To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-19
Elbląg: Docieplenie budynku administracyjno-socjalnego przy ul. Skrzydlatej 1 a w Elblągu- etap II
Numer ogłoszenia: 284536 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238758 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Karowa 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 625 63 00, faks 55 625 63 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie budynku administracyjno-socjalnego przy ul. Skrzydlatej 1 a w Elblągu- etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Docieplenie budynku administracyjno-socjalnego przy ul. Skrzydlatej 1 a w Elblągu - etap II Przedmiot główny: CPV: 45.21.22.21-1 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Przedmioty dodatkowe: CPV: 45.31.12.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowo- termomodernizacyjnych budynku administracyjno-socjalnego przy ul. Skrzydlatej 1 a w Elblągu. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane przez Europrojekt Zbigniew Kuśmierz ul. Królewiecka 195 a w Elblągu: A) PRZEDMIAR ROBÓT: 1) Przedmiar robót w branży budowlanej i elektrycznej NAZWA INWESTYCJI: Docieplenie budynku administracyjno-socjalnego przy ul. Skrzydlatej 1 a w Elblągu - etap II ADRES INWESTYCJI: ul. Skrzydlata 1 a, 82-300 Elbląg Zamawiający informuje, że przedmiar robót wymieniony w pkt A) stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. B) PROJEKT i SPECYFIKACJE TECHNICZNE: 1) Rodzaj opracowania: Projekt budowlany i wykonawczy robót budowlanych a) architektura b) specyfikacja techniczna Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wymieniona w pkt B) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ 3. Zakres zamówienia: 3.1.Roboty termomodernizacyjne: 3.1.1. docieplenie ścian zewnętrznych; 3.2. Roboty remontowe pozostałe: 3.2.1 wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie, w celu ustalenia wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego robót do wysokości środków posiadanych w budżecie. 6. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne z wzorcami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 7. W przypadku wygrania przetargu i realizacji zamówienia w zakresie robót budowlanych przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 /1/ - Kodeksu Cywilnego. 8. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń, sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie osób trzecich. 9. Na wykonane roboty budowlane i dostawy stanowiące przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na okres 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 12. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 13. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: 1) Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą. 2) Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach: a) Zmiany terminu realizacji: - z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższa, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe. Interpretację zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z tego powodu, będzie decydował zamawiający w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; - z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami). - Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. b) Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego. 3) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: a) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, b) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.31.12.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY INŻ. MIROSŁAW MARKIEWICZ, ul. SIEDLECKA 3, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170582,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 168439,75
Oferta z najniższą ceną: 168439,75 / Oferta z najwyższą ceną: 200461,06
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów - frakcji wysokoenergetycznej powstałej w procesie rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych - o kodzie ex 19 12 12
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Elbląg
- 20/2024 Dostawa paliw płynnych i płynu AdBlue przez okres 30 miesięcy na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- Przebudowa drogi leśnej nr 0059 w Leśnictwie Nowy Wiek na terenie Nadleśnictwa Elbląg
- Dostawa i montaż mebli do laboratorium fizyki dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Zakup i dostawa płyt drogowych
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Modernizacja wybranej infrastruktury społecznej Gminy Kurów
- Rozbudowa wraz z nadbudową i przebudową budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Bieżuniu
- Remont pionu pomieszczeń sanitarnych przy sali im. Jerzego Giedroycia w budynku gmachu głównego MSZ przy al. J. Ch. Szucha 23 w Warszawie
- Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała
- Modernizacja boiska sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej w kompleksie boisk sportowych "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Czechach
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.