eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-13

Łódź: Dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego
Numer ogłoszenia: 284537 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Łodzi , ul. Kilińskiego 81, 90-119 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 2502232, faks 0-42 2502200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia /Opis przedmiotu zamówienia/(dalej Załącznik nr 1). Przedmiot zamówienia został podzielony na dziesięć części: Część nr 1 - dostawa czapek, pagonów i krawatów w ilości: czapka letnia typu /baseball/ - 165 szt., czapka zimowa typu /baseball/ - 112 szt., czapka dziana typu /dokerka/ - 225 szt., czapka garnizonowa - 75 szt., pagony (dystynkcje) - 300 kpl., krawat - 100 szt. Część nr 2 - dostawa kurtek uniwersalnych, ocieplaczy i bluz typu /polar/ w ilości: kurtka uniwersalna - 110 szt., ocieplacz (bezrękawnik) - 150 szt., bluza typu polar - 150 szt. Część nr 3 - dostawa koszul w ilości: koszula błękitna krótki rękaw - 300 szt., koszula błękitna długi rękaw - 150 szt., koszula biała krótki rękaw - 150 szt. Część nr 4 - dostawa koszulek typu t-shirt i koszulek typu polo w ilości: koszulka typu t-shirt - 400 szt., koszulka typu polo - 600 szt. Część nr 5 - dostawa skarpet, bielizny zimowej i szali w ilości: skarpety letnie - 900 par, skarpety zimowe - 900 par, bielizna zimowa (podkoszulka + getry) - 360 kpl, szalik - 115 szt. Część nr 6 - dostawa spodni w ilości: spodnie specjalne (bojowe) - 400 szt., spodnie służbowe - 100 szt. Część nr 7 - dostawa kamizelek operacyjnych w ilości 150 szt. Część nr 8 - dostawa butów w ilości: buty wysokie typu trzewiki desantowca - 400 par, półbuty - 110 par. Część nr 9 - dostawa pasów głównych oficerskich w ilości 75 szt. Część nr 10 - dostawa rękawic zimowych w ilości 115 par. Szczegółowy opis asortymentu składającego się na poszczególne części zawiera Załącznik nr 1. Tam, gdzie w Załączniku nr 1 zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.20.00.00-1, 18.22.32.00-0, 18.31.00.00-5, 18.31.70.00-4, 18.33.10.00-8, 18.33.30.00-2, 18.23.40.00-8, 18.42.00.00-9, 18.42.30.00-0, 18.33.20.00-5, 18.42.20.00-3, 18.42.43.00-0, 18.44.33.20-5, 18.81.50.00-5, 35.11.34.30-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna, celem ustalenia wspólników spółki cywilnej oraz obowiązujących zasad reprezentacji, zamawiający wymaga dołączenia do oferty umowy spółki cywilnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90 - 119 Łódź, ul. Kilińskiego 81, pok. nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 11:00, miejsce: 90 - 119 Łódź, ul. Kilińskiego 81, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa czapek, pagonów i krawatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących elementów umundurowania: czapka letnia typu /baseball/ - 165 szt., czapka zimowa typu /baseball/ - 112 szt., czapka dziana typu /dokerka/ - 225 szt., czapka garnizonowa - 75 szt., pagony (dystynkcje) - 300 kpl., krawat - 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia /Opis przedmiotu zamówienia/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5, 18.42.00.00-9, 18.42.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kurtek uniwersalnych, ocieplaczy i bluz typu POLAR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących elementów umundurowania: kurtka uniwersalna - 110 szt., ocieplacz (bezrękawnik) - 150 szt., bluza typu POLAR - 150 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia /Opis przedmiotu zamówienia/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.20.00.00-1, 18.22.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa koszul.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących elementów umundurowania: koszula błękitna krótki rękaw - 300 szt., koszula błękitna długi rękaw - 150 szt., koszula biała krótki rękaw - 150 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia /Opis przedmiotu zamówienia/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa koszulek typu t-shirt i koszulek typu polo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących elementów umundurowania: koszulka typu t-shirt - 400 szt., koszulka typu polo - 600 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia /Opis przedmiotu zamówienia/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.30.00-2, 18.33.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa skarpet, bielizny zimowej i szali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących elementów umundurowania: skarpety letnie - 900 par, skarpety zimowe - 900 par, bielizna zimowa (podkoszulka + getry) - 360 kpl, szal - 115 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia /Opis przedmiotu zamówienia/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.00.00-5, 18.31.70.00-4, 18.42.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa spodni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących elementów umundurowania: spodnie specjalne (bojowe) - 400 szt., spodnie służbowe - 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia /Opis przedmiotu zamówienia/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa kamizelek operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamizelek operacyjnych w ilości 150 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia /Opis przedmiotu zamówienia/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa butów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa butów w ilości: buty wysokie typu trzewiki desantowca - 400 par, półbuty - 110 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia /Opis przedmiotu zamówienia/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa pasów głównych oficerskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasów głównych oficerskich w ilości 75 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia /Opis przedmiotu zamówienia/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa rękawic zimowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic zimowych w ilości 115 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia /Opis przedmiotu zamówienia/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.