Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-12
Poznań 102: dostawa sprzętu, narzędzi i wyposażenia do zaplecza obsługowo-remontowego warsztatu uzbrojenia 17 RWT wg zadań
Numer ogłoszenia: 284544 - 2011; data zamieszczenia: 12.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2094 , skrytka pocztowa 129, 61-716 Poznań 102, woj. wielkopolskie, tel. 061 8578408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu, narzędzi i wyposażenia do zaplecza obsługowo-remontowego warsztatu uzbrojenia 17 RWT wg zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa sprzętu, narzędzi i wyposażenia wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ; Zadanie nr 2 - dostawa piły-przecinarki tarczowej wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 6 do SIWZ; Zadanie nr 3 - dostawa stanowiska do diagnostyki wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 7 do SIWZ; Zadanie nr 4 - dostawa programatora wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 8 do SIWZ; Zadanie nr 5 - dostawa destylarki wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 9 do SIWZ; Zadanie nr 6 - dostawa wiertarki kolumnowej wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 10 do SIWZ; Zadanie nr 7 - dostawa prasy wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 11 do SIWZ; Zadanie nr 8 - dostawa prasy hydraulicznej wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 12 do SIWZ;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 42.65.20.00-1, 42.63.60.00-3, 38.55.20.00-9, 38.30.00.00-8, 43.81.20.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty na dostawy; Szczegółowy opis zamówienia dane zadanie;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego bud nr 5 pokój 115.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2011 godzina 08:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego bud nr 3 kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu, narzędzi i wyposażenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu, narzędzi i wyposażenia wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa piły-przecinarki tarczowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa piły-przecinarki tarczowej wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.81.20.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa stanowiska do diagnostyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa stanowiska do diagnostyki wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa programatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa programatora wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa destylarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa destylarki wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa wiertarki kolumnowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wiertarki kolumnowej wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa prasy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa prasy wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.63.60.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa prasy hydraulicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa prasy hydraulicznej wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.63.60.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Doposażenie pracowni zawodowych dla kierunków Technik Informatyk oraz Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej w zakresie infrastruktury sieciowej.
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Dostawa wyposażenia warsztatowego
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli -przestrzegania przepisów ochrony środowiska -drugie postępowanie
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.