Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-25
Kraków: Dostawa wyposażenia obiektu Uczniowskiego Klubu Żeglarskiego HORN w Krakowie.
Sprawa numer: 1/2008
Numer ogłoszenia: 284829 - 2008; data zamieszczenia: 25.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uczniowski Klub Żeglarski "Horn" , ul. Wężyka 11A/30, 31-580 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 653 05 08, faks 012 653 05 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukzhorn.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczniowski Klub Żeglarski.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia obiektu Uczniowskiego Klubu Żeglarskiego HORN w Krakowie. Sprawa numer: 1/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja wyposażenia obiektu Uczniowskiego Klubu Żeglarskiego HORN w Krakowie zgodnie z przeznaczeniem poszczególnych pomieszczeń. Zakres zamówienia obejmuje między innymi dostawę windy dla osób niepełno-sprawnych, wyposażenia aneksu kuchennego w pomieszczeniu socjalnym, wyposażenia sali gimnastycznej i pomieszczenia odnowy biologicznej, wyposażenia sali szkoleniowej, krzeseł, stolików, szafek, gablot, rolet. Przedmiot dostawy musi zostać rozmieszczony i zainstalowany w obiekcie Uczniowskiego Klubu Żeglarskiego HORN w Krakowie. Parametry techniczne przedmiotu dostawy określają załączniki do SIWZ. W przypadku wystąpienia w załącznikach do SIWZ konkretnych marek urządzeń lub nazw ich producentów - Zamawiający zgodnie z przepisami dopuszcza urządzenia równoważne. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, ze oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania techniczne i jakościowe określone w załącznikach do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 37.44.19.00 - Urządzenia do treningu urozmaiconego 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.13.00 - Szafy 39.15.41.00 - Szafki wystawowe 44.11.57.00 - Rolety zewnętrzne 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe 39.12.12.00 - Stoły .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp. 2. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w części IV SIWZ oraz w punkcie poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 Pzp - wg zał. nr 3; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1; b) wypełniony i podpisany załącznik opisujący przedmiot dostawy dla danej części zamówienia - zgodnie z załącznikiem/załącznikami (nr 4, 5, 6, 7 - w zależności, której lub których części dotyczy oferta). W przypadku składania oferty na część 2 - należy dodatkowo w załączniku nr 5 podać ceny jednostkowe za poszczególny asortyment..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ukzhorn.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uczniowski Klub Żeglarski HORN, 30-733 Kraków, ul. Kozia 22 - sekretariat (od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 15:00) lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 16:00, miejsce: Uczniowski Klub Żeglarski HORN, 30-733 Kraków, ul. Kozia 22 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Na przedmiot dostawy Wykonawca zobowiązany jest udzielić 24 miesięcy gwarancji lub zgodnie z kartami gwarancyjnymi producentów. 2. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego - Kraków, ul. Kozia 22 (przystań UKŻ HORN). 3. Termin wykonania zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy. (Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, jeżeli wystąpią przesłanki, tj. konieczność tej zmiany będzie wynikać z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy). 4. Z uwagi na różnorodność asortymentu - przedmiot dostawy podzielono na 4 części: Część 1: Dostawa wyposażenia sali gimnastycznej i pomieszczenia odnowy biologicznej; Część 2: Dostawa mebli; Część 3: Dostawa sprzętu audiowizualnego i komputerowego; Część 4: Dostawa windy dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części (jedną, dwie, trzy lub cztery). 5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (do 20% wartości zamówienia podstawowego). Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia oraz zapewnione zostaną środki finansowe na ten cel. 6. Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami: Andrzej Ogrodnik - Viceprezes Uczniowskiego Klubu Żeglarskiego HORN - tel. (012) 653-05-08 7. Wykonawca - w przypadku dostarczania produktów, na które producent standardowo wystawia karty gwarancyjne zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu tychże kart gwarancyjnych bezpośrednio po dostarczeniu lub zainstalowaniu przedmiotu dostawy. Ponadto, w przypadku dostawy produktu wymagającego atestu - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpowiedniego dokumentu poświadczającego spełnianie norm i uzyskanie atestu..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia sali gimnastycznej i pomieszczenia odnowy biologicznej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia sali gimnastycznej i pomieszczenia odnowy biologicznej. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości 206.000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.19.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości 206.000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 39.11.20.00-0, 39.12.12.00-8, 39.14.13.00-5, 39.15.41.00-7, 44.11.57.00-6, 39.51.54.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu audiowizualnego i komputerowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu audiowizualnego i komputerowego. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości 206.000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 32.32.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa windy dla osób niepełnosprawnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa windy dla osób niepełnosprawnych. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości 206.000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług w zakresie transportu i zbierania odpadów chemicznych, opakowaniowych i rtęci oraz transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych wytworzonych w UR Kraków
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług informatycznych dla czterech jednostek Wydziału Filozoficznego Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Wyposażenie budynku archiwum przy ul. Orzeszkowej 7 w Krakowie w system regałów ruchomych wraz z pracami towarzyszącymi dla potrzeb Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie - Etap 1
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy szafy klimatyzacji precyzyjnej (wraz z montażem) dla Wydziału Fizyki Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Przebudowa placu zabaw i budowa siłowni - SP Nr 93, ul. Szlachtowskiego w Krakowie.
- Rewitalizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie SPzOI nr 22, ul. Chmielowskiego 1 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa z rozbudową budynku przy ul. Tkackiej w Prudniku - dostawa wyposażenia
- Dostawa i montaż wyposażenia do 15 domków rekreacyjnych
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zbąszynek realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "UTWORZENIE CENTRUM TRANSFORMACJI W KNUROWIE - REMONT BUDYNKU"
- Budowa żłobka w Starym Sączu - dostawa i montaż pierwszego wyposażenia
- Doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków - POWTÓRKA II
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.