eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinopracowanie "Długoterminowej strategii zarządzania marką Szczecin wraz ze skatalogowaniem systemu identyfikacji wizualnej marki i elementów komunikacji wizerunkowej marki"



Ogłoszenie z dnia 2007-05-18

POZYCJA 28457

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczecin: opracowanie "Długoterminowej strategii zarządzania marką Szczecin wraz ze skatalogowaniem systemu identyfikacji wizualnej marki i elementów komunikacji wizerunkowej marki" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Szczecin - Biuro Promocji i Informacji Urzędu Miasta Szczecin, do kontaktów: Krzysztof Adamski, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 424 58 39, fax 091 424 58 75, e-mail: kadamski@um.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie "Długoterminowej strategii zarządzania marką Szczecin wraz ze skatalogowaniem systemu identyfikacji wizualnej marki i elementów komunikacji wizerunkowej marki". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 13. Główne miejsce świadczenia usług: Szczecin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie "Długoterminowej strategii zarządzania marką Szczecin wraz ze skatalogowaniem systemu identyfikacji wizualnej marki i elementów komunikacji wizerunkowej marki". Na zadanie składają się: I Zadania wstępne 1. Analiza i identyfikacja obecnego wizerunku marki w podstawowych grupach docelowych 2. Badania pożądanego wizerunku w grupach docelowych 3. Przeprowadzenie konsultacji w rekomendowanych grupach opiniotwórczych 4. Przeprowadzenie działań PR promujących projekt II Opracowanie dokumentacji 1. Opracowanie dokumentu pt. "Długoterminowa strategia zarządzania marką Szczecin" 1.1. określenie kluczowych elementów tożsamości marki 1.2. określenie pozycji konkurencyjnej marki oraz pozycjonowanie marki 1.3. określenie treści spójnych komunikatów wizerunkowych marki, tj. - misja - wizja - określenie komunikatów werbalnych - tez komunikacyjnych - prezentacja wizualna - elementy graficzne i ich zastosowanie w ramach spójnej linii projektowej 2. Opracowanie katalogu marki Szczecin 2.1. przedstawienie kierunkowych rozwiązań dla katalogu marki Szczecin - określenie projektów wstępnych elementów identyfikacji marki 2.2. opracowanie katalogu kluczowych elementów tożsamości marki 2.3. opracowanie katalogu systemu jednolitej identyfikacji wizualnej 2.4. katalog systemu jednolitej identyfikacji wizualnej - grupowej - określający adaptację systemu marki Szczecin w spójnej prezentacji jednostek miejskich 2.5. wydruk i przedstawienie katalogu marki Szczecin w wersjach zamkniętych i otwartych (do modyfikacji) III Opracowanie założeń do planu wdrożenia strategii 1. Harmonogram wprowadzania poszczególnych elementów identyfikacji 2. Opracowanie planu kampanii PR i promocji marki w roku 2008 IV Integralną częścią przedmiotu zamówienia są: 1. Strategia w formie dokumentu drukowanego 2. Katalog marki Szczecin wraz z katalogami systemu identyfikacji wizualnej 3. Dokumentacja związana z przekazaniem autorskich praw majątkowych do całości dzieła wraz z uprawnieniami do adaptacji, modyfikacji i licencjonowania. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 409 836,00 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki dodatkowe - o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum jedną pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna opracowanie marki korporacyjnej lub samorządowej (projektu i strategii zarządzania marką), obejmujące: a) badania wyjściowe, b) kreację marki, c) strategię zarządzania marką, d) katalog marki. 2) Wykażą, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają kwalifikacje i mają doświadczenie w pracy przy opracowywaniu przynajmniej jednej strategii zarządzania marką. W przypadku, gdy wykonawcy zamierzają złożyć ofertę wspólną, warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawcy będą je spełniali łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonywana będzie według formuły "spełnia - nie spełnia" na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem. Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w liczbie 5. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania warunków. Zamawiający dokona oceny przyznając wykonawcy za każdą wykazaną dodatkowo pracę podobną 1 pkt. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku, gdy wykonawcy zamierzają złożyć ofertę wspólną, wyżej wymienione oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wszystkichwWykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawcy zamierzają złożyć ofertę wspólną, wyżej wymienione dokumenty składa każdy z wykonawców. 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy wykonawcy zamierzają złożyć ofertę wspólną, wyżej wymienione dokumenty składa pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku, gdy wykonawcy zamierzają złożyć ofertę wspólną, wyżej wymienione dokumenty składa pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 40 2. koncepcja 50 3. - spełnienie oczekiwań zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia 0 4. - spójność opracowania 0 5. - oryginalność kreacji 0 6. czas wykonania 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2007 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem musi być sporządzony w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem. Wnioski nieczytelne zostaną odrzucone. 2. Wniosek oraz wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Upoważnienie do podpisania wniosku oraz wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów musi być dołączone do wniosku, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 3. W przypadku, gdy wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (wykonawca na kserokopii składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem "za zgodność"). Jeżeli do podpisania wniosku upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wszystkie osoby. 4. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez wykonawcę. 5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawca przekazują pisemnie z zastrzeżeniem pkt 6. 6. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą faksu, przy przekazywaniu następujących dokumentów: 1) wniosek o wyjaśnienie i wyjaśnienia dotyczące oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, 2) wezwanie kierowane do wykonawców na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, 3) zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. 7. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 8. Korespondencja przesłana za pomocą faksu po godzinach urzędowania zostanie zarejestrowana w następnym dniu pracy zamawiającego i uznana za wniesioną z datą tego dnia. 9. Wnioski wspólne: 1) wykonawcy, którzy mają zamiar złożyć ofertę wspólną, składają jeden wspólny wniosek i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) do wniosku należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika. 10. Wykonawcy zagraniczni: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w sekcji III.2) pkt 2 Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ppkt 2 stosuje się odpowiednio. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.