eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KomańczaZorganizowanie i przeprowadzenie kursu podstawy obsługi komputera

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-26

Komańcza: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu podstawy obsługi komputera
Numer ogłoszenia: 284446 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240002 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza, woj. podkarpackie, tel. 013 467-70-49, faks 0-13 4677011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu podstawy obsługi komputera.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu: - Podstawy obsługi komputera - 1 edycja dla 10 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Łupkowie. 2.Celem nauczania jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu. 3.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania programu kursu zgodnie z obowiązującymi przepisami m. in. Rozporządzeniem do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 622) oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. Nr 37, poz. 337 ze zm.). 4.Program kursu powinien zawierać w szczególności:a) nazwę i zakres kursu,b) czas trwania i sposób organizacji kursu,c) wymagania wstępne dla uczestników kursu,d) cel kursu,e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej,f) treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) sposób sprawdzania efektów kursu.5.Program kursu Wykonawca powinien dołączyć do oferty.6.Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem kursu zgodnym z obowiązującymi przepisami, który powinien zawierać 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina dydaktyczna to 45 minut) i powinien składać się z zajęć teoretycznych i praktycznych. Zajęcia teoretyczne w czasie kursu nie mogą trwać dłużej niż 1/3 wszystkich godzin dydaktycznych;7. Kursy będą realizowane sukcesywnie w dni powszednie od poniedziałku do soboty (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach 8:00 - 17:00. Maksymalna dzienna liczba godzin kursu nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. 8. Miejsce realizacji kursu: teren Zakładu Karnego w Łupkowie Łupków 45 38-543 Komańcza.9. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić sale dydaktyczne z wyposażeniem do zajęć teoretycznych oraz wskazać miejsca, w których odbywać się będą zajęcia praktyczne.10. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym przede wszystkim koszty:1) ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków osób uczestniczących w kursie, 2) materiałów edukacyjnych na potrzeby zajęć teoretycznych, w tym materiałów piśmienniczych niezbędnych do prowadzenia notatek, przyborów do pisania, skryptów lub podręczników zgodnych z tematyką kursu oraz materiałów do praktycznej nauki zawodu w ramach realizowanego kursu.3) wymaganych badań lekarskich osób uczestniczących w kursie, przeprowadzonych w celu uzyskania stosownego zaświadczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia nauki,4) zaliczenia określonego programem kursu. 11. Wykonawca w trakcie trwania kursu zapewni warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy i ppoż.12. Przeprowadzony kurs zakończy się zaliczeniem w formie ustalonej przez Wykonawcę określonej w programie kursu stanowiącym załącznik nr 1 do umowy13. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej:a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający imienną listę obecności podpisywaną przez uczestników kursu długopisem koloru niebieskiego lub zielonego, wymiar godzin i tematy zajęć, b) listy obecności uczestników i wykładowców,c) ankiety oceniającej kurs, d) listy potwierdzające odbiór odzieży roboczej, środków ochrony osobistej i materiałów szkoleniowych,e) kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,f) rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,g) dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników kursu i potwierdzenie dokonania opłaty z tego tytułu,h) protokół z przeprowadzonego zaliczenia określonego programem kursu. 14. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania wzoru ankiety dla uczestników kursu służącej do oceny kursu (wzór ankiety wykonawca powinien dołączyć do oferty).15. Wykonawca powinien posiadać status organizatora kształcenia określony w Rozporządzeniem do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 622)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 30.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp z o.o., os. Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14990,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.