eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRozbudowa funkcjonalności oprogramowania ERP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-03

Gdańsk: Rozbudowa funkcjonalności oprogramowania ERP
Numer ogłoszenia: 284606 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa funkcjonalności oprogramowania ERP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy funkcji oprogramowania klasy ERP firmy OTAGO, używanego przez Zamawiającego oraz ich wdrożenie i przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego w zakresie dodanych funkcji. Do przedmiotu zamówienia należy również pakiet godzin roboczych na wykonanie prac programistycznych związanych z rozbudową i wdrożeniem funkcji oprogramowania ERP.
2. W ramach zamówienia wyodrębniono następujące zadania:
Zadanie Nr 1 - Udzielenie licencji, dostawa, instalacja i wdrożenie zbioru funkcji do profilowania uprawnień (FPU) użytkowników Programu oraz przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego. Częścią zadania jest również pakiet 20 godzin roboczych na wykonanie dodatkowych prac programistycznych i wdrożeniowych związanych z FPU.
Zadanie Nr 2 - Udzielenie licencji, dostawa, instalacja i wdrożenie zbioru funkcji do harmonogramowania wydatków budżetowych (HWB) w Programie oraz przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego. Częścią zadania jest również pakiet 70 godzin roboczych na wykonanie dodatkowych prac programistycznych i wdrożeniowych związanych z HWB.
Zadanie Nr 3 - Udzielenie licencji, dostawa, instalacja i wdrożenie zbioru funkcji do zarządzania formularzami obsługi podatku od nieruchomości (FOPN) w Programie oraz przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego. Częścią zadania jest również pakiet 30 godzin roboczych na wykonanie dodatkowych prac programistycznych i wdrożeniowych związanych z FOPN.
Zadanie Nr 4 - Udzielenie licencji, dostawa, instalacja i wdrożenie zbioru funkcji do zarządzania rejestrami informacji o pracownikach (IOP) w Programie oraz przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego. Częścią zadania jest również pakiet 30 godzin roboczych na wykonanie dodatkowych prac programistycznych i wdrożeniowych związanych z IOP.
Zadanie Nr 5 - Pakiet 150 godzin roboczych na wykonanie prac programistycznych i wdrożeniowych związanych z rozwojem i wzajemną integracją oprogramowania powstałego w zadaniach 1, 2, 3, 4 i integracją z Programem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Wwarunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.20.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej po jednej rozbudowie: a) systemu klasy ERP w obszarze finansowo-księgowym i kadrowo-płacowym, która polegała na dostarczeniu oprogramowania (gotowego lub wytworzonego na potrzeby zamówienia) i jego wdrożeniu, o wartości, co najmniej 300 000 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych), b) funkcjonalności w co najmniej dwóch modułach ze zbioru: FK, PLBUD, WYBUD, WPBUD, KADRY, PŁACE, PNIER, GRU, KOS, PROL, E-PORTAL, systemu wspomagania pracy Urzędu OTAGO firmy OTAGO Sp. z o.o., ul. Heweliusza 11, 80-890 Gdańsk, która polegała na dostarczeniu wytworzonego oprogramowania i jego wdrożeniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy, w szczególności zmiany Umowy mogą dotyczyć :
a. terminu realizacji Umowy,
b. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
c. zmiany wysokości podatków i opłat, w szczególności podwyższenia wysokości podatku VAT,
d. zapisów korzystnych dla Zamawiającego.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
a. zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej, pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 Dni roboczych od dnia ww. zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o liczbę dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło;
b. gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
3. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
4. Zmiany niniejszej Umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmian adresów lub numerów telefonów czy faksów, przedstawicieli określonych w Załączniku nr 3 do Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12 80-803 Gdańsk, pokój 125.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12 80-803 Gdańsk, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 129 (Ipiętro), lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.08.2012 roku o godzinie 12:30 w siedzibie zamawiającego w pokoju 132 A.
2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
3. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest: pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku- Katarzyna Tarkowska pok. 125 tel.(058) 323 61 25, fax. (058) 323 64 81 e-mail: katarzyna.tarkowska@gdansk.gda.pl , w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr.- w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8.00 do 15.00.
4. Sygnatura postępowania: BZP-271-085/BI/12/KT.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie licencji, dostawa, instalacja i wdrożenie zbioru funkcji do profilowania uprawnień (FPU) użytkowników Programu oraz przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego. Częścią zadania jest również pakiet 20 godzin roboczych na wykonanie dodatkowych prac programistycznych i wdrożeniowych związanych z FPU..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie licencji, dostawa, instalacja i wdrożenie zbioru funkcji do harmonogramowania wydatków budżetowych (HWB) w Programie oraz przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego. Częścią zadania jest również pakiet 70 godzin roboczych na wykonanie dodatkowych prac programistycznych i wdrożeniowych związanych z HWB..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie licencji, dostawa, instalacja i wdrożenie zbioru funkcji do zarządzania formularzami obsługi podatku od nieruchomości (FOPN) w Programie oraz przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego. Częścią zadania jest również pakiet 30 godzin roboczych na wykonanie dodatkowych prac programistycznych i wdrożeniowych związanych z FOPN..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie licencji, dostawa, instalacja i wdrożenie zbioru funkcji do zarządzania rejestrami informacji o pracownikach (IOP) w Programie oraz przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego. Częścią zadania jest również pakiet 30 godzin roboczych na wykonanie dodatkowych prac programistycznych i wdrożeniowych związanych z IOP..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 150 godzin roboczych na wykonanie prac programistycznych i wdrożeniowych związanych z rozwojem i wzajemną integracją oprogramowania powstałego w zadaniach 1, 2, 3, 4 i integracją z Programem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.