Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-09
Radom: Zakup i dostawa pieluchmajtek dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 284700 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pieluchmajtek dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa pieluchmajtek dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: Lp. Nazwa towaru Orientacyjna Ilość w okresie 2 lat 1 Pieluchy jednorazowe dla dorosłych w średnim i ciężkim nietrzymaniu moczu rozm. L 42 000 szt. 2 Pieluchy jednorazowe dla dorosłych w średnim i ciężkim nietrzymaniu moczu rozm. S 2 200 szt. Parametry wymagane przez zamawiającego - materiał przepuszczalny dla powietrza na całej powierzchni (pieluchy oddychające) -wkład chłonny z absorbentem przykrego zapachu, - hiperalergiczne, bez elementów lateksowych, - szybko przepuszczalna warstwa stykająca się z ciałem (tzw. Extra Dry System), -falbanki boczne zapobiegające wyciekaniu, -falbanki/gumki w okolicy krzyżowej zapobiegające wyciekaniu u chorych lezących płasko, -indykator wilgotności (sugerujący zmianę pieluch), -elastyczne przylepce umożliwiające zapinanie bądź odpinanie, -do stosowania w średnim i ciężkim nieotrzymaniu moczu 3 Pieluchy jednorazowe dla dorosłych w najcięższym nie trzymaniu moczu i do użycia w nocy rozm. L 20 000 szt. 4 Pieluchy jednorazowe dla dorosłych w najcięższym nietrzymaniu moczu i do użycia w nocy rozm. S 2 000 szt. Parametry wymagane przez zamawiającego - materiał przepuszczalny dla powietrza na całej powierzchni (pieluchy oddychające) -wkład chłonny z absorbentem przykrego zapachu, - hiperalergiczne, bez elementów lateksowych, - szybko przepuszczalna warstwa stykająca się z ciałem (tzw. Extra Dry System), -falbanki boczne zapobiegające wyciekaniu, -falbanki/gumki w okolicy krzyżowej zapobiegające wyciekaniu u chorych lezących płasko, -indykator wilgotności (sugerujący zmianę pieluch), -elastyczne przylepce umożliwiające zapinanie bądź odpinanie, -do stosowania w średnim i ciężkim nieotrzymaniu moczu i do użycia w nocy 5. Pieluchy jednorazowe dla dzieci 8-18 kg 12 000 szt. Parametry wymagane przez zamawiającego - wykonane z przebadanych dermatologicznie i bezpiecznych dla dzieci materiałów - oddychające na całej powierzchni /laminat oddychający zamiast folii izolacyjnej/ - elastyczne przylepcorzepy pozwalające na wielokrotne zapinanie oraz taśmę ściągającą pozwalająca dopasować pieluszkę do rozmiaru dziecka - powinny posiadać wewnętrzne falbanki zabezpieczające przed wydostaniem się nieczystości na zewnątrz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował dostawy oferowanych towarów na kwotę min: 100 000,00zł. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo do reprezentowania jezeli oferte składa pełnomocnik
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
18.5. Dopuszcza się następujące zmiany do umowy: 1) Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych brutto określonych w formularzu cenowym po roku obowiązywania umowy, jednak nie częściej niż raz w roku, w oparciu o wskaźnik waloryzacji cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonych przez GUS za ostatni kwartał poprzedzający wprowadzenie tej zmiany. 3) Przedmiotem zmian treści umowy mogą by również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy. 4) Odbiorca dopuszcza wydłużenie terminu realizacji umowy (o 1 rok) - do zawarcia umowy - w przypadku niewykorzystania ilości lub wartości umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział zamówień Publicznych Funduszy strukturalnych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4, III p pok.316
26-610 Radom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział zamówień Publicznych Funduszy strukturalnych i Zaopatrzenia ul. Lekarska 4, III p pok.316 26-610 Radom.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wymiana nawierzchni chodnika przy ul. Śniadeckich w Radomiu
- Wykonanie utwardzenia ul. Senatorskiej 4/6 (sięgacz) oraz ul. Masztowej (od nr 32 do nr 42) w Radomiu
- Dostawa pojemników do preparatyki krwi
- DOSTAWA POJEMNIKÓW DO POBIERANIA KRWI
- Wykonanie remontów nawierzchni gruntowych i poboczy oraz oczyszczenie rowów i przepustów na terenie północnym miasta Radomia
- Wykonanie remontów nawierzchni gruntowych i poboczy oraz oczyszczenie rowów i przepustów na terenie południowym miasta Radomia
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2-D/2025 Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa rękawic diagnostycznych oraz chirurgicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego - znak sprawy Adm 6/2025
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie II
- SR.272.d.02.2025.MD Zakup z sukcesywnymi dostawami pieluchomajtek i innych wyrobów medycznych (pieluchy i wkłady anatomiczne, majtki chłonne) na potrzeby mieszkańców DPS "MORS" w Stegnie.
- Dostawa materiałów szewnych
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.