Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Warszawa: Świadczenie usług prania dla obiektów Kancelarii Prezydenta RP
Numer ogłoszenia: 284455 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 695 21 30, faks 22 695 21 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prania dla obiektów Kancelarii Prezydenta RP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia na sukcesywne świadczenie usług prania wraz z suszeniem, maglowaniem, prasowaniem oraz z odbiorem i dostawą do poszczególnych obiektów Zamawiającego wg następującego podziału na części, tj.: a) część I - Usługa prania dla Zespołu Rezydencji Belweder-Klonowa b) część II - Usługa prania dla Rezydencji Belweder w Warszawie c) część III - Usługa prania dla Pałacu Prezydenckiego; d) część IV - Usługa prania dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego e) część V - Usługa prania dla Kancelarii Prezdenta RP f) część VI - Usługa prania dla Centrum Konferencyjno-Reprezentacyjnego Jurata-Hel g) cześć VII - Usługa prania dla Dworku Prezydenta RP - Ośrodek Informacyjno-Edukacyjny w Ciechocinku h) część VIII - Usługa prania dla Rezydencji Prezydenta RP Zamek w Wiśle - Narodowy Zespół Zabytkowy i) część IX - Usługa prania dla obiektu w Rudzie Tarnowskiej Zakres usług z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż ilości podane w załączniku nr 2 do SIWZ mają charakter orientacyjny, zostały określone na podstawie potrzeb z lat ubiegłych i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktycznie przekazywane ilości prania będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. Mając na względzie zachowanie wysokiej jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zwłaszcza w części I, II i III, przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego, można zapoznać się i obejrzeć prawidłowo wykonaną usługę. Termin należy uzgadniać do dnia 10 listopada 2011 roku z przedstawicielem Zamawiającego panią Lucyną Sak nr tel. 22 695 29 42; kom. 721 800 536. Wszelkie konsekwencje wynikające z niedopełnienia czynności, o której mowa powyżej obciążają Wykonawcę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.00.00-2, 98.31.50.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług prania o łącznej wartość brutto nie mniejszej niż wartości podane poniżej odpowiednio dla wybranej części: cześć I - 200.000,00 zł brutto część II - 90.000,00 zł brutto część III - 300.000,00 zł brutto część IV - 4.000,00 zł brutto część V - 100.000,00 zł brutto część VI - 30.000,00 zł brutto część VII - 1.000,00 zł brutto część VIII - 80.000,00 zł brutto część IX - 15.000,00 zł brutto oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ); 3. Formularz cenowy (załącznik nr 7 do SIWZ); 4. W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona zmiany stawki podatku (VAT) na usługi będące przedmiotem zamówienia - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prezydent.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2011 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa prania dla Zespołu Rezydencji Belweder-Klonowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia na sukcesywne świadczenie usług prania wraz z suszeniem, maglowaniem, prasowaniem oraz z odbiorem i dostawą do poszczególnych obiektów Zamawiającego. Zakres usług z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż ilości podane w załączniku nr 2 do SIWZ mają charakter orientacyjny, zostały określone na podstawie potrzeb z lat ubiegłych i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktycznie przekazywane ilości prania będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. Mając na względzie zachowanie wysokiej jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zwłaszcza w części I, II i III, przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego, można zapoznać się i obejrzeć prawidłowo wykonaną usługę. Termin należy uzgadniać do dnia 10 listopada 2011 roku z przedstawicielem Zamawiającego panią Lucyną Sak nr tel. 22 695 29 42; kom. 721 800 536. Wszelkie konsekwencje wynikające z niedopełnienia czynności, o której mowa powyżej obciążają Wykonawcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.00.00-2, 98.31.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa prania dla Rezydencji Belweder w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia na sukcesywne świadczenie usług prania wraz z suszeniem, maglowaniem, prasowaniem oraz z odbiorem i dostawą do poszczególnych obiektów Zamawiającego. Zakres usług z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż ilości podane w załączniku nr 2 do SIWZ mają charakter orientacyjny, zostały określone na podstawie potrzeb z lat ubiegłych i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktycznie przekazywane ilości prania będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. Mając na względzie zachowanie wysokiej jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zwłaszcza w części I, II i III, przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego, można zapoznać się i obejrzeć prawidłowo wykonaną usługę. Termin należy uzgadniać do dnia 10 listopada 2011 roku z przedstawicielem Zamawiającego panią Lucyną Sak nr tel. 22 695 29 42; kom. 721 800 536. Wszelkie konsekwencje wynikające z niedopełnienia czynności, o której mowa powyżej obciążają Wykonawcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.00.00-2, 98.31.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa prania dla Pałacu Prezydenckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia na sukcesywne świadczenie usług prania wraz z suszeniem, maglowaniem, prasowaniem oraz z odbiorem i dostawą do poszczególnych obiektów Zamawiającego. Zakres usług z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż ilości podane w załączniku nr 2 do SIWZ mają charakter orientacyjny, zostały określone na podstawie potrzeb z lat ubiegłych i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktycznie przekazywane ilości prania będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. Mając na względzie zachowanie wysokiej jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zwłaszcza w części I, II i III, przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego, można zapoznać się i obejrzeć prawidłowo wykonaną usługę. Termin należy uzgadniać do dnia 10 listopada 2011 roku z przedstawicielem Zamawiającego panią Lucyną Sak nr tel. 22 695 29 42; kom. 721 800 536. Wszelkie konsekwencje wynikające z niedopełnienia czynności, o której mowa powyżej obciążają Wykonawcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.00.00-2, 98.31.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa prania dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia na sukcesywne świadczenie usług prania wraz z suszeniem, maglowaniem, prasowaniem oraz z odbiorem i dostawą do poszczególnych obiektów Zamawiającego. Zakres usług z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż ilości podane w załączniku nr 2 do SIWZ mają charakter orientacyjny, zostały określone na podstawie potrzeb z lat ubiegłych i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktycznie przekazywane ilości prania będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. Mając na względzie zachowanie wysokiej jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zwłaszcza w części I, II i III, przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego, można zapoznać się i obejrzeć prawidłowo wykonaną usługę. Termin należy uzgadniać do dnia 10 listopada 2011 roku z przedstawicielem Zamawiającego panią Lucyną Sak nr tel. 22 695 29 42; kom. 721 800 536. Wszelkie konsekwencje wynikające z niedopełnienia czynności, o której mowa powyżej obciążają Wykonawcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.00.00-2, 98.31.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa prania dla Kancelarii Prezydenta RP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia na sukcesywne świadczenie usług prania wraz z suszeniem, maglowaniem, prasowaniem oraz z odbiorem i dostawą do poszczególnych obiektów Zamawiającego. Zakres usług z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż ilości podane w załączniku nr 2 do SIWZ mają charakter orientacyjny, zostały określone na podstawie potrzeb z lat ubiegłych i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktycznie przekazywane ilości prania będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. Mając na względzie zachowanie wysokiej jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zwłaszcza w części I, II i III, przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego, można zapoznać się i obejrzeć prawidłowo wykonaną usługę. Termin należy uzgadniać do dnia 10 listopada 2011 roku z przedstawicielem Zamawiającego panią Lucyną Sak nr tel. 22 695 29 42; kom. 721 800 536. Wszelkie konsekwencje wynikające z niedopełnienia czynności, o której mowa powyżej obciążają Wykonawcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.00.00-2, 98.31.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa prania dla Centrum Konferencyjno-Reprezentacyjnego Jurata-Hel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia na sukcesywne świadczenie usług prania wraz z suszeniem, maglowaniem, prasowaniem oraz z odbiorem i dostawą do poszczególnych obiektów Zamawiającego. Zakres usług z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż ilości podane w załączniku nr 2 do SIWZ mają charakter orientacyjny, zostały określone na podstawie potrzeb z lat ubiegłych i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktycznie przekazywane ilości prania będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. Mając na względzie zachowanie wysokiej jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zwłaszcza w części I, II i III, przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego, można zapoznać się i obejrzeć prawidłowo wykonaną usługę. Termin należy uzgadniać do dnia 10 listopada 2011 roku z przedstawicielem Zamawiającego panią Lucyną Sak nr tel. 22 695 29 42; kom. 721 800 536. Wszelkie konsekwencje wynikające z niedopełnienia czynności, o której mowa powyżej obciążają Wykonawcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.00.00-2, 98.31.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługa prania dla Dworku Prezydenta RP - Ośrodek Informacyjno-Edukacyjny w Ciechocinku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia na sukcesywne świadczenie usług prania wraz z suszeniem, maglowaniem, prasowaniem oraz z odbiorem i dostawą do poszczególnych obiektów Zamawiającego. Zakres usług z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż ilości podane w załączniku nr 2 do SIWZ mają charakter orientacyjny, zostały określone na podstawie potrzeb z lat ubiegłych i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktycznie przekazywane ilości prania będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. Mając na względzie zachowanie wysokiej jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zwłaszcza w części I, II i III, przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego, można zapoznać się i obejrzeć prawidłowo wykonaną usługę. Termin należy uzgadniać do dnia 10 listopada 2011 roku z przedstawicielem Zamawiającego panią Lucyną Sak nr tel. 22 695 29 42; kom. 721 800 536. Wszelkie konsekwencje wynikające z niedopełnienia czynności, o której mowa powyżej obciążają Wykonawcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.00.00-2, 98.31.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługa prania dla Rezydencji Prezydenta RP Zamek w Wiśle - Narodowy Zespół Zabytkowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia na sukcesywne świadczenie usług prania wraz z suszeniem, maglowaniem, prasowaniem oraz z odbiorem i dostawą do poszczególnych obiektów Zamawiającego. Zakres usług z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż ilości podane w załączniku nr 2 do SIWZ mają charakter orientacyjny, zostały określone na podstawie potrzeb z lat ubiegłych i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktycznie przekazywane ilości prania będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. Mając na względzie zachowanie wysokiej jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zwłaszcza w części I, II i III, przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego, można zapoznać się i obejrzeć prawidłowo wykonaną usługę. Termin należy uzgadniać do dnia 10 listopada 2011 roku z przedstawicielem Zamawiającego panią Lucyną Sak nr tel. 22 695 29 42; kom. 721 800 536. Wszelkie konsekwencje wynikające z niedopełnienia czynności, o której mowa powyżej obciążają Wykonawcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.00.00-2, 98.31.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługa prania dla obiektu w Rudzie Tarnowskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia na sukcesywne świadczenie usług prania wraz z suszeniem, maglowaniem, prasowaniem oraz z odbiorem i dostawą do poszczególnych obiektów Zamawiającego. Zakres usług z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż ilości podane w załączniku nr 2 do SIWZ mają charakter orientacyjny, zostały określone na podstawie potrzeb z lat ubiegłych i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktycznie przekazywane ilości prania będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. Mając na względzie zachowanie wysokiej jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zwłaszcza w części I, II i III, przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego, można zapoznać się i obejrzeć prawidłowo wykonaną usługę. Termin należy uzgadniać do dnia 10 listopada 2011 roku z przedstawicielem Zamawiającego panią Lucyną Sak nr tel. 22 695 29 42; kom. 721 800 536. Wszelkie konsekwencje wynikające z niedopełnienia czynności, o której mowa powyżej obciążają Wykonawcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.00.00-2, 98.31.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Usługi bieżącej konserwacji i napraw samochodów eksploatowanych w MzOR ARiMR w 2025 r."
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi pralniczej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2025
- Kompleksowa usługa pralnicza wraz z opcją dzierżawy pościeli
- Sukcesywne świadczenie usług prania i dezynfekcji asortymentu na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PIŁKA- ZAMYŚLIN W 2025 ROKU.
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Bytomiu i Oddziału Zewnętrznego w Zabrzu
- "Usługa pralnicza dla DPS w Krasnymstawie"(21.2024.)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.