Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-27
Dywity: Przewóz uczniów podczas realizacji projektu Akademia Wysokich Lotów.
Numer ogłoszenia: 284822 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Dywitach , ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5120160, faks 089 5120124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdywity.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów podczas realizacji projektu Akademia Wysokich Lotów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wybór Wykonawcy, który zapewni przewóz uczniów podczas realizacji projektu Akademia Wysokich Lotów współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej. Projekt przewiduje zapewnienie przewozu uczniów zgodnie z poniższym planem. Przewozy będą realizowane w ciągu jednego roku szkolnego 2014,2015. Zamawiający przewiduje w ciągu roku szkolnego 2014,2015, 15 przewozów z Gimnazjum w Dywitach do Ługwałdu, Spręcowa, Sętala , Nowych Włók,Różnowa, Wadągu, Kieźlin, Bukwałdu. Zamawiający przewiduje 16 osób. Jeden przewóz około 60 70 km.15 przewozów z Gimnazjum w Tuławkach do Gradek, Frączek, Studzianki, Jesionowa,Nowych Włók, Gad. Zamawiający przewiduje 16 osób. Jeden przewóz około 60 70km.15 przewozów z Gimnazjum w Dywitach do Aeroklubu Warmińsko Mazurskiego w Olsztynie, ul. Sielska 34 i powrót z dowozem do miejscowości zamieszkania Bukwałd, Ługwałd, Spręcowo, Sętal, Nowe Włóki, Różnowo, Wadąg Zamawiający przewiduje przewóz 16 osób. Jeden przewóz około 120 km. 15 przewozów z Gimnazjum w Tuławkach do Aeroklubu Warmińsko Mazurskiego w Olsztynie, ul. Sielska 34 i powrót z dowozem do miejscowości zamieszkania Gradki, Frączki, Studzianka, Jesionowo, Nowe Włóki, Gady. Zamawiający przewiduje przewóz 16 osób. Jeden przewóz około 120 km.2 przewozy z Gimnazjum w Dywitach na miejsce pobytu w odległości do 120 km wraz z powrotem na drugi dzień i dowozem do miejscowości zamieszkania Bukwałd, Ługwałd, Spręcowo, Sętal, Nowe Włóki, Różnowo. Zamawiający przewiduje 16 osób. Jeden przewóz około 120 km.2 przewozy z Gimnazjum w Tuławkach ma miejsce pobytu do 120 km wraz z powrotem na drugi dzień i dowozem do miejscowości zamieszkania Wadąg, Gradki, Frączki, Studzianka, Jesionowo, Nowe Włóki, Gady Zamawiający przewiduje przewóz 16 osób. Jeden przewóz około 120 km.1 przewóz na wycieczkę Gimnazjum w Dywitach, Gimnazjum w Tuławkach do Warszawy i z powrotem. Zamawiający przewiduje 40 osób. Około 700 800 km.3 przewozy dodatkowe z Gimnazjum w Dywitach lub Tuławkach do Aeroklubu Warmińsko Mazurskiego w Olsztynie,ul. Sielska 34 i powrót do miejscowości zamieszkania na terenie Gminy Dywity. Zamawiający przewiduje 16 osób. Jeden przewóz około 120 km. Ilość przewozów zmniejszenie będzie uzależniona od warunków atmosferycznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 500,00 PLN przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach dopuszczonych w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Warmiński Bank Spółdzielczy w Jonkowie - nr 27 8857 0002 3001 0006 3890 0003. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym ustawą Pzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu. Oryginał wadium, wniesionego w formie niepieniężnej łącznie z pisemną dyspozycją wykonawcy o wyłączeniu tegoż dokumentu z oferty po zaistnieniu podstaw do zwrotu wadium, należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą (jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, że wykonawca posiada ważną licencję na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.), w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu co najmniej jeden z wykonawców wykazuje, że posiada ważną licencję, o której mowa wyżej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma pojazdami samochodowymi z ważnymi badaniami technicznymi nie starszymi niż 10 lat , przystosowanymi do przewozu : uczniów i opiekunów w przedziale od 16 do 28 miejsc siedzących oraz przewozu uczniów i opiekunów w przedziale od 36 do 42 miejsc siedzących . Dla spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga podania numerów rejestracyjnych oraz kserokopii dowodów rejestracyjnych pojazdów. Pojazdy powinny odpowiadać warunkom technicznym oraz posiadać niezbędne wyposażenie określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz.908 z późn. zm.). Wykonawca ma zapewnić bezpieczne i higieniczne warunki transportu oraz punktualność realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca współpracuje z Zamawiającym w zakresie objętym realizowanym zadaniem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu sumowaniu podlega potencjał techniczny ww. wykonawców.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca, którego ofertę wybrano, będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obowiązujący nieprzerwanie w okresie realizacji przedmiotu umowy wraz z dokumentem/ami/ potwierdzającym/i/ opłacenie składki/ek/ w wysokości proporcjonalnej do terminu realizacji przedmiotu umowy o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 60 000 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) od dnia podpisania umowy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 3 do SIWZ , b) dowód potwierdzający wniesienie wadium, c) upoważnienie do podpisania oferty , o ile nie wynika ono z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający działając w oparciu o art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach: a) tras przewozów uczniów w związku z możliwością zmiany harmonogramu projektu w roku szkolnym 2014/2015 , b) ilości 3 kursów do 120 km ( zmniejszenie ) uzależnionych od warunków atmosferycznych , c) osób nadzorujących realizację przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. Zmiana postanowień zawartej umowy w odniesieniu do osób nadzorujących realizację przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego i Wykonawcy może nastąpić w przypadku: 1) choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonywanie obowiązków wynikających z umowy; 2) nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy; 3) rezygnacji z wykonywania obowiązków wynikających z umowy. 2. Powyższe zmiany treści umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/dywity_gmina_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pokój 7, bryła A, tel. 89 / 524 76 62 Wioleta Grabińska..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój 10- SEKRETARIAT, BRYŁA A..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI DYWITY
więcej: przetargi DYWITY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu zmarłych z kompleksu Klinik USK w Wrocławiu przez okres 24 miesięcy (2)
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub przechowalni na zlecenie Prokuratora w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Wągrowcu
- 2025 .1 "Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego".
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Transport sanitarny
- Organizacja półkolonii dla dzieci, które są uczestnikami projektu pn. "Rodzina w Centrum"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.