i Siwkowo (7 uczniów), Kolonia Grabowo Górna, Grabowo (5 uczniów), Kiczarowo (1 uczeń). Łącznie 13 uczniów. Planowany harmonogram przywozu i odwozów uczniów będzie następujący: Przywóz Warchlino - 7:00 Warchlinko - 7:05 Siwkowo - 7:10 Kol. Grabowo Górna - 7:25 Grabowo - 7:30 Kiczarowo - 7:35 Stargard Gimnazjum - 7:50 Odwóz pn.- czw. Odwóz piątek Stargard Gimnazjum - 14:30 Stargard Gimnazjum - 13:40 Kiczarowo - 14:45 Kiczarowo - 13:55 Grabowo - 14:50 Grabowo - 14:00 Kol. Grabowo górna - 14:55 Kol. Grabowo Górna - 14:05 Siwkowo - 15:10 Siwkowo - 14:15 Warchlino - 15:15 Warchlino - 14:20 Warchlinko - 15:20 Warchlinko - 14:25 Szacowana dzienna liczba km wg planowanego harmonogramu około 66 km. Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy. Przewiduje się około 184 dni nauki szkolnej. Część III. Przewóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Grzędzicach. 1.Przewóz uczniów obejmuje miejscowości: Koszewo (11 uczniów), Koszewko (8 uczniów), Wierzchląd (3 uczniów), Skalin (6 uczniów), Lipnik (6 uczniów). Łącznie 34 uczniów. Planowany harmonogram przywozu i odwozów uczniów przedstawia się następująco: Przywóz Koszewo - 7:15 Koszewko - 7:20 Wierzchląd - 7:25 Skalin - 7:30 Lipnik - 7:40 SP Grzędzice - 7:45 Odwóz I Odwóz II SP Grzędzice - 13:30 SP Grzędzice - 15:00 Lipnik - 13:35 Lipnik - 15:05 Skalin - 13:45 Skalin - 15:15 Wierzchląd - 13:50 Wierzchląd - 15:20 Koszewko - 13:55 Koszewko - 15:25 Koszewo - 14:00 Koszewo - 15:30 Szacowana dzienna liczba km wg planowanego harmonogramu około 66 km. Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy. Przewiduje się około 184 dni nauki szkolnej. 2.Miejscowości: Żarowo (7 uczniów), Lubowo (5 uczniów), Grzędzice-Majątek (8 uczniów). Łącznie 20 uczniów. Planowany harmonogram przywozu i odwozów uczniów przedstawia się następująco. Przywóz Lubowo - 7:20 Żarowo - 7:25 Grzędzice-Majątek - 7:40 SP Grzędzice - 7:50 Odwóz I Odwóz II SP Grzędzice - 13:30 SP Grzędzice - 15:00 Grzędzice Majątek -13:40 Grzędzice Majątek - 15:10 Żarowo - 13:55 Żarowo - 15:25 Lubowo - 14:00 Łubowo - 15:30 Szacowana dzienna liczba km wg planowanego harmonogramu około 35 km. Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy. Przewiduje się około 184 dni nauki szkolnej. Część IV. Przewozy uczniów na zajęcia pozalekcyjne, konkursy i zawody międzyszkolne według zapotrzebowania szkół prowadzonych przez Gminę Stargard Szczeciński na podstawie odrębnego rozliczenia faktycznie wykonanej usługi w oparciu o ustaloną stawkę za 1 km. Przewidywana ilość km - około 5000 km w całym roku szkolnym. Zakładana liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca, w którym uczniowie wsiadają i zjazdu z miejsca, w którym uczniowie wysiadają. Przebieg trasy każdorazowo ustala Zamawiający. Część V. Przewóz uczniów z miejscowości Kurcewo do i ze Szkoły Podstawowej nr 8 w Stargardzie Szczecińskim. Przewóz uczniów obejmuje miejscowość Kurcewo - 13 osób. Planowany harmonogram przywozu i odwozów uczniów przedstawia się następująco: Przywóz Kurcewo - 7:25 SP nr 8 - 7:40 Odwóz SP nr 8 - 16:00 Kurcewo - 16:15 Szacowana dzienna liczba km wg planowanego harmonogramu około 9 km. Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy. Przewiduje się około 184 dni nauki szkolnej. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8- Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na transport drogowy osób.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na dowożeniu uczniów do szkoły, usługa powinna być wykonywana przynajmniej przez okres jednego roku szkolnego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednią ilością środków transportu, które są sprawne technicznie oraz posiadają aktualne badania techniczne.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada opłaconą polisę, a w [przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 150 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
referencje
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności . 2.Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty. 3.Umowa może być zmieniona lub rozwiązana jeżeli realizacja umowy nie leży w interesie publicznym lub narusza zasady finansów publicznych. 4.Strony ustalają, że możliwa jest zmiana postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany przepisów dotyczących wysokości podatku od towarów i usług lub wystąpienia klęsk żywiołowych uniemożliwiających jej realizację.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmina.stargard.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński, ul. Ceglana 11, 73-110 Stargard Szczeciński..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński, ul. Ceglana 11, 73-110 Stargard Szczeciński, pokój nr 6..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu dla osób niepełnosprawnych z terenu gminy Barczewo do Środowiskowego Domu Samopomocy oraz na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zamieszkałych na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu
- "Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej w okresie od 02 stycznia 2025 roku do 26 czerwca 2025 roku"
- "Usługa cateringu dla oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Twórców Polskiej Miedzi w Jędrzychowie"
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Bystrzyca Kłodzka do placówek oświatowych w 2025 r.
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w 2025 roku
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.