Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-19
Wojkowice: Rozbudowa i przebudowa istniejącej sortowni odpadów komunalnych -roboty ziemne I etap
Numer ogłoszenia: 284678 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Recykling Wojkowice" Sp. z o.o. , ul. Długosza 27, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 0-32 769 68 50, faks 0-32 769 68 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.recyklingwojkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa istniejącej sortowni odpadów komunalnych -roboty ziemne I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie terenu po place utwardzone - roboty ziemne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych i wykonawczych, b) przedmiary robót, c) opis techniczny wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia do dnia 11.09.2009r. do godz.9:30, wadium w wysokości 1 500 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6 ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiębiorczoścIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej dwóch robót budowlanych o podobnym charakterze, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda. 3) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacji urządzeń sanitarnych. 4) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości minimum 100 000,00 zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy określające, że spełnia wymagania wynikające z art.22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty: 4,5,6,7,8 Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nie dotyczy osób fizycznych oraz spółek cywilnych składających się z osób fizycznych; 6) wykaz robót wykonanych tj. zakończonych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone w punkcie 4b niniejszej SIWZ, zawierający następujące dane : nazwę adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót; 7) dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. 8) imiona i nazwiska osób, które będą sprawować odpowiednio funkcję kierownika budowy lub kierowników robót; 9) kopię uprawnień budowlanych w/w osób; 10) zaświadczenia z właściwych Izb Samorządu Zawodowego potwierdzające ich przynależność do danej Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. 11) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12) kopię polisy potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. 13) dowód wpłaty wadium. 14) oświadczenie dokonania wizji w terenie - załącznik nr 5 do SIWZ 15) szczegółowy kosztorys ofertowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.recyklingwojkowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RECYKLING Wojkowice Sp. z o.o.
ul. Długosza 27
42-580 Wojkowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 09:30, miejsce: RECYKLING Wojkowice Sp. z o.o. ul. Długosza 27 42-580 Wojkowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WOJKOWICE
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej wysokości - 7 850 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego w roku 2024 deficytu budżetu w wysokości - 7 850 000,00 zł
więcej: przetargi WOJKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.