To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-27
Łomża: Remont drogi powiatowej nr 1964B na odcinku Janczewo - Bronowo - Bożejewo
w km 0+113,65-0+460,00
Numer ogłoszenia: 284772 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 254718 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 1964B na odcinku Janczewo - Bronowo - Bożejewo w km 0+113,65-0+460,00.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest remont istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1964B na odcinku od km rob. 0+113,65 (m. Bożejewo Stare) do km rob. 0+460 (w kierunku m. Janczewo). Zakres planowanej inwestycji obejmuje: - remont istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1964B na długości ok. 350m, - przebudowa istniejących zjazdów na drogi. 1.1ISTNIEJĄCE ZAGOSPODAROWANIE TERENU a)Położenie terenu i ogólna charakterystyka Teren objęty opracowaniem położony jest na terenie gruntów wsi Bożejewo Stare, gmina Wizna i obejmuje odcinek drogi powiatowej nr 1964B o długości ok. 350m w pobliżu skrzyżowania z drogą krajową nr 64 (początek robót - km rob. 0+113,65) w kierunku wsi Janczewo (koniec robót w km rob. 0+460). Droga na odcinku objętym opracowaniem przebiega przez tereny zabudowane wsi Bożejewo Stare (km 0+113,65 - 0+200) oraz tereny użytkowane rolniczo (km 0+200 - 0+460). b)Istniejące zagospodarowanie terenu. Na całym odcinku objętym opracowaniem droga powiatowa posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości 3,50 - 4,50 m z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości 1,5 - 2,5m. Nawierzchnia jest w złym stanie technicznym, posiada liczne nierówności i wykruszenia. Po prawej stronie droga posiada rów przydrożny - częściowo zamulony. Korona drogi po lewej stronie wyniesiona jest w stosunku do przyległego terenu na wysokość ok. 0,7 m - 1,0 m. Droga posiada urządzone zjazdy na pola i drogi wewnętrzne. Zjazdy posiadają nawierzchnię żwirowo-gruntową. Wody opadowe z korony drogi oraz przyległych terenów położonych po jej prawej stronie spływają powierzchniowo do istniejącego rowu drogowego. W pasie drogowym występują obecnie następujące sieci infrastruktury technicznej: -sieć wodociągowa; -kanalizacja deszczowa (przejścia poprzeczne). Szerokość pasa drogowego jest zmienna i waha się w granicach 11,40 - 15,00 m. Pas drogowy na długości zabudowanych posesji obudowany jest ogrodzeniami przyległymi do pasa drogowego. 1.2 PRZYJĘTE ROZWIĄZANIA DROGOWE a) Rozwiązania sytuacyjne Drogę w planie zaprojektowano tak, aby maksymalnie wkomponować się w istniejący przebieg drogi. Korekty trasy występują jedynie w celu zwiększenia płynności drogi i dostosowania jej parametrów do obowiązujących przepisów. W celu właściwego dowiązania projektowanej drogi początek trasy (km rob. 0+000) przyjęto w osi nawierzchni bitumicznej drogi krajowej nr 64 (początek robót - km rob. 0+113,65,00), a koniec w km 0+460,00. W ramach niniejszego opracowania przewiduje się przebudowę istniejących zjazdów na posesje i pola. Odprowadzenie wód opadowych z jezdni i poboczy modernizowanego odcinka drogi zaprojektowano powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i podłużne poza koronę drogi i do istniejącego rowu. b)Rozwiązania wysokościowe drogi Niweletę drogi powiatowej na odcinku remontu nawierzchni podniesiono o grubość projektowanych warstw, zachowując jej istniejący przebieg. Płynność niwelety uzyskano przez nadanie jej spadków podłużnych gwarantujących prawidłowe odwodnienie jezdni. c)Przekroje normalne drogi Zaprojektowano następujące przekroje normalne: - klasa drogi - L (lokalna); - prędkość projektowa - 40 km/h; - obciążenie ruchem - KR1; - przekrój poprzeczny - szlakowy; km 0+113,65- 0+460,00 - szerokość jezdni - 5,00 m; - spadek poprzeczny jezdni na prostej - 2% (daszkowy); - pobocza - 2 x 1,0 m; - spadek poboczy - 6% (od jezdni); d)Projektowane konstrukcje nawierzchni W ramach niniejszego opracowania przewidziano wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni: -km 0+113,65 - 0+400,00 Na odcinku tym przewidziano całkowitą rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej (powierzchniowego utrwalenia) - grubość średnia 3 cm oraz wykonanie następującej konstrukcji: - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W - grub. 5 cm, - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie o grub. 20 cm, -km 0+400,00 - 0+460 Na odcinku tym przewidziano rozścielenie na istniejącej nawierzchni bitumicznej warstwy wyrównawczej gr. 8-15 cm z kruszywa łamanego i wytworzenie w procesie recyklingu z warstwy wyrównawczej, nawierzchni bitumicznej (powierzchniowego utrwalenia) i istniejącej podbudowy z kruszyw naturalnych - jednorodnej podbudowy gr. 20 cm z w/w materiałów: - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W - grub. 5 cm, - podbudowa zasadnicza wytworzona w procesie recyklingu z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0-31,5 oraz istniejącej konstrukcji nawierzchni stabilizowanego mechanicznie - grub. 20 cm. Pobocza na całym odcinku należy wykonać z mieszanki kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm. Nawierzchnię zjazdów indywidualnych należy wykonać z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm. e)Odwodnienie projektowanych nawierzchni Odprowadzenie wód opadowych z jezdni i poboczy modernizowanego odcinka drogi zaprojektowano powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i podłużne poza koronę drogi do istniejącego rowu. W ramach niniejszego opracowania przewidziano udrożnienie istniejącego rowu po prawej stronie drogi poprzez oczyszczenie go z namułów na całej długości. f)Roboty ziemne Przed przystąpieniem do właściwych robót ziemnych wykonawca winien usunąć z poboczy i skarp warstwę humusu o miąższości ok. 15 cm. g)Wytyczne wykonywania robót drogowych W związku z tym, że droga powiatowa służy do bezpośredniej obsługi przyległych posesji i nie ma możliwości zamknięcia jej dla ruchu, roboty należy prowadzić etapami przy dopuszczeniu ruchu lokalnego. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien opracować harmonogram robót i projekt organizacji ruchu na czas robót. W/w projekt podlega zatwierdzeniu przez zarządzającego ruchem. Grunt uzyskany z wykopów pod projektowaną konstrukcję na tym odcinku a nie nadający się do wbudowania należy odwieźć w miejsce składowania na odkład. Nasypy należy wykonać z gruntu przepuszczalnego uzyskanego w ramach wykonywanych wykopów lub z dokopu. Zastosowane materiały i prefabrykaty muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności. 1.3URZĄDZENIA OBCE W pasie drogowym występują obecnie następujące sieci infrastruktury technicznej: -sieć wodociągowa; -kanalizacja deszczowa (przejścia poprzeczne). W ramach niniejszego opracowania nie projektuje się przebudowy w/w urządzeń. Przebieg projektowanej drogi został uzgodniony z właścicielami lub zarządcami w/w urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kompletna dokumentacja projektowa tj: Projekt budowlany i wykonawczy, Przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (stanowiące załączniki do SIWZ), które dostępne są również w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Wymagania jakościowe i materiałowe: 1). Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 2) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3). Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 4). Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno -użytkowym tych materiałów i urządzeń. 5. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (kod CPV): 45.23.31.40-2 Roboty drogowe. 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA KOMUNIKACYJNEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA KOMUNIKACYJNEGO SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budownictwa Komunikacyjnego Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 156, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133489,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 186377,20
Oferta z najniższą ceną: 186377,20 / Oferta z najwyższą ceną: 186377,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- "Świadczenie usług pocztowych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łomży"
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.