To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-03
Pruszcz Gdański: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz kopiarko-drukarki na potrzeby wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim.
Numer ogłoszenia: 284602 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152965 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz kopiarko-drukarki na potrzeby wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz kopiarko-drukarek na potrzeby wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim wg asortymentu określonych w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 6A, 6B, 6C, 6D do niniejszej specyfikacji. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Sprzęt zakupiony zostanie w ramach czterech zadań, zgodnie z opisem w załączniku nr 7 - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia, tj.: Zadanie nr 1 - zakup i dostawa 1 zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem i 1 kopiarko- drukarką laserową na potrzeby Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska oraz zakup i dostawa 1 skanera biurkowego na potrzeby Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim. Zadanie nr 2 - zakup i dostawa 1 drukarki do druku naklejek samochodowych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim UWAGA: Drukarka dostosowana do specjalnego nośnika, jakim są naklejki samochodowe używane w Wydziałach Komunikacji. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy zgody na wykonanie przy odbiorze sprzętu następującego testu: wydruk w trybie ciągłym 10 sztuk naklejek, 90 sekund przerwy i wydruk kolejnych 10 naklejek. Dopuszczalna liczba błędnych lub uszkodzonych wydruków: 1. Większa liczba błędnych lub uszkodzonych wydruków oznacza niezgodność ze specyfikacją techniczna zamawiającego. Testy zostaną wykonane na materiałach dostarczonych przez Zamawiającego . Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z wykonaniem testów. Zadanie nr 3 - zakup i dostawa 1 kopiarko-drukarki na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim. Zadanie nr 4 - zakup i dostawa 5 przenośnych komputerów - tabletów 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Formularzu cenowym (zał. nr 6A, 6B, 6C, 6D do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SIWZ). 4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia spełniały wskazane w SIWZ normy lub były wykonane przez producentów posiadających wdrożony system zarządzania jakością: Dla zadania nr 1 - zestaw komputerowy: ISO 9001:2000 lub równoważny, ISO 14 001 lub równoważny Deklaracja zgodności CE, TCO 99 lub równoważny TCO 03 - norma ekologiczna dla monitorów Energy Star 4.0 - normy ekologiczne dla komputerów Dla wszystkich pozostałych zadań nr 2, nr 3, nr 4: Deklaracja zgodności CE Przeglądy okresowe urządzeń, wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu. 5. Wszystkie wymagalne certyfikaty, oświadczenia, świadectwa muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę, za wyjątkiem dokumentów wymaganych w pkt. 4, które mogą być w języku angielskim..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.12.30.00 - Maszyny biurowe i przemysłowe 30.32.21.10 - 30.32.21.10 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz kopiarko-drukarki na potrzeby wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim.- zadanie nr 4 zakup i dostawa 5 przenośnych komputerów - tabletów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMETEUSZ Sp. z o. o, Al. Niepodległości 21, 81-855 Sopot, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21743,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10880,00
Oferta z najniższą ceną: 10880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11025,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Wymiana posadzki w wybranych pomieszczeniach budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 przy ul. Niemcewicza 1 w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 46/5 w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C, DMC >= 3,8t z zabudową medyczną, noszami i sprzętem medycznym dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Pruszczu Gdańskim przy ul. Jana Matejki 1
- Remont korytarza drugiego piętra, wybranych pomieszczeń dydaktycznych oraz remont kominów w budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 w Pruszczu Gdańskim
- Przebudowa oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Tysiąclecia 3 w Pruszczu Gdańskim w celu dostosowania obiektu do przepisów ppoż.
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i akcesoriami komputerowymi oraz urządzenia wielofunkcyjnego
- Automatyzacja procesów obsługi wniosków w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Zakup infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego (w podziale na części)
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu - Poprawa poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Słupno i jednostce podległej Centrum Usług Społecznych w Słupnie
- Dostawa komputerów, oprogramowania i sprzętu informatycznego dla Urzędu Miasta Sopotu
więcej: Maszyny biurowe i przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.