eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górowo IławeckieWYKONANIE AKTUALIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW PO URZĄDZANIU LASU W NADLEŚNICTWIE GÓROWO IŁAWECKIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-13

Górowo Iławeckie: WYKONANIE AKTUALIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW PO URZĄDZANIU LASU W NADLEŚNICTWIE GÓROWO IŁAWECKIE
Numer ogłoszenia: 284481 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Górowo Iławeckie , ul. Sikorskiego 30, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7611930, 7610598, faks 089 7611931.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_gorowo_ilaweckie/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE AKTUALIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW PO URZĄDZANIU LASU W NADLEŚNICTWIE GÓROWO IŁAWECKIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych polegających na aktualizacji ewidencji gruntów (użytków) po urządzaniu lasu w Nadleśnictwie Górowo Iławeckie, obejmujących porównanie map ewidencyjnych z terenem oraz aktualnym opisem taksacyjnym, dokonanie weryfikacji, pomiarów i klasyfikacji gleboznawczej oraz sporządzenie wykazów zmian gruntowych z załącznikiem mapowym (w ilości 1 egzemplarz dla zamawiającego + egzemplarze wymagane przez ośrodki dokumentacji geodezyjnej) i danych numerycznych w układzie 1992 do aktualizacji standardu leśnej mapy numerycznej dla konturów użytków podlegających pomiarowi. Wykaz gruntów i użytków do aktualizacji oraz stan ewidencyjny i istniejący (opisany w opisie taksacyjnym) zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ oraz wskazane na szkicach stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ustęp 1 pkt. 6 Ustawy prawo zamówień publicznych, o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł (dwa tysiące 00/100 zł).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , zamawiający żąda : - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Spełnienie warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą : spełnia lub nie spełnia wymagane warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia , zamawiający żąda: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie (zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem),potwierdzającego wykonanie usług geodezyjne o podobnym charakterze (jak będący przedmiotem zamówienia) na łączną kwotę nie mniejszą niż 20% wartości złożonej oferty. Spełnienie warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą : spełnia lub nie spełnia wymagane warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , zamawiający żąda: - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wraz z kopiami dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe potwierdzającymi, że wykonawca a) dysponują co najmniej 1 osobą , która posiada uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz w zakresie rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych ( zgodnie z art. 43 pkt. 1i2 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. z 1989r. Nr 30 poz. 163 z późn zm.). b) dysponują co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia zawodowe w zakresie klasyfikacji gruntów Spełnienie warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą : spełnia lub nie spełnia wymagane warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia , zamawiający żąda: - polisy , a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Spełnienie warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą : spełnia lub nie spełnia wymagane warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia conajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności - klęski żywiołowej - warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie terenowych robót geodezyjnych i klasyfikacji, dokonywania odbiorów. a2) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, lub terenowymi , w szczególności: - odmienne od przyjętych w dokumentacji przetargowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, itp.). - odmienne od przyjętych w dokumentacji przetargowej warunki terenowe a3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie robót przez Zamawiającego - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji po stronie zamawiającego (np.: zmiany w Planie Urządzenia Lasu), lub w dokumentacji prowadzonej przez Ośrodki Dokumentacji Geodezyjnej a4) zmiany będące następstwem działań organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez ograny administracji decyzji, zezwoleń, itp., - odmowa wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień , na skutek błędu w dokumentacji prowadzonej przez te organy. a5) inne przyczyny zewnętrzne, niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością wykonania prac. b) zmiana sposobu spełniania świadczenia , w przypadku: b1) zmiany technologiczne, w szczególności: - konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych i technologicznych, niż wskazane w dokumentacji przetargowej w sytuacji, gdy stosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia - odmienne od przyjętych w dokumentacji przetargowej warunki terenowe - konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, ze względu na zmiany obowiązującego prawa. b2) zmiany osobowe , w szczególności : - zmiana osób , przy pomocy których Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_gorowo_ilaweckie/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Górowo Iławeckie; ul. Gen. Sikorskiego 30; 11-220 Górowo Iławeckie - bezpłatnie -.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Górowo Iławeckie; ul. Gen. Sikorskiego 30; 11-220 Górowo Iławeckie - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający uzna, że wykonawca dotrzymał terminu wykonania zamówienia, w przypadku kiedy złoży wymaganą przez SIWZ dokumentację geodezyjną , potwierdzoną przez Powiatowe Służby Geodezyjne lub pokwitowanie z Powiatowych Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnej , mówiące o złożeniu dokumentacji geodezyjnej w tych Ośrodkach. 6. Zamawiający żąda aby wykonawca wykonał część (dowolnie przez siebie wybraną) zamówienia - usług o wartości od 25% do 30% całkowitej wartości zamówienia w terminie do 31.12.2010r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.